2025-08-25, 12:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ult
Ser inget där som är problem är väl typ väldigt straight forward och öppna kort.

Så jävla tragiskt att du simpar för en psykopat.
Citera
2025-08-25, 12:32
Medlem
GreenBatterys avatar
Det roligaste är att kanaler med under 5000 prenumeranter kommer släcka två kanaler med över 100000 prenumeranter.

Anjo tror ju att antal prenumeranter vinner krig. Tur det, för han fortsätter vilja bli rejält fistad av Svea Rikes Lag.
Citera
2025-08-25, 12:34
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Webhotell
Berätta gärna vad det är som är så ”äckligt” istället? Är det i paritet med ”knulldocka”, ”hink” och ”horpsykopat”?
Citera
2025-08-25, 12:40
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:

Men fattar du inte, att Anjo begår ett lagbrott när han förtalar medvikt?

Medvikt, Axel, Brottochblandat m.fl. har inte begått något lagbrott mot Anjo eller Rask.

Lär dig skillnaden.
Citera
2025-08-25, 12:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av denied
Meddelandena står för sig själva. De allra flesta kan bilda sig en egen uppfattning, och ja jag är 100% säker på att skilleras skickar mängder av sjuka meddelanden till folk, och har gjort i många många år, för jag har sett flera print själv med mina egna ögon.

Såg du inte printsen i Anjos video på vad skilleras hade skickat? Eller vad Medvikt och Fru Medvikt hade skickat till Medvikts forna kollegor? Är dessa meddelandena "inte sanna" utan fabricerade, eller vad menar du?

De VÄLJER att dela med sig av detta till Anjo. Det säger en hel del mellan raderna, som du inte verkar begripa.

En av tjejerna som skilleras begick övergrepp på valde att dela med sig av skilleras sjuka meddelanden. Inser du? Det är inte så att de är så "rädda" för skilleras repressalier och diverse hot om att skapa 100-tals youtube-klipp om dem om de läcker vad han skriver till dem, så att de blir så rädda och väljer att vara tysta av rädsla för att bli uthängda. De väljer ändå att dela med sig av det. Skilleras är ett obetydligt troll som ingen är rädd för. Och det finns mängder av sjuka meddelanden som skilleras skickar, så blir det "en grej" nu att Anjo börjar granska skilleras, så ja, då kommer han (Anjo) få material i överflöd skickat till sig.

Det kanske t.o.m. är så att Medviktarna överväger att kasta tönten skilleras under bussen? Vem vet, alla som skilleras "samarbetar" med - historiskt sett - kastar honom förr eller senare under bussen. Skilleras ego täcker allt, och det inser alla till slut, somliga lite senfärdiga i knoppen inser det senare än andra, och då får han tillbaka från sina forna "vänner". Det slutar alltid likadant. Och skilleras kör då som på kommando sina drev mot sina forna "vänner", töntiga drev som ingen bryr sig om. Samma historia som upprepar sig gång på gång.

Övergrepp mot tjejer är ju inte det enda han har sysslat med 🤮

Om jag förstår det hela rätt så har medviktarna spelat in förlåt videon innan dom pratade om Anjos död och vad barnen och Lisen skulle känna?
Citera
2025-08-25, 12:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Berätta gärna vad det är som är så ”äckligt” istället? Är det i paritet med ”knulldocka”, ”hink” och ”horpsykopat”?

Gnäll om det från personer som diggar Axels tourettes om att knulla morsor, horungar, och ta livet av sig, råttor, kackerlackor struntar jag.

Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Men fattar du inte, att Anjo begår ett lagbrott när han förtalar medvikt?

Medvikt, Axel, Brottochblandat m.fl. har inte begått något lagbrott mot Anjo eller Rask.

Lär dig skillnaden.

Ok, ring polisen eller stäm honom då, har inget emot det.
Citera
2025-08-25, 12:50
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ok, ring polisen eller stäm honom då, har inget emot det.

Jag behöver inte göra det. Det är redan gjort, men du sitter här som en efterbliven väderkvarn och försvarar eventuella brottslingar, som eventuellt begår brott.
Det gör varken Medvikt, Axel eller någon annan av temuarna, tycker det är lite kul.
Citera
2025-08-25, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denied
Ska och ska, de borde - för sitt eget bästa - ta bort den. Det hade jag gjort om jag hade varit i deras skor. Då hade jag lagt ned Youtube, sagt upp all bekantskap med Temusekt-träskfolket, gått vidare med mitt liv, och hoppas att allt det här var glömt inom ett par år.

Men om vi vänder på det hela så hoppas jag att Medviktarna behåller sin YouTube och fortsätter exakt som de gör, för då kommer Anjo fortsätter hänga ut dessa avskum till människor - och därmed göra samhället en stor tjänst genom att varna för dessa hatare. Dessutom tycker jag att det är underhållande när idioter som Medviktarna får smisk offentligt, så om Medviktarna går under jorden så kommer jag gå miste om mycket framtida nöje.

Du måste vara en helt ny följare av Anjo.

Känner du till allt Anjo sysslat med?

Att Anjo kommer att åtalas snart?
Citera
2025-08-25, 12:51
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Det roligaste är att kanaler med under 5000 prenumeranter kommer släcka två kanaler med över 100000 prenumeranter.

Anjo tror ju att antal prenumeranter vinner krig. Tur det, för han fortsätter vilja bli rejält fistad av Svea Rikes Lag.

Och sedan vakna du helt svettig?
Du vill kalla det krig. Vi får väl se?
Frågar igen.. - När händer det?
Citera
2025-08-25, 12:52
Avslutad
Citat:
Jag behöver inte göra det. Det är redan gjort, men du sitter här som en efterbliven väderkvarn och försvarar eventuella brottslingar, som eventuellt begår brott.
Det gör varken Medvikt, Axel eller någon annan av temuarna, tycker det är lite kul.

Intressant resonemang.
Citera
2025-08-25, 12:53
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Intressant resonemang.

Som du inte kan svara på. För att du är en efterbliven idiot.
Citera
2025-08-25, 12:55
Avslutad
Citat:
Som du inte kan svara på.

Jaha, du tror jag bryr mig om det och det du snackar om? Du är astråkig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in