2025-08-24, 16:06
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Jag tror han försöker komma tillbaka. Men alltså, det där var inget vidare alls. Man skulle kunna säga att han skämde ut sig. Jag tycker den gäddan är mycket intressant. Upplevde ganska hög svansföring, tydligen mycket duktig gitarrist vilket nog ökade ångesten rejält. Att gå från ansedd till smuts o skam på så kort tid måste kännas.

Komma tillbaka till vad? Vill familjen och döttrarna veta av honom? Att lära barn hur man spelar gitarr lär han inte räkna med heller.

Vore intressant att kora den mest ångestladdade konfrontationen. Denna musiklärare som bröt ihop och satt uppkrupen mot väggen under hela konfrontationen är förstås given, men vilka andra gäddor har bölat och slängt sig ner på marken på det här sättet?
Citera
2025-08-24, 16:20
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Vore intressant att kora den mest ångestladdade konfrontationen. Denna musiklärare som bröt ihop och satt uppkrupen mot väggen under hela konfrontationen är förstås given, men vilka andra gäddor har bölat och slängt sig ner på marken på det här sättet?
Den här kraken kryper ihop i något slags ångestliknande tillstånd ca 4 minuter in i videon. Inte den värsta, men kanske på topp 10 eller så.

https://dumpen.se/2023/03/08/23257/
Citera
2025-08-24, 16:21
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zopenco
Sliskig självgod med narcissistisk personlighetsstörning (Katkinky), är min bedömning, precis som Gäddbaggen Göteborg #647.
Ja fick den känslan också. Tänk om det är så att merparten av gäddorna kan kategoriseras som narcissister..
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
Det var ju en underbar fångst o video.. en rejäl klassiker.. hade han bara lämnat snabbt och det knappt blivit nå video hade han haft större chans att komma tillbaka tror ja.. men när dom stannar kvar eller ringer tillbaka så blir dom odödliga på dumpen och livet blir mycket svårare...
Ja verkligen, otroligt fin tv! Han som var så duktig med gitarren kunde väl få unna sig mamma/dotter, han har ju jobbat så hårt för detta.
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Komma tillbaka till vad? Vill familjen och döttrarna veta av honom? Att lära barn hur man spelar gitarr lär han inte räkna med heller.

Välj du. Själv tänkte jag nog på att han publicerat nåt, om det var på YouTube? Jag tror att hans familj, som han en gång kände den, aldrig kommer tillbaka. Han kan ju ha varit en för övrigt bra far och kanske aldrig blev helt förskjuten, men jag gissar att överlag familjemedlemmar känner en djup besvikelse.

Katkinky kanske drömmer om en ny start och en ny familj, kanske lite flamencofamilj i Andalusien. Det är bara att där kanske han inte har samma särställning som han haft här i Svedala bland alla nyckelharpor o knätofsar. Spaniens arbetsmarknad har väl aldrig varit något vidare och A-kassa tror jag inte är att räkna med.
Citera
2025-08-24, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LabanssonsKorvAB
Den här kraken kryper ihop i något slags ångestliknande tillstånd ca 4 minuter in i videon. Inte den värsta, men kanske på topp 10 eller så.

https://dumpen.se/2023/03/08/23257/

Den där konfrontationen är guld. Gäddan försökte tuta i barnet att han var västa giganten inom musikbranchen.
Citera
2025-08-24, 16:55
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid

Välj du. Själv tänkte jag nog på att han publicerat nåt, om det var på YouTube? Jag tror att hans familj, som han en gång kände den, aldrig kommer tillbaka. Han kan ju ha varit en för övrigt bra far och kanske aldrig blev helt förskjuten, men jag gissar att överlag familjemedlemmar känner en djup besvikelse.

Katkinky kanske drömmer om en ny start och en ny familj, kanske lite flamencofamilj i Andalusien. Det är bara att där kanske han inte har samma särställning som han haft här i Svedala bland alla nyckelharpor o knätofsar. Spaniens arbetsmarknad har väl aldrig varit något vidare och A-kassa tror jag inte är att räkna med.

Alla som publiceras på Dumpen blir ju brännmärkta direkt, och till många gäddors nackdel saknar de ofta kapital att lämna Sverige och börja om på nytt utomlands. Däremot finns det flera gäddor som definitivt skulle kunna göra det, SAAB-gäddan t.ex. Man kan dock tänka sig att de som har barn gärna vill stanna för att på något vis upprätthålla kontakten och tålmodigt försöka vinna dem tillbaka. Kanske tänker de att det blir ännu värre om de gör exit och flyr utomlands - ett svek i dubbel bemärkelse. En förhoppning om att försonas med familjen även om det dröjer flera år är nog det enda som håller dem vid liv, så även för musikläraren gissar jag.

Det är sannerligen en salig blandning vi fått lära känna på Dumpen. Vissa ligger och gråter i fosterställning som musikläraren från Eskilstuna, andra verkar inte ens bry sig utan fastnar i Dumpens nät igen. Vissa nästan skryter om hur sjuka i huvudet de är, som galningen som ville våldta spädbarn till döds och numera vloggar från psyk. Sedan har vi pedofilen som redan hade en "relation" med en minderårig flicka som han förhandlat till sig under en förmodad pedofilexpedition i Asien när han stötte på Dumpen (som f.ö. varit aktiv på forumet under flera år och propagerat för pedofili) och som fortsatte att försvara sina böjelser på sociala medier även efter konfrontationen. Pedofiler är fan i mig inte kloka oavsett kategori.
Senast redigerad av -DaRude- 2025-08-24 kl. 17:01.
Citera
2025-08-24, 17:54
Medlem
Vandraren nummer 622 blev han gripen? Någon som vet?

WantToRpePreTen Hässleholm Lund nummer 618 blev han gripen? Någon som vet?

Dom brukar publicera sånt men inte sett något.
Citera
2025-08-24, 18:27
Ny gädda! #661 Jb Danmark/Malmö

https://dumpen.se/2025/08/24/jb-danmark-malmo-661/

(Varning för fula kukbilder)
Senast redigerad av LabanssonsKorvAB 2025-08-24 kl. 18:30.
Citera
2025-08-24, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LabanssonsKorvAB
Ny gädda! #661 Jb Danmark/Malmö

https://dumpen.se/2025/08/24/jb-danmark-malmo-661/

(Varning för fula kukbilder)
Sexig navelbild borde nog vara varning på den istället..
Citera
2025-08-24, 18:46
Medlem
hyssasess avatar
661

Skrynklig dansk penis Tillbaka över bron med dig!
Citera
2025-08-24, 19:05
Medlem
#661 Alltid nått kul med Danskar och Norrmän. Dom har dåligt koll på Dumpen så chocken när Sara dyker upp är alltid enorm.

Lite komiskt att danskjäveln gjorde en avsedd "Lars Ohly" :
https://dumpen.se/wp-content/uploads...1-06.49.17.png varning för kuk
Citera
2025-08-24, 19:41
Medlem
De utländska gäddorna är till största delen väldigt tråkiga, så även denna danska söndagsgädda.
Citera
2025-08-24, 20:02
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
De utländska gäddorna är till största delen väldigt tråkiga, så även denna danska söndagsgädda.
Förbannelse och jävlar var arg jag blir när det som söndagsgädda serveras en danskjävel med sin jävla förbannade förhud. Hela jävla söndagen förstörd!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in