2025-08-24, 09:09
Medlem
Merwinnas avatar
"len" låter inte som en komplimang, när det ska beskriva en man, nej. Män vill nog inte var lena, de vill ha lite hård skäggstubb, och väderbiten och saltgravad hud från sina äventyr i skog och mark och öknar och hav...

Om den här tjejen inte fattar det, så måste hon vara lite korkad. Och att hon upprepar det flera gånger också!
Citera
2025-08-24, 09:24
Medlem
Kleiners avatar
Men tror du det är behagligt för en kvinna när ens partner inte har mjuka händer? Hur behagligt tror du beröringen är av torra och grova händer?

Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
"len" låter inte som en komplimang, när det ska beskriva en man, nej. Män vill nog inte var lena, de vill ha lite hård skäggstubb, och väderbiten och saltgravad hud från sina äventyr i skog och mark och öknar och hav...

Om den här tjejen inte fattar det, så måste hon vara lite korkad. Och att hon upprepar det flera gånger också!
Citera
2025-08-24, 09:31
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Men tror du det är behagligt för en kvinna när ens partner inte har mjuka händer? Hur behagligt tror du beröringen är av torra och grova händer?

Jag har inga problem med lite valkiga händer på män... (är kvinna). Det finns inget som är så avtändande som allt som är feminint.
Citera
2025-08-24, 09:45
Medlem
67arigGubbes avatar
När jag läste topic trodde jag du träffat en ortendam som sa yo len, ey len.

De va inte de hon sa då?
Citera
2025-08-24, 09:46
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Det var inte slangordet len då?

LOL!
Citera
2025-08-24, 09:53
Medlem
fittanstickerframs avatar
Säg till henne att ingen annan tyckt det och att hon kanske tycker att du känns len bara för att hon själv är så hårig.
Citera
2025-08-24, 10:11
Medlem
Len = löjlig, fjantig
Citera
2025-08-24, 11:15
Medlem
HBTKuks avatar
Man kallar små fikonrumpor lena.

Nädå, det är en komplimang. Du är len. Gratulerar!
Citera
2025-08-24, 11:33
Medlem
Ok rubriken fick mig att tro att du blev friendzoned av en förortstjej.

OnT. Varför sa du inte bara ”Haha wtf menar du?” lite skämtsamt? Istället för att det skulle fastna så hårt i ditt huvud att du var tyst hela kvällen och nu skriver en tråd.

Asså lite smått konstig kommentar kanske det är men jag ser det som att hon gillar att mysa med dig. Vad är ens problemet, sluta noja.
Citera
2025-08-24, 11:40
Medlem
Rätt konstig kommentar till en man, ja. Hon kanske är lesbisk eller bi i själva verket och letar något kvinnligt hos dig, medvetet eller omedvetet. Observera hur hon tittar på andra kvinnor, speciellt när hon druckit. Då avslöjar de sig.
Citera
2025-08-24, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schindlers-taklist
Träffade en tjej under sommaren. Och ikväll fick jag sms från henne.
Hon sa att jag var det lenaste hon tagit på någonsin.
Först blev jag glad och tog det som en komplimang.
Men nu skickade hon ett nytt sms där hon säger att ”du är lenare än alla nyfödda barn jag har hållit i”
Och nu blir jag konfunderad?
Va fan betyder det?

Men vad tusan, räcker det inte att hon gillar att ta på dig?
Säg till henne att hon kan få komma och klappa dig när hon vill och att du gillar också att pilla på henne, så får du väl se vad det utvecklar sig till!
Citera
2025-08-24, 11:50
Medlem
Ilimitados avatar
Kvinnor är lena. Vissa heter till och med Lena.
Förmodligen hennes sätt att uttrycka att något är för mjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in