2025-08-23, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beautilfulLoser
Den här killen har varit scoutledare, det är inte han du tänker på?

Jo precis, vet du vem det är?
Citera
2025-08-23, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mazarin-gejser

Om han är en känd profil i din trakt borde du ju rimligen känna igen honom om du går in och kollar filmen när han konfronteras!?

Det gäller en 53 årig man som bor i Hörby. Mer än så får vi inte diskutera i tråden och du har för få inlägg för att kunna ta emot DM.

Han är dock inte gift eller sambo som den var som du sökte.
Senast redigerad av beautilfulLoser 2025-08-23 kl. 18:48.
Citera
2025-08-23, 19:44
Medlem
Citat:

Såg nu att det var jag som missat att länka mannen jag syftade på. Ber om ursäkt.

https://dumpen.se/2025/07/29/bajamajagaddan-horby-649/

Det var denna jag menade, men han har som sagt ingen sambo.
Citera
2025-08-23, 20:27
Medlem
Protonic75s avatar
Satt och funderade på vilka Gäddor som har haft den jobbigaste konfrontationen av alla berörda.
Saab Gäddan ligger nog rätt högt på listan, det var säkerligen dom värsta 17min i hans liv.
En annan är norrlänningen som vart tagen i hotellrummet (minns ej nr) Han hade det riktigt svettigt Sara fräste och morrade och Patrik var betydligt argare och föraktfullare än normalt.
Citera
2025-08-23, 20:37
Medlem
LabanssonsKorvABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Satt och funderade på vilka Gäddor som har haft den jobbigaste konfrontationen av alla berörda.
Saab Gäddan ligger nog rätt högt på listan, det var säkerligen dom värsta 17min i hans liv.
En annan är norrlänningen som vart tagen i hotellrummet (minns ej nr) Han hade det riktigt svettigt Sara fräste och morrade och Patrik var betydligt argare och föraktfullare än normalt.
Flamenco-gitarristen som fullständigt kraschade och bröt ihop på golvet, och fick tröst av den varma Stella 😍 är nog en av de jobbigaste tror jag.

https://dumpen.se/2024/12/06/katkinky-eskilstuna-528/
Citera
2025-08-23, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beautilfulLoser
Såg nu att det var jag som missat att länka mannen jag syftade på. Ber om ursäkt.

https://dumpen.se/2025/07/29/bajamajagaddan-horby-649/

Det var denna jag menade, men han har som sagt ingen sambo.

Den jag hört rykten om har inte publicerats än.
Citera
2025-08-23, 20:49
Medlem
Citat:
Den jag hört rykten om har inte publicerats än.
Läste ditt tidigare inlägg nu. Hoppas de publicerar det jävla aset.
Citera
2025-08-23, 20:51
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Har någon räknat ihop hur många aktiva centerpartister som tagits av Dumpen? Vore kul med antal och gäddnummer.

Enligt Ganman är det fyra.
Citera
2025-08-23, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75

Centerpartiets kapten i sundsvall
Få gäddor är så medvetna som han är, man kan riktigt se hur ångesten sköljer över honom . Han försöker in i det sista att försöka övertala, med sin gulliga bäbisröst, att han värderar sitt "vanliga" liv mer än att träffa en 14åring i ett garage
https://dumpen.se/2024/02/19/kentl/
Citera
2025-08-23, 23:13
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LabanssonsKorvAB
Flamenco-gitarristen som fullständigt kraschade och bröt ihop på golvet, och fick tröst av den varma Stella 😍 är nog en av de jobbigaste tror jag.

https://dumpen.se/2024/12/06/katkinky-eskilstuna-528/
Jösses! Nån som vet vad han gör idag?
Citera
2025-08-24, 00:12
Medlem
De är säkerligen inte helt i balans. Skulle tro de flesta mår skit.
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Är inte pedofil utan ett vanligt beta-hetero som går igång på kärringar. Försöker tänka mig in i en situation där jag av någon anledning hamnar i en chatt med en tillsynes hel och ren sådan som vill bli påsatt ASAP. Så fruktansvärt utanför vanligheterna att jag hade anat oråd direkt

Så ja, hur dessa gamla äckliga fettpärlor en efter en unisont betraktar dumpens fiktiva "too good to be true"-situationer (sett utifrån deras preferenser) som tillräckligt legit för en omgående förstadejt fascinerar mig en smula.
Citera
2025-08-24, 00:18
Medlem
De ljuger bara, fattar du inte att de lajvar?
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Han är polisanmäld också så polisen kommer utreda det. Att prata om att han har förgripigt sig på barn är riktigt allvarligt. Om man nu har dom fantasierna så kanske man inte ska säga att man har gjort det. Liksom om du har fantasier om att mörda någon så kanske du inte ska gå runt och säga att du har mördat någon.

Som du nog själv förstår så är han en tickande bomb, förr eller senare kommer han ta steget och faktiskt förgripa någon (om han nu inte redan har gjort det).

Komiskt hur alla pedofiler som dumpen fångar har gedigen erfarenhet. Antingen har dom förgripigt sig på X-fruns dotter, eller så har dom grisat runt utomlands.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in