Ursprungligen postat av Bobbyboi
Nej, jag vill absolut inte ha krig. Jag vill tvärt om att den psykotiske dvärgen i kreml SLUTAR föra imperialistiska anfallskrig mot fredliga grannländer, varför vill inte du det?
Citat:
Ursprungligen postat av
HerrGickhan
Du verkar ha svårt att hålla ihop dina tankar. Trump strävar efter fred, vilket jag tycker är bra och du tycker är dåligt. Fred innebär att det inte är krig som du vill ha. Varför vill du ha krig?
Om trump "strävar" efter något så är det väl att understödja putain (utan att hens "väljarbas" fattar det och revolterar). Jag vill som sagt inte ha krig. Det vill dock uppenbarligen den psykotiske dvärgen i kreml ty det är och förblir hen som invaderar, ockuparar, annekterar och för imperialistiska anfallskrig mot fredliga grannländer, eller hur?
Ursprungligen postat av Bobbyboi
Nej, "Europas ledare" hjälper Ukraina att försvara sig gentemot den vidrige angriparen.
Citat:
Ursprungligen postat av
HerrGickhan
Vilket är att medverka till mer krig speciellt som Ukraina skickat verkanseld över gränsen.
Nej, det är att medverka till Ukrainas försvar gentemot den vidrige angriparen som "skickat verkanseld över gränsen" sedan minst 2014...