2025-08-19, 17:46
Medlem
Folkmord? du menar den 7/10.??... instämmer ...det var ett folkmord...Den var hemskt ...så självklart måste Israel svara... och hårt...så dina vänner lär sig hyfs som Hizbollah och Iran.

Men jag bryr inte om pallar... för även de civila firade mord och kidnappning. Så försök inte med "Alla är inte Hamas"...

Kriget är slut när punkterna nedan är uppfyllda

1. Gisslan kommit hem både levande och döda
2. När Hamas inte styr
3. Hamas skall avväpnas
4. Pallar i Gaza ska be officiellt om ursäkt för sina synder och svära en ed att aldrig störa Israel.

Jag är inte oresonlig....det är kristliga krav 😊

Varför skulle jag bry mig om nazi Tysklands civila? Krig är orättvist så du kan säga åt alla dina vänner : att Israel inte skall störas så spar vi många liv och landområden 😊

Dina vänner är lite trögfattade😊
Ju mer man anfaller de fredliga Israelerna , desto mer land förlorar de🥺

Citat:
Ursprungligen postat av bddt
Anmärkningsvärt vilken låg nivå du håller. För att nämna språkbruket, du saknar ordförråd! Om man hyllar folkmord och etnisk rensning är det mycket som inte står rätt till i huvudkontoret. Det såg väl ut så här under din skolgång?

https://www.instagram.com/reel/DLKIV8lPK_U/?igsh=ZDNoOTE0emx6NnA3
Citera
2025-08-19, 17:52
Medlem
Sluta lipa...
Ingen kommer rädda Gaza

As we speak: Hamas godkände just vapenvila som 2000 talets bästa fredsmäklare Witkoff föreslog.... problemet är bara... 🥺 det erbjöds förra månaden 😂 Nu sa Bibi nej till den. 100,000 soldater är inkallade nu😊

Så blir inga mer "delavtal"....Nu är Hamas döda....

Men jag är inte oresonlig....

1. Ge upp, släpp alla gisslan så kommer Hamas medlemmar få en snabb smärtfri avrättning och deras familjer kan äta sig mäta😊

2. Hamas vägrar nr1... så kommer mer Gaza bor lida och Hamas kommer ändå att dö...

Ingen kommer rädda dina vänner

Jag är ledsen min vän 🥺

Men verkligheten är så nu..

Citat:
Anmärkningsvärt vilken låg nivå du håller. För att nämna språkbruket, du saknar ordförråd! Om man hyllar folkmord och etnisk rensning är det mycket som inte står rätt till i huvudkontoret. Det såg väl ut så här under din skolgång?

https://www.instagram.com/reel/DLKIV8lPK_U/?igsh=ZDNoOTE0emx6NnA3
Citera
2025-08-19, 18:01
Medlem
bddts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Folkmord? du menar den 7/10.??... instämmer ...det var ett folkmord...Den var hemskt ...så självklart måste Israel svara... och hårt...så dina vänner lär sig hyfs som Hizbollah och Iran.

Men jag bryr inte om pallar... för även de civila firade mord och kidnappning. Så försök inte med "Alla är inte Hamas"...

Kriget är slut när punkterna nedan är uppfyllda

1. Gisslan kommit hem både levande och döda
2. När Hamas inte styr
3. Hamas skall avväpnas
4. Pallar i Gaza ska be officiellt om ursäkt för sina synder och svära en ed att aldrig störa Israel.

Jag är inte oresonlig....det är kristliga krav 😊

Varför skulle jag bry mig om nazi Tysklands civila? Krig är orättvist så du kan säga åt alla dina vänner : att Israel inte skall störas så spar vi många liv och landområden 😊

Dina vänner är lite trögfattade😊
Ju mer man anfaller de fredliga Israelerna , desto mer land förlorar de🥺
Är du full? Eller alltid så in i helvete dum?
Du är inte kristen, har ingen koll på kristna värderingar.
Den här smörjan som din degenererade hjärna publicerar, är det något du klipper in för det är helt utanför sammanhanget?

https://youtu.be/JAT9NQ4WkE0?feature=shared
Citera
2025-08-19, 18:08
Medlem
Du sa att🥺 Israel förlorar allierade?
Är det därför Israel och SYRIEN ska mötas i Paris 😂😂😂😂

Ron Dermer (Strategic Affairs Minister of Israel) ska möta Syriens utrikesminister Asaad Hassan al-Shibani med USA Tom Barrack.

Sen Libanon och KSA väntas senare

😂😂😂😂😂😂 Syrien kommer prata om evigt fredsavtal och pallarna är åsidosatta😂😂😂😂

Citat:
Ursprungligen postat av Pusher.
Och då är det ok att skjuta dem? Tror du 10-åringar har något val?

Åter igen, är du helt jävla körd i huvudet?
Citera
2025-08-19, 18:11
Medlem
bddts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pusher.
Och då är det ok att skjuta dem? Tror du 10-åringar har något val?

Åter igen, är du helt jävla körd i huvudet?
Hahaha - jovisst är han körd i huvudet. Eller påtänd sionist utan hämningar.
Citera
2025-08-19, 18:22
Medlem
Du talar inte för mig vad jag är lilla gubben.
Jag är kristen men är inte "vänd andra kinden till"... och jag är inte "öga för öga "...

Utan har lite hårdare tankesätt " ta ett hårstrå från mig och hela grannskapet kommer betala"
Därför beundrar jag Israel...de förstår hur man ska "hantera " ociviliserade människor 😊

Det är väldigt simpelt palle älskare : Stör inte Israel.... och om de vill slåss mot Israel, fine men kom inte och när Israel svarar.

Men du kan skrika dig hes på gatorna men Netanyahu är inte Olmert.

Bibi är fd elitssoldat, deltog i Yom Kippur Kriget, Räddade gisslan 1972 Sabena kapningen där han sköts i armen. Hans bror dog i Entebbe operationer (enda soldat som dog) när de räddade gisslan i Uganda

Säg mig: Tror du en sån man backar för lite skrammel??😂😂😂

Ni har försökt allt på honom
ICC/ICJ = han flög förbi Italien, Ungern, Grekland,UK, Frankrike och ingen rörde honom (kan vara så att IDF/Mossads varning om man rör honom)

Alla dina vänner på gatan skriker som vrålapor men noll effekt

Alla camping i högskolor som nu är nermonterat😂

FN

Försökt erkänna Palestina = Israel svarar med bygga 22 nya bosättningar som kapar Västbanken😂

Så vi vet nu... att kriget kommer pågå

Så om dina vänner är smarta... så ge upp nu.

Citat:
Är du full? Eller alltid så in i helvete dum?
Du är inte kristen, har ingen koll på kristna värderingar.
Den här smörjan som din degenererade hjärna publicerar, är det något du klipper in för det är helt utanför sammanhanget?

https://youtu.be/JAT9NQ4WkE0?feature=shared
Citera
2025-08-19, 18:38
Medlem
Du och din vän kan gadda hur mkt ni vill
Men faktum kvarstår: Ni är maktlösa och kan inget göra🥺 och jag vet att det gör er galna..

Trodde ni seriöst att Israel skulle backa från allt tryck 😂?
Att gå med på att få gisslan för full reträtt från Gaza😂😂😂???

Man märker ni har aldrig hållt en AK5 utan Internet krigare 😂 för hade ni gjort eran vpl , så hade ni vetat att en försvarsmakt slutar inte för några gisslan....Utan man sänder militären för att utplåna fienden och på köpet få gisslan tebax.

10 000 protester i gatan = noll inverkan
1 Aktie ägare i Elbit = gör väldigt stor inverkan

Class dismissed

Citat:
Hahaha - jovisst är han körd i huvudet. Eller påtänd sionist utan hämningar.
Citera
2025-08-19, 18:43
Medlem
bddts avatar
Citat:
Du talar inte för mig vad jag är lilla gubben.
Jag är kristen men är inte "vänd andra kinden till"... och jag är inte "öga för öga "...

Utan har lite hårdare tankesätt " ta ett hårstrå från mig och hela grannskapet kommer betala"
Därför beundrar jag Israel...de förstår hur man ska "hantera " ociviliserade människor 😊

Det är väldigt simpelt palle älskare : Stör inte Israel.... och om de vill slåss mot Israel, fine men kom inte och när Israel svarar.

Men du kan skrika dig hes på gatorna men Netanyahu är inte Olmert.

Bibi är fd elitssoldat, deltog i Yom Kippur Kriget, Räddade gisslan 1972 Sabena kapningen där han sköts i armen. Hans bror dog i Entebbe operationer (enda soldat som dog) när de räddade gisslan i Uganda

Säg mig: Tror du en sån man backar för lite skrammel??😂😂😂

Ni har försökt allt på honom
ICC/ICJ = han flög förbi Italien, Ungern, Grekland,UK, Frankrike och ingen rörde honom (kan vara så att IDF/Mossads varning om man rör honom)

Alla dina vänner på gatan skriker som vrålapor men noll effekt

Alla camping i högskolor som nu är nermonterat😂

FN

Försökt erkänna Palestina = Israel svarar med bygga 22 nya bosättningar som kapar Västbanken😂

Så vi vet nu... att kriget kommer pågå

Så om dina vänner är smarta... så ge upp nu.
Du är en sk ”false flag operation” när du påstår dig vara kristen. Ni sionister spottar på kristna:

https://youtube.com/shorts/FT8COKNaDJE?feature=shared
Citera
2025-08-19, 18:46
Medlem
bddts avatar
Citat:
Du och din vän kan gadda hur mkt ni vill
Men faktum kvarstår: Ni är maktlösa och kan inget göra🥺 och jag vet att det gör er galna..

Trodde ni seriöst att Israel skulle backa från allt tryck 😂?
Att gå med på att få gisslan för full reträtt från Gaza😂😂😂???

Man märker ni har aldrig hållt en AK5 utan Internet krigare 😂 för hade ni gjort eran vpl , så hade ni vetat att en försvarsmakt slutar inte för några gisslan....Utan man sänder militären för att utplåna fienden och på köpet få gisslan tebax.

10 000 protester i gatan = noll inverkan
1 Aktie ägare i Elbit = gör väldigt stor inverkan

Class dismissed
Ok, emoji sionisten.
Du är alltså fd IDF soldat.
Citera
2025-08-19, 18:47
Medlem
Trump är kristen och Sionist 🥺
Jag är kristen och Sionist

Har du ett problem med det?
Jag vet att du tror bara judar är pro-Israeler med våran frälsare Jimmie Åkesson har samma synsätt.

SD håller M kopplade vettu 😊 Fick tyst på utrikesministern då risk hon förlorar väljare till SD🥺😂

Så som sagt: Ingen kan stoppa Bibi

Citat:
Du är en sk ”false flag operation” när du påstår dig vara kristen. Ni sionister spottar på kristna:

https://youtube.com/shorts/FT8COKNaDJE?feature=shared
Citera
2025-08-19, 18:50
Medlem
AK5 = Sveriges försvarsmakt

Du är inte vidare kunnig om rikets vapen system 😂

Om jag hade vart jude/Israel hade jag gladeligen åkt till Gaza men nu är jag varken så man kan inte få allt...men får nöja att köpa aktier i Elbit (Israel) och McDonell Douglas (USA) och påverka så. Tror du missilen och planet som bombade Nasrallah 🥺 kunde kommit från mig?🥺

Men har iaf tjänat mitt land Sverige till skillnad från dig ser jag

Citat:
Ok, emoji sionisten.
Du är alltså fd IDF soldat.
Senast redigerad av David1982 2025-08-19 kl. 18:55.
Citera
2025-08-19, 18:57
Medlem
bddts avatar
Kristen, My ass!
Du har en lång väg att vandra - börja med dopet.
Förresten, du har väl fattat att sionism är samma form av extremism som nazism?
Citat:
Trump är kristen och Sionist 🥺
Jag är kristen och Sionist

Har du ett problem med det?
Jag vet att du tror bara judar är pro-Israeler med våran frälsare Jimmie Åkesson har samma synsätt.

SD håller M kopplade vettu 😊 Fick tyst på utrikesministern då risk hon förlorar väljare till SD🥺😂

Så som sagt: Ingen kan stoppa Bibi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in