War sucks...vad kan jag säga...Ingen gnällde när civila dog i Nazi Tyskland och jag skiter i Gaza....De firade 7/10 så nu får de ta konsekvenserna
Ska Israel bara acceptera menar du raketer ..??
Jag förstår: Pallar får döda judar men israeler får inte försvara sig...ok förstår...
Gaza kan närsomhelst ge upp eller hur 😊
Så slutar IDF..
Klart Israel får försvara sig men detta är inget försvarskrig. Den som påstår det kan lika gärna logga ur internet och aldrig återkomma. Kroknäsorna har gått över alla rimliga gränser.
Ps. Ingen gnällde när civila dog? Det var väl precis det som man gjorde. Ett visst folkslag fick tom ett helt land för att det var så synd om dem
Enda hjärndöda är du
Iran-Irak kriget så använde Ayatollah barn för att springa ut på minfält med en nyckel (nyckel till himlen) ...så ja barn brukar lyda vuxna även det känns fel.
Annan händelse var 20 år sen när de satt en självmordsbomb på en unge i Gaza. Han började gråta och IDFs bombtekniker tog bort den och barnet bor nu i Israel efter detta då päronen var redo att offra sin son får "kampen"
Citat:
Ursprungligen postat av Pusher.
Du förstår inte frågan. Hur kan småbarn ställa sig i vägen? Du resonerar som att de har nåt val. Är du helt hjärndöd eller trollar du bara?
Vi gör det enkelt: Sluta stör Israel eller ta konsekvenserna
Palestinier är de patetiska gruppen jag vet...
De påminner om en djurplågare som slår en hund, men när hunden biter så " 😭😭😭ring PETA, hunden var dum wooah "
Men Gaza skall läras hyfs nu...
De ber redan om 60 dagars vapenvila som erbjöds förra månaden men nu vill inte Bibi ta den med all rätt...
Det är slut med del-avtal.
Det är så simpelt = ge gisslan tillbaka så får Hamas en snabb skonsam död ...om inte så får de lida mer och deras familjer
Men om du tror att det kommer bli ett lyckligt slut för Hamas så har du inte lyssnat
Citat:
Klart Israel får försvara sig men detta är inget försvarskrig. Den som påstår det kan lika gärna logga ur internet och aldrig återkomma. Kroknäsorna har gått över alla rimliga gränser.
Ps. Ingen gnällde när civila dog? Det var väl precis det som man gjorde. Ett visst folkslag fick tom ett helt land för att det var så synd om dem
Senast redigerad av David1982 2025-08-19 kl. 11:55.
Enda hjärndöda är du
Iran-Irak kriget så använde Ayatollah barn för att springa ut på minfält med en nyckel (nyckel till himlen) ...så ja barn brukar lyda vuxna även det känns fel.
Annan händelse var 20 år sen när de satt en självmordsbomb på en unge i Gaza. Han började gråta och IDFs bombtekniker tog bort den och barnet bor nu i Israel efter detta då päronen var redo att offra sin son får "kampen"
Enstaka incidenter bygger knappast ett helt fall. Bespara mig IDFs snyfthistorier. Samma kriminella gäng skjuter ihjäl försvarslösa ambulanspersonal men visst; "försvara på" bara
Vi gör det enkelt: Sluta stör Israel eller ta konsekvenserna
Palestinier är de patetiska gruppen jag vet...
De påminner om en djurplågare som slår en hund, men när hunden biter så " 😭😭😭ring PETA, hunden var dum wooah "
Men Gaza skall läras hyfs nu...
De ber redan om 60 dagars vapenvila som erbjöds förra månaden men nu vill inte Bibi ta den med all rätt...
Det är slut med del-avtal.
Det är så simpelt = ge gisslan tillbaka så får en Hamas en snabb skonsam död ...om inte så får de lida mer och deras familjer
Men om du tror att det kommer bli ett lyckligt slut för Hamas så har du inte lyssnat
Den dagen USA tröttnar på att ha Israels mun runt deras snorre, den dagen kommer Israel utplånas. Den enda anledningen att Israel existerar heter USA
Där rök man ut den lilla pallen, 😂ni så lätta att röka ut😂
400 kärnvapen brukar hålla de flesta lugna
Nordkorea blir ju inte störda av USA pga 5 kärnvapen så 400 lär hålla även de borta.
Men palestinierna ryker först 😂
Iran = utplånat och deras kärn/missil program + 30 av Irans TOPP generaler + 20 vetenskapsmän RIP
och 3 triljoner i skador som Iran inte kan skrapa nu😂
Hizbollah = RIP + Nasrallah 😂
Assad regimen = RIP
Hamas = bara en tidsfråga 😂
Sååå... 🥺 det ser iaf inte ljust för Gaza, ingen som helst hjälp...helt isolerat
GHF var USA/Israels bästa drag 😂 ...nu kontrolleras allt från Israel
Så väck mig när din våta dröm kommer😂
Men 1948 och 1967 slog Israel skiten av er trots ni var 7 (1948) och 4 (1967) länder utan amerikanska godsaker 😂😂
Ni lär er aldrig 😂
Citat:
Den dagen USA tröttnar på att ha Israels mun runt deras snorre, den dagen kommer Israel utplånas. Den enda anledningen att Israel existerar heter USA
Senast redigerad av David1982 2025-08-19 kl. 12:12.
Du misstar dig om du tror jag bryr om pallar är civila eller inte ...det är samma skit för mig..
Men Gaza kommer bli en härlig pride resort 😊
Det har du inget emot va?
Citat:
Enstaka incidenter bygger knappast ett helt fall. Bespara mig IDFs snyfthistorier. Samma kriminella gäng skjuter ihjäl försvarslösa ambulanspersonal men visst; "försvara på" bara
Senast redigerad av David1982 2025-08-19 kl. 12:07.
1. Bibi flög väl över Italien, Grekland, Italien,UK när han skulle flyga till USA...ouch...vilken arrestering🥺
2. Vi vet båda att ingen skulle våga arrestera Bibi ..får då aktiveras Mossad och IDF och du minns vad hände med dina bröder i Libanon, Syrien, Irak och Iran 😂😂😂 och när Mossad tog Mohsen Fakhrizadeh 2020...😎
3. Rwanda dödade 800000 på 4 dagar...vad du verkar glömma är att folk glömmer snabbt 😂
4. UK erkänna? ja och vad vinner pallarna på det ?? Finansministern Smotrich godkände just bygga 22 nya bosättningar så fortsätt "erkänna " 😂😂....jag har inget emot det för då svarar Israel med tuffare tag mot pallarna...minns du när Sverige erkände? ja vad har hänt? fått ngt nytt?
"Recongnize on paper " = UK, "Build settlements, on the ground " = Israel vilken av dessa kommer vinna? 😂
5. Hela världen 🥺 ahaa är det därför Israel gick 40 miljarder plus😂 med handel med UAE, Turkiet, Jordanien, Egypten ...får lära dig skillnaden mellan ord och handling
6.Enda du behöver veta är att Gaza kommer pride flaggor snart vaja🏳️🌈
Ja klart jag anmälde dig😊 ditt folk i Gaza saknar hyfs medans jag 🇸🇪✝️🥺 är en fredens man
Citat:
Ingen stress, Krokis
Hela världen håller på att vända er ryggen, tom era allierade
Det kanske blir så när man massmördar oskyldiga kvinnor och barn. När till och med Storbritannien ska erkänna Palestina så är det illa
PS. Gillar att du anmäler mina inlägg. Blev Krokis lite kränkt?
Senast redigerad av David1982 2025-08-19 kl. 15:54.
De barnen och kvinnor är säkert glada att de vart erkända 😂på pappret eller INTE ..ouch....nu jävlar kommer snart saker och ting hända 😂
Du glömmer bara en liten detalj 🥺
IDF kommer ingen våga utmana😂😂😂
Iran, Hizbollah har kastat handduken så Pallarna kommer inte räddas😂och om dina pallar är älskade varför vågar ingen utmana Israel militärt??? sitt still och njut av showen
För övrigt är jag kristen och SDare... Våran ledare Jimmie Åkesson styr vår regering så han håller Uffe i en kort koppel 😂 så räkna inte med några mirakel i Gazas slutfas
"vapenvila, folkmord, vi svälter kommer mötas med döva öron 😂
Så ta din Palestina flagga och gå till Mynttorget 😂 och
Citat:
Ingen stress, Krokis
Hela världen håller på att vända er ryggen, tom era allierade
Det kanske blir så när man massmördar oskyldiga kvinnor och barn. När till och med Storbritannien ska erkänna Palestina så är det illa
PS. Gillar att du anmäler mina inlägg. Blev Krokis lite kränkt?
Senast redigerad av David1982 2025-08-19 kl. 15:34.
Du misstar dig om du tror jag bryr om pallar är civila eller inte ...det är samma skit för mig..
Men Gaza kommer bli en härlig pride resort 😊
Det har du inget emot va?
Anmärkningsvärt vilken låg nivå du håller. För att nämna språkbruket, du saknar ordförråd! Om man hyllar folkmord och etnisk rensning är det mycket som inte står rätt till i huvudkontoret. Det såg väl ut så här under din skolgång?