2025-08-18, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Ja det är hans smeknamn inom familjen och för gamla ungdomsvänner.
Petter är ett mellannamn numer. Och hans tilltalsnamn är numer Måns.
Tycker att du borde respektera det som en tänkande, vuxen individ.
Och med tanke på hur illa du tycker om Måns så är det definitivt inte passande att använda ett smeknamn på en person du absolut inte känner.
Måns är hans artistnamn. Men den här tråden handlar inte om artisten Måns, den handlar om personen Måns Petter Sahlén Zelmerlöw. Även kallad MP.

Vinerna som MånsPetter gör reklam för heter MZ, det kanske är hans suparkompisar som kallar honom för det?
Citera
2025-08-18, 23:18
Medlem
Citat:
Jag skrev att jag inte kommer ihåg den exakta engelska ordalydelsen.
Inte att jag inte kommer ihåg vad hon sa.
Det uppfattades både av media och folk i allmänhet att MZ utgjorde en fara både för hustru och barn.
Varför tror du annars att MZ var tvungen att gå ut i media och dementera det?
Att han aldrig slagit varken hustru eller barn?
Precis, du kommer inte ihåg vad hon skrev. Men du hävdar i sten att det var förtal. Jag fattar.
Citera
2025-08-18, 23:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det gjorde vi inte. Det var du som påstod att MånsPetter skötte skilsmässan privat. Han skyndade sig till media för att ge sin exklusiva intervju. Han kontaktade flera tidningar för att få publicitet om skilsmässan.
En skilsmässa är en offentlig handling. Så han blev nog uppringd av första tidning som fick nys om det, tror jag.
Eller så valde han själv att berätta det i en tidning som han har förtroende för.
Eftersom det är en offentlig handling så kommer det ut ändå.

Ditt påstående fetade. Hur vet du det?
Citera
2025-08-18, 23:21
Medlem
Jag har en fråga till CJ Fun Club. CJs mamma kommenterade i en YouTube-video från sin dotters senaste intervju att MZ var den första att tillkännage skilsmässan på Instagram och offentliggöra den. CJ Fun Club, kan du länka det Instagram-inlägget från MZ här... så det borde vara MZs inlägg innan CJ publicerade sitt inlägg, som hon senare raderade. Om du av en slump inte hittar inlägget från MZ, betyder det att CJs mamma har för vana att offentligt presentera information som inte är korrekt eftersom den helt enkelt inte existerar? Jag är bara intresserad av din åsikt om den här CJ Fun Club... bara för att förtydliga: MZ har aldrig publicerat ett inlägg på Instagram med texten: Jag ska skilja mig. Och CJs mamma påstår just det.
Citera
2025-08-18, 23:22
Medlem
Citat:
En skilsmässa är en offentlig handling. Så han blev nog uppringd av första tidning som fick nys om det, tror jag.
Eller så valde han själv att berätta det i en tidning som han har förtroende för.
Eftersom det är en offentlig handling så kommer det ut ändå.

Ditt påstående fetade. Hur vet du det?
Jag vet det för att jag följer nyheter och minns vad som skrivs.

https://www.sverigesradio.se/avsnitt/hemliga-pr-maskineriet-bakom-mans-zelmerlows-bekannelseintervju
Citera
2025-08-18, 23:23
Avstängd
Citat:
Måns är hans artistnamn. Men den här tråden handlar inte om artisten Måns, den handlar om personen Måns Petter Sahlén Zelmerlöw. Även kallad MP.

Vinerna som MånsPetter gör reklam för heter MZ, det kanske är hans suparkompisar som kallar honom för det?
Nej. Både hans artistnamn och hans privatnamn är enbart Måns Zelmerlöw.
Ingen har rätt att använda familjen och näras smeknamn på honom utan tillåtelse.
Det bevisar bara vilken omogen och tarvlig individ du är.
Citera
2025-08-18, 23:30
Avstängd
Citat:
Jag vet det för att jag följer nyheter och minns vad som skrivs.

https://www.sverigesradio.se/avsnitt/hemliga-pr-maskineriet-bakom-mans-zelmerlows-bekannelseintervju
Men det här handlar om en annan artikel i GP långt senare när MC erkände kokainbruk.
Nu pratade vi om skilsmässan i mars 2024 och ditt lögnaktiga påstående om den.

Så vitt jag vet har MZ inte förtalat sin X-hustru med ett ord, varken i Sverige eller UK.
Du bara hittar på och försöker blanda bort korten när man ber om en syning.
Så dåligt.
Citera
2025-08-18, 23:32
Medlem
På tal om namn, det är dags för CJ-fanklubben att använda det korrekta namnet på sin idol, vilket är: Ciara JACKSON.....
Citera
2025-08-18, 23:38
Medlem
Citat:
Nej. Både hans artistnamn och hans privatnamn är enbart Måns Zelmerlöw.
Ingen har rätt att använda familjen och näras smeknamn på honom utan tillåtelse.
Det bevisar bara vilken omogen och tarvlig individ du är.
Ska jag be MånsPetter om tillåtelse att få använda hans dopnamn? Vad händer annars, kommer han och knuffar mig i väggen? Kanske stämmer mig för förtal?

Måns Petter Sahlén Zelmerlöw
Ålder:39 år Längd: 174 cm.
Citera
2025-08-18, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Det är du som påstår saker om tatueringar som inte har setts, det är inte ett förväxlingsfel mellan programmen Masked Singer och Let's Dance.

Du försöker uppenbarligen bara slingra dig ur situationen eftersom du blev påkommen med att luras. Och det är pinsamt.

Du har nog redan kommit för djupt in i vinter-natten och borde gå och lägga dig.

Lyssna på podden och läs mina tidigare inlägg, så kan du kommentera saken. Så får vi se vem som försöker luras och slingra sig. Spoiler alert: det är inte jag.

Ni Månsare kommenterar youtube-videos ni inte har sett och poddar ni inte har hört. Det är bara helt sanslöst. Som att du skulle säga att du har en vit duk hemma men jag, som aldrig varit hos dig, envist skulle hävda att den är blå. Fattar du?

Men allt för att försöka förvrida sanningen om Måns...Sanslöst, som sagt. Måns blir inte ett dugg en bättre människa eller Ciara en sämre, för att du m.fl. stångar huvudet blodigt i försöken att få det resultatet. Snarare tvärtom.
Citera
2025-08-18, 23:43
Medlem
Citat:
Men det här handlar om en annan artikel i GP långt senare när MC erkände kokainbruk.
Nu pratade vi om skilsmässan i mars 2024 och ditt lögnaktiga påstående om den.

Så vitt jag vet har MZ inte förtalat sin X-hustru med ett ord, varken i Sverige eller UK.
Du bara hittar på och försöker blanda bort korten när man ber om en syning.
Så dåligt.
Jag har aldrig någonsin påstått att MånsPetter har förtalat Ciara. Men han har inte hållit skilsmässan privat som du påstår. Han har gett flera intervjuer och gjort flera inlägg på Insta. Han har gått ut medialt flera gånger, senast på scen vid sitt sommarcafé när han berättade om att han fått träffa barnen. Han söker medial uppmärksamhet.
Citera
2025-08-18, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
På tal om namn, det är dags för CJ-fanklubben att använda det korrekta namnet på sin idol, vilket är: Ciara JACKSON.....
Jag gissar på Janson. Men du kanske har rätt…ni idoler brukar ha koll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in