2025-08-17, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeyItsJimmy
Nej, verkligen inte. Men det ändrar ju inte att män överlag verkar njuta av sex mycket mer än kvinnor.
Eller så är ni bara kassa på kommunikation och att njuta. Ingen av alla de tjejer jag haft sex med imitt liv, har öppnat käften om vad de gillar och hur de önskar detta. De har allihopa förutsatt att jag automatiskt skulle läsa deras tankar och göra exakt rätt alltid, när de själva knappt kunde göra en enda sak rätt eller ens bry sig om att komma ihåg hur de skulle utföra en enda sak av det man förklarade för dom. Sedan fick man höra hur kass man var i sängen.

Det enda som tjejer/kvinnor duger till nuförtiden, är att klaga, gnälla, anklaga, tjata, argumentera och förstöra för andra med sin cancelkultur.
Citera
2025-08-17, 19:44
Medlem
Citat:
Bra förslag! Tack!
Notera att jag skrev bjuda in och inte det normala bjuda till)))
Citera
2025-08-17, 19:46
Medlem
Aakerbocks avatar
Citat:
Många av oss fejkar för att vi inte vill såra våra mäns egon när de inte lyckas få oss att komma trots flertalet försök att förklara för dem vad de ska göra. Men det stämmer nog absolut som du säger att många i vår generation är porrskadade.
Hur ska han då veta att han gör ett dåligt jobb om aldrig någon säger det ?
Citera
2025-08-17, 19:47
Medlem
HeyItsJimmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vansterpartiet
För de flesta män är in och ut tillräckligt och jättebra. För kvinnor ska det masseras, petas, slickas, gnidas och penetreras i rätt takt och rätt tryck. Är det då konstigt att män har det svårare att tillfredsställa er än tvärtom?

Hade män inte kunnat komma av penetration utan endast personligt utformad avrunkning hade många kvinnor legat risigt till.

Ja, det stämmer nog att män har det svårare att tillfredsställa kvinnor eftersom att vår anatomi är mycket mer komplicerad.
Citera
2025-08-17, 19:48
Medlem
kalkryggars avatar
Killarna tror naturligtvis att de är bra eftersom det går för er. Att det inte stämmer är ett ansvar som ligger på er.

Jag är dock en av väldigt få män som är extremt bra i sängen.

Sluta få det att låta som att det beror på mannen när det inte går för dig. Prata med honom och säg att du har det svårt för att gå för dig. Säg att du vill experimentera och så kan du ge dig fan på att hon fokuserar på det och om du efter en stund säger att det är riktigt skönt men nu orkar du inte mer utan gärna fortsätter senare så är det inget konstigt för en man.
Citera
2025-08-17, 19:48
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Jag och mina tjejkompisar diskuterade nyligen hur det kommer sig att de flesta killar är så dåliga i sängen. Samtliga av oss har visserligen enbart haft ett begränsat antal sexpartners men vi var rörande överens om att vi som tjejer ofta behövt fejka medan killen verkat tycka att sexet varit hur bra som helst. Med att de varit ”dåliga i sängen” avses framför allt att de uppvisat otillräckliga kunskaper om kvinnlig anatomi och begränsad kommunikationsförmåga.

Nu undrar vi:

Håller de flesta av er kvinnor med om att män generellt är dåliga i sängen? Tycker ni män oftast att det sex ni har är bra? Vad är, enligt er, avgörande för bra sex? Och hur gör man för att sexet ska bli bättre?

Killar är enkla , fram å tillbaka så kommer de till slut.
Sluta klaga å få till de du behöver för orgasm 😉
Citera
2025-08-17, 19:49
Medlem
HeyItsJimmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Eller så är ni bara kassa på kommunikation och att njuta. Ingen av alla de tjejer jag haft sex med imitt liv, har öppnat käften om vad de gillar och hur de önskar detta. De har allihopa förutsatt att jag automatiskt skulle läsa deras tankar och göra exakt rätt alltid, när de själva knappt kunde göra en enda sak rätt eller ens bry sig om att komma ihåg hur de skulle utföra en enda sak av det man förklarade för dom. Sedan fick man höra hur kass man var i sängen.

Det enda som tjejer/kvinnor duger till nuförtiden, är att klaga, gnälla, anklaga, tjata, argumentera och förstöra för andra med sin cancelkultur.

Jag kan inte svara för andra tjejer men jag brukar försöka förklara hur de ska stimulera g-punkten o.d. Får kanska göra en Flashbacktråd och efterlysa tips på bra sextekniker.
Citera
2025-08-17, 19:49
Medlem
Jag har haft bättre och jag har haft sämre
Men generellt tycker jag att man behöver lära känna varandra för att det ska bli bra
MEN ibland hittar man en sån där som vet hur man gör och bryr sig
Det är viktigt
Citera
2025-08-17, 19:51
Medlem
HeyItsJimmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Killarna tror naturligtvis att de är bra eftersom det går för er. Att det inte stämmer är ett ansvar som ligger på er.

Jag är dock en av väldigt få män som är extremt bra i sängen.

Sluta få det att låta som att det beror på mannen när det inte går för dig. Prata med honom och säg att du har det svårt för att gå för dig. Säg att du vill experimentera och så kan du ge dig fan på att hon fokuserar på det och om du efter en stund säger att det är riktigt skönt men nu orkar du inte mer utan gärna fortsätter senare så är det inget konstigt för en man.

Hahaha, vilken tur din fru/flickvän har!

Ok, tack snälla för tips! Ska prova att säga att jag vill experimentera mer.
Citera
2025-08-17, 20:01
Medlem
Citat:
Jag och mina tjejkompisar diskuterade nyligen hur det kommer sig att de flesta killar är så dåliga i sängen. Samtliga av oss har visserligen enbart haft ett begränsat antal sexpartners men vi var rörande överens om att vi som tjejer ofta behövt fejka medan killen verkat tycka att sexet varit hur bra som helst. Med att de varit ”dåliga i sängen” avses framför allt att de uppvisat otillräckliga kunskaper om kvinnlig anatomi och begränsad kommunikationsförmåga.

Nu undrar vi:

Håller de flesta av er kvinnor med om att män generellt är dåliga i sängen? Tycker ni män oftast att det sex ni har är bra? Vad är, enligt er, avgörande för bra sex? Och hur gör man för att sexet ska bli bättre?

Män är inga tankeläsare och alla tjejer tycker inte om exakt samma. Man får helt enkelt visa och berätta hur man vill ha det på ett fint sätt.
Citera
2025-08-17, 20:05
Medlem
Citat:
Jag kan inte svara för andra tjejer men jag brukar försöka förklara hur de ska stimulera g-punkten o.d. Får kanska göra en Flashbacktråd och efterlysa tips på bra sextekniker.
Eller så kommunicerar du med den du ska ha sex med, istället för att sitta och snacka skit om personen till dina tjejkompisar, vilket är ett direkt äckligt och avtändande beteende.
Citera
2025-08-17, 20:06
Medlem
Helt ärlig så tror jag att jag är kass nu för tiden, svårt och veta men det är enbart för att det var länge sen så skulle behöva göra det en massa gånger för att bli i form igen.
.
Men många saker gör ju till att ett sex blir dåligt eller bra.

Tjejer måste ju också ta ansvar för sin egen njutning, jag har träffat massa tjejer som förvänta sig att killen ska göra allt åt dom. Dom gör ingenting på sig själv. Om dom själva massera G.punkten under killen knullar dom så kommer dom komma varje gång för alla tjejer kommer inte enbart med vaginal sex eller oralsex.

Sen är det mycket med kemi osv.

Vissa tjejer tror att killens kuk står bara man petar på den och att den egentligen inte behöver anstränga sig någonting men killar behöver bli upphetsade och det räcker inte att tjejen står är naken eller att dom drar lite i snoppen eller ta några sugtag. Man måste anstränga sig.

Båda könen måste ha förspel.

Sen är det för jävligt fel och omoget om tjejer fejka orgasm, det är ju helt fel väg att gå istället för att ta tag i det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in