2025-08-17, 19:30
Medlem
Vansterpartiets avatar
För de flesta män är in och ut tillräckligt och jättebra. För kvinnor ska det masseras, petas, slickas, gnidas och penetreras i rätt takt och rätt tryck. Är det då konstigt att män har det svårare att tillfredsställa er än tvärtom?

Hade män inte kunnat komma av penetration utan endast personligt utformad avrunkning hade många kvinnor legat risigt till.
Citera
2025-08-17, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector

Att "vara bra i sängen" tycks för många betyda

Det skulle faktiskt vara en intressant diskussion i en egen tråd, vad folk egentligen anser utgör "bra sex"...
Citera
2025-08-17, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeyItsJimmy
Vad menar du? Blir män bättre på att lyssna om vi tjejer skaffar oss mer erfarenhet?

Skaffar man sig erfarenhet så får man orgasm lättare. Då krävs ingen kommunikation för att få orgasmer, för i princip alla killar klarar av att köra kuken in och ut i en fitta i ett par minuter.
Och gör dom inte det brukar dom klara det andra omgången.
Citera
2025-08-17, 19:33
Medlem
Kan du inte bara vara glad. Du får nöjet med sex, men så får ta lite ansvar för sexet. Egga upp honom, piffa till sexlivet med verktyg , kanske prata med honom? Som kvinna får du bjuda in.
Citera
2025-08-17, 19:37
Medlem
Citat:
Jag och mina tjejkompisar diskuterade nyligen hur det kommer sig att de flesta killar är så dåliga i sängen. Samtliga av oss har visserligen enbart haft ett begränsat antal sexpartners men vi var rörande överens om att vi som tjejer ofta behövt fejka medan killen verkat tycka att sexet varit hur bra som helst. Med att de varit ”dåliga i sängen” avses framför allt att de uppvisat otillräckliga kunskaper om kvinnlig anatomi och begränsad kommunikationsförmåga.

Nu undrar vi:

Håller de flesta av er kvinnor med om att män generellt är dåliga i sängen? Tycker ni män oftast att det sex ni har är bra? Vad är, enligt er, avgörande för bra sex? Och hur gör man för att sexet ska bli bättre?
Ni själva är förstås experter, likt porrstjärnor, i sängen?
Citera
2025-08-17, 19:38
Medlem
HeyItsJimmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esloveslov
Kan du inte bara vara glad. Du får nöjet med sex, men så får ta lite ansvar för sexet. Egga upp honom, piffa till sexlivet med verktyg , kanske prata med honom? Som kvinna får du bjuda in.

Bra förslag! Tack!
Citera
2025-08-17, 19:39
Medlem
Aakerbocks avatar
För att svara på TS:fråga: Nu har jag aldrig legat med en man, men att alla är dåliga i sängen är väl ändå en statistisk omöjlighet. Om en kvinna är så dum att hon fejkar orgasm, får hon väl ändå skylla sig själv. Vi äldre män vet förmodligen bättre hur vi ska behandla en kvinna för att hon ska uppleva full njutning än porr- skadade 20-åringar. . ..
Citera
Medlem
HeyItsJimmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Ni själva är förstås experter, likt porrstjärnor, i sängen?

Nej, verkligen inte. Men det ändrar ju inte att män överlag verkar njuta av sex mycket mer än kvinnor.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Sen jag lärde mig njuta ordentligt av sex så har jag bara träffat på en kille som inte kunde ge mig orgasm. Så nej, dom flesta är inte dåliga i sängen. Det är inte deras fel att ni saknar tillräckligt med erfarenhet.

Du kanske får lära upp dem i sängen 😏
Citera
2025-08-17, 19:41
Medlem
HeyItsJimmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aakerbock
För att svara på TS:fråga: Nu har jag aldrig legat med en man, men att alla är dåliga i sängen är väl ändå en statistisk omöjlighet. Om en kvinna är så dum att hon fejkar orgasm, får hon väl ändå skylla sig själv. Vi äldre män vet förmodligen bättre hur vi ska behandla en kvinna för att hon ska uppleva full njutning än porr- skadade 20-åringar. . ..

Många av oss fejkar för att vi inte vill såra våra mäns egon när de inte lyckas få oss att komma trots flertalet försök att förklara för dem vad de ska göra. Men det stämmer nog absolut som du säger att många i vår generation är porrskadade.
Citera
2025-08-17, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Du kanske får lära upp dem i sängen 😏

Är ju inte svårt att lägga sig på rygg eller stå på alla fyra och ta emot kuk.
Citera
2025-08-17, 19:42
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Jag och mina tjejkompisar diskuterade nyligen hur det kommer sig att de flesta killar är så dåliga i sängen. Samtliga av oss har visserligen enbart haft ett begränsat antal sexpartners men vi var rörande överens om att vi som tjejer ofta behövt fejka medan killen verkat tycka att sexet varit hur bra som helst. Med att de varit ”dåliga i sängen” avses framför allt att de uppvisat otillräckliga kunskaper om kvinnlig anatomi och begränsad kommunikationsförmåga.

Nu undrar vi:

Håller de flesta av er kvinnor med om att män generellt är dåliga i sängen? Tycker ni män oftast att det sex ni har är bra? Vad är, enligt er, avgörande för bra sex? Och hur gör man för att sexet ska bli bättre?
Jag är jättebra, när jag tycker om hur hon luktar och smakar.

Jag är dålig i sängen, när hon luktar urin och svett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in