2025-08-15, 12:41
Medlem
Hillsongsekts avatar
Jag gissar att antingen finns det någon nude på "fru porrvikt" på internet som grävts fram eller så har något ex eller ragg skickat det direkt till rask.
Jag håller bägge dessa alternativ för mer sannolikt än att "fru porrvikt," skulle ha ett OF och samtidigt försökt mörka det.
När de vet hur maniskt anjo et al är.
Citera
2025-08-15, 12:47
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Jag gissar att antingen finns det någon nude på "fru porrvikt" på internet som grävts fram eller så har något ex eller ragg skickat det direkt till rask.
Jag håller bägge dessa alternativ för mer sannolikt än att "fru porrvikt," skulle ha ett OF och samtidigt försökt mörka det.
När de vet hur maniskt anjo et al är.
INGEN tror på något den porrskadade ÄckelBaronen säger.
Han kan liksom aldrig säga något sant.
”Ni vet vad jag menar!”
Citera
2025-08-15, 12:48
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Någon som sparade hans borttagna Instagram story där han länkade till senaste videon och skrev typ "Har Fru Medvikt OF? Se videon"?
Citera
2025-08-15, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Någon som sparade hans borttagna Instagram story där han länkade till senaste videon och skrev typ "Har Fru Medvikt OF? Se videon"?

Han är verkligen en geni om detta är sant, då åker ju enligt sig själv på allt som Chrippa blev dömd för fast det var åtalsunderlåtelse eller vad fan han ljög ihop.

Är det falskt blir det bara grovt förtal och lite annat.

Oavsett är det en fröjd att beskåda Rasks totala kollaps som pågått i några månader, att så här små och nya kanaler kan få Rask och Anjo med mera så här in helvetes ur balans är otroligt roligt att se.
Citera
2025-08-15, 13:11
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Tack! Det vore helt underbart om han försvann ifrån youtube plattformen. Om vi säger att han faller i glömska, då lär det väl också bli rätt så kämpigt för honom att hitta ett vanligt jobb med tanke på de domar han har bakom sig + alla de beteenden som han har uppvisat på tuben?

Konsekvenstänket finns verkligen inte hos dessa människor .
Han är bränd på arbetsmarknaden för all framtid, kanske kan någon chef tänka sig ta emot så han får sitta och sortera skruvar i någon skrubb där ingen kund ser honom om arbetsförmedlingen betalar hans lön.

Förstår verkligen inte hur man kan välja att vara en loser när man i Sverige har alla chanser att styra upp en bra livstillvaro.
Citera
2025-08-15, 13:41
Medlem
Kan någon förklara för mig vad han menar att "temusekten" har dubbelmoral för att någon har OF? Mig veterligen har ingen av dom nämnt OF i dålig dager alls? Hittar han bara på saker nu?
Citera
2025-08-15, 13:49
Medlem
Faltas avatar
En 35årig 3barns far som lever sitt liv på youtube bland annat. Tokljuger om det mesta och är arbetsskygg. Frun får jobba, titta på gårdagens video! Han har ett jävla hänglås på kedjan runt halsen. Nu är det Chrippa och compani, han vet att det är det ända som ger tittare. Ska Rask sitta såhär resten av sitt liv? Denna människa kommer Aldrig att arbeta en timme i sitt liv.

Gjorde han något med familjen på sin "semester "? Frågorna är många när det gäller baronen från Trosa..
Citera
2025-08-15, 13:56
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Tror han skrev Fru Porrvikt...
Vem bryr sig om hon haft OF? Som om det skulle förmildra nånting Rask gjort/gör. Sen kan det sovande folket skrika sig hesa om dubbelmoral det förändrar ändå inte att Rask är en bajsbaron. Bara synd om Fru Medvikt som nu får leva med att Raask tokrunkar till hennes bilder. OM det skulle vara sant vill säga.
Det enda man kan trösta sig med i denna soppa är att man nu vet ungefär hur stor del av Sveriges befolkning som har nån form av intellektuell funktionsnedsättning. De har alla samlats hos sekten. Hur många kan det vara? Misstänker att de som följer Anjo också följer Rask, Motvikt och Simon. Kanske 300k?
Citera
2025-08-15, 14:03
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Axels Subathon på både Rask och Chrippa är guld. Man får klart för sig att har man någon gång trott på något vad Anjo och Rask sagt, så inser man att du ljuger så in i helvete. Det gäller givetvis också Joakim Lundell
Jag insåg redan i Januari 2024, om inte tidigare, att har ligger inte bara en hund begraven, utan en hel djävla kennel. Sen måste man ge Axel det, att han utsätter sig för det här skiten och fortfarande orkar reagera på idioterna, är fan otroligt. Axel drar ner brallorna på alla, och hur mycket dom än hotar, förtalar och ljuger om honom så står han stark. Sekten, med sektledaren Jockiboi i spetsen, är vana med att tysta folk men nu gick dom bet. Det skulle vara intressant att höra hur många gånger Jocke kontaktat Axel
Finns anledning att Jocke ”ställde upp” hos Dialogiskt. Jag tror shit will hit the fan inom kort och då gäller det att påminna folket att man faktiskt bara är en oälskad sårad pojke. Med ynklig släpande röst.
Citera
2025-08-15, 14:15
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Det enda man kan trösta sig med i denna soppa är att man nu vet ungefär hur stor del av Sveriges befolkning som har nån form av intellektuell funktionsnedsättning. De har alla samlats hos sekten. Hur många kan det vara? Misstänker att de som följer Anjo också följer Rask, Motvikt och Simon. Kanske 300k?

Det här är spot on, jag har tänkt i exakt samma banor senaste tiden. Man måste vara dum inuti huvudet om man tycker att det Rask, Anjo och Jocke gör är normalt.

Om man kollar kommentarerna på plattformar som INTE modereras av redan nämnda idioter så ser man vad gemene man tycker. Anjo är nog ganska högt upp på listan med personer som folk stör sig på. Samma med Rask.
Citera
2025-08-15, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analkanal
Kan någon förklara för mig vad han menar att "temusekten" har dubbelmoral för att någon har OF? Mig veterligen har ingen av dom nämnt OF i dålig dager alls? Hittar han bara på saker nu?

Det framgår inte i Rasks senaste upplägg CHRIPPAS SENASTE VIDEO! HATTEN PÅ! inspelad och uppladdad igår 2025-08-14 att det faktiskt handlar om Fru medvikt, och att det är hon som ska ha haft ett OF-konto skapat 2024, men det vore ju helt fantastiskt (!) om det faktiskt är just hon! Av respekt för att inte hänga ut någon, och Rask framhåller flera gånger i klippet att han inte tycker att det är något fel med att försörja sig genom att vara verksam inom porrbranschen genom att ha ett OF-konto, så avslöjar han inte vem alla hans överintresserade och överinvesterade fans/kritiker som det handlar om.

Men OM det faktiskt är just hon, vilket som sagt inte påstås nånstans, så sjunker ju Fru medvikt genom marken och allt nedlåtande hon sagt om Rask angående hans privata (och senare läckta) meddelanden mellan honom och en tjej, att det skulle ha med porr att göra, vara intet värt. Det var ju intet värt redan innan, men det skulle som sagt vara helt fantastisk dubbelmoral.
Citera
2025-08-15, 14:23
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enaze
Det framgår inte i Rasks senaste upplägg CHRIPPAS SENASTE VIDEO! HATTEN PÅ! inspelad och uppladdad igår 2025-08-14 att det faktiskt handlar om Fru medvikt, och att det är hon som ska ha haft ett OF-konto skapat 2024, men det vore ju helt fantastiskt (!) om det faktiskt är just hon! Av respekt för att inte hänga ut någon, och Rask framhåller flera gånger i klippet att han inte tycker att det är något fel med att försörja sig genom att vara verksam inom porrbranschen genom att ha ett OF-konto, så avslöjar han inte vem alla hans överintresserade och överinvesterade fans/kritiker som det handlar om.

Men OM det faktiskt är just hon, vilket som sagt inte påstås nånstans, så sjunker ju Fru medvikt genom marken och allt nedlåtande hon sagt om Rask angående hans privata (och senare läckta) meddelanden mellan honom och en tjej, att det skulle ha med porr att göra, vara intet värt. Det var ju intet värt redan innan, men det skulle som sagt vara helt fantastisk dubbelmoral.

Förklara gärna varför det skulle vara dubbelmoral.

På tal om Medvikt: ännu en K.O mot Otrohetsbaronen med pommes frites-armar
https://ibb.co/MDBY7Q6q
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in