Alternativt så sätts det upp skyltar där det står att gungorna får bara användas en begränsad tid per familj, utan att ha någon som faktiskt håller koll på detta
Nästa bråk blir någon annan grej.
I min värld så hade man vänt sig till personalen om någon vägrat dela med sig av gungorna på ett vettigt sätt. Personalen ska då säga till bägge parter vad som gäller och alla får nu förhålla sig till det utan vidare bråk. Hade dock inte förväntat mig att personalen ska kliva mellan 20 vrålande och handvevande individer.
Borde gälla allt, från medborgarskap och bidrag till gungor, missbrukas det tas det bort.
Enda sättet att lära kaozblattar veta hut.
Nej, det var satir. Vi ska ta mig fan inte ta bort ett jävla skit bara för att folk inte kan tygla sig. Det skiftar bara fokus till nästa grej att bråka om. Orsaken till att bråket uppstår löser sig inte av att man skalar väck grejer varje gång det blir bråk om den specifika grejen. Det är bara en lat lösning. Egentligen ska missbruk och viljan att starta bråk med nävarna belönas med portning från området så ALLA ANDRA kan njuta att dom förbannade gungorna i fred!
Alternativt så sätts det upp skyltar där det står att gungorna får bara användas en begränsad tid per familj, utan att ha någon som faktiskt håller koll på detta
Nästa bråk blir någon annan grej.
I min värld så hade man vänt sig till personalen om någon vägrat dela med sig av gungorna på ett vettigt sätt. Personalen ska då säga till bägge parter vad som gäller och alla får nu förhålla sig till det utan vidare bråk. Hade dock inte förväntat mig att personalen ska kliva mellan 20 vrålande och handvevande individer.
Personalen? Är det inte en lekplats det handlar om?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!