2025-08-14, 10:30
Medlem
Han har 152 dagar kvar av sitt tidigare straff. Ska bli intressant att se om domstolen gör en ny bedömning av hans villkorliga straff.

Citat:
Han dömdes 2012 till fängelse i fyra månader för misshandel och
ofredande, och 2014 till fängelse i en månad för grov olovlig körning och
grovt rattfylleri. I november 2023 till fängelse i ett år och tre månader för misshandel och hot mot tjänsteman – ett straff från vilket han i oktober 2024 blev villkorligt frigiven.
https://www.dagensjuridik.se/nyheter/bianca-ingrossos-misstankta-stalker-kvar-i-hakte-trots-lang-haktestid/
Citera
2025-08-14, 10:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KaffetSpillt
Den startade tråden av Angeliqa: (FB) Mordet på Farideh, Märsta BVC (2000-02-29)

Kanske OT i skvallertråden om Bianca.
Citera
2025-08-14, 10:31
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Jag har inte bidragit med en enda krona till Bianca då jag vare sig köper hennes produkter eller följer henne på sociala medier .

Därav finns ingen avundsjuka men hennes livstil är inte förenligt med min kristna tro .
Citera
2025-08-14, 10:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Jag har inte bidragit med en enda krona till Bianca då jag vare sig köper hennes produkter eller följer henne på sociala medier .

Därav finns ingen avundsjuka men hennes livstil är inte förenligt med min kristna tro .

Det går ju inte att missa ditt uppenbara intresse för tjejen givet alla dina nedsättande inlägg? Falsk är du och avundsjuk
Citera
2025-08-14, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Kanske OT i skvallertråden om Bianca.

Precis. Då kan de som vill diskutera stalkern flytta över till den tråden. Kanske?
Citera
2025-08-14, 10:34
Medlem
Citat:
Det går ju inte att missa ditt uppenbara intresse för tjejen givet alla dina nedsättande inlägg? Falsk är du och avundsjuk

Verkligen en oklar figur!
Citera
2025-08-14, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sveaswe
Jag beskyller inte Bianca i sig, men jag är förundrad över alla dessa människor hon hänger med och växt upp med inte typ bett henne skaffa livvakt en period . Oavsett stalkandet , Bianca visar upp massvis med pengar och shopping och snordyra köp utan säkerhet. Har inte alls med ”politiker status” att göra. Hon är KÄND och RIK. Då har man säkerhet. Har du sett hur mycket folk som kryllar när hon dyker upp på event eller går någonstans? Det finns ett stort intresse för Bianca.

Jo då. Bianca’s Gudföräldrar är människor med makt. Du får inte glömma vart hon kommer ifrån. Mammans bästa vän är bindefeldt , Bianca’s egna bästa vän också en iranier tydligen eller arab är läkare. Pernilla och Emilio (kriminella) sitter på mycket kontakter. Speciellt Pernilla som har en stor krets och viktiga människor hon växt upp med till kontakter.
En person som
bianca med så mycket pengar och kändisstatus ser till att ha skydd eller säkerhet i en eller annan form.
Hon hade ett säkerhetsbolag hon kunde ringa men det tog dom 45 minuter att komma överhuvudtaget . Haha altså det måste vara någon slags ironi.

Jag förstår vad du menar, men jag tycker också du ska se hela bilden.
Nu är tyvärr Bianca en offentlig person så stalkning kan betraktas som endel av det normala rent juridiskt . Men nu har hon lärt sig en läxa och det är bara att anmäla.
Hon kan visst ringa 112!!!! Sluta hitta på, polisen kommer direkt. Jag har arbetat med så många människor i nöd att jag vet att polisen kommer. Hade hon sagt i panik; en man som stalkat mig längre period har dykt upp här och tar på mig , jag är livrädd. Då kommer dom. Vad fan ska Lovisa göra som inte ens svarade i telefon? Det är synd att se att alla verkar svikit Bianca . Vanessa som ska vara hennes gudagåva extra mamma typ. En guide som hon uttryckt de. Vanessa som alltid skyddar henne? Pernillas exman är för fan polis han också.
Men nu är det som Pernilla sa; Bianca har svårt att be om hjälp och det tar lång tid.
Och nu detta statement som
Bianca lagt upp på köpet…. Det var det sista som behövdes att provocera en psykopat. Det är inte meToo fall vi har o göra med,

Citat:
Ursprungligen postat av KaffetSpillt
Då får du länka till det.

Andra inlägget nämner jag det , ber om ursäkt. Men där skriver jag 45 minuter vaktbolag osv.
Citera
2025-08-14, 10:50
Medlem
Är det någon som begärt ut ljudfilen med förhören med Bianca m fl?
Citera
2025-08-14, 10:51
Medlem
Citat:
Man bör utvisa den här individen efter avtjänat straff.

Svårt att utvisa en svensk medborgare
Citera
2025-08-14, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sveaswe
Googla Fabian Sköldhamn. Det är ingen ful kille. Tycker synd om tjejerna där ute som låter sig luras av hans utseende

Påminner lite om Christopher Silverbielke
Citera
2025-08-14, 10:58
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Var finns de en bild på han då ?

Instagram.
Citera
2025-08-14, 11:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Men om hon väljer efter hur gärningsmannen kan reagera - så har anpassar hon sig. Dvs om hon sätter på sig mer kläder för att den mentalsjuke kan tolka det som invit om hon har en klänning - så har den mentalsjuke utövat indirekt makt över henne.

Omformulerat: Det finns ingen anledning att låta en stalker bestämma vad hon ska ha för kläder.
Det finns heller ingen klädkod i rättegångssalar som gör att hennes klänning är olämplig.

Omformulerat: Om hon drar på sig en burka för att hon är rädd för en man - så har hon underkastat sig som en islamkärring:

Omformulerat: Inte en chans i helvete att en mentalsjuk jävla nolla ska hunsa henne och vilka kläder hon ska ha.

Är det tydligt?

Nä men med det tänket gör hon ju det indirekt ändå. Å själv känner jag att det skulle kännas jävligt avklätt att sitta där framför nån man tycker är äcklig i en kort klänning. Man tänker o känner olika helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in