2025-08-14, 13:33
Medlem
Om Bianca bara låg med honom ett par ggr skulle han kanske tappa intresset och det skulle inte va så laddat.
Citera
2025-08-14, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Hon klädde ju sig inte så för honom skull utan hon gjorde det för att få ryggdunkningar på sociala medier av sina korkade fans . F hatar att hon klär sig som en prostituerad det är inte hans stil .

Och då är det vettigt att reta upp honom, en sjuk person? Det tycker inte jag. Vad hon gör annars och vad hon lägger ut på sociala medier är hennes privatsak, men här betedde hon sig omdömeslöst tycker jag.
Citera
2025-08-14, 13:38
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirandakerr
Bild på F finns i FUPen.

oki kan du ge länk då men ska försöka söka om jag kan hitta, men har troligen sett bilder ...
Citera
2025-08-14, 13:39
Medlem
RobertoSavianos avatar
Många som ramlar in sent här. Snubben har en helt öppen Instagram så bara att gotta er i den.
Citera
2025-08-14, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Jag håller inte med. Klädseln hamnar i samma kategori som vilka signaler andra ger: Det är inte relevant. Relevant är vilka handlingar han gjort sig skyldig till, och ska dömas för. Här i Sverige anpassar vi oss inte efter debila avskum på avbytarbänk.

Klädsel talar om vem man är och man kan visa anständighet i tingsrätten. Finns tusen andra tillfällen att klä av sig. Men jag förväntade mig heller inte mer av Bianca.
Citera
2025-08-14, 13:45
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Hon har inte använt dom för att kommunicera med Fab*an.

Har inte hon likeat ett av hans inlägg? Den misstänktes advokat tog upp detta.

Citat:
Ursprungligen postat av 526
Varför skulle hon anpassa sina kläder till förövaren? Det vore ju att kuva sig för en sinnessjuk dåre.

Hon kunde visa lite mer respekt för situationen och allvaret i det hela genom att klä sig bättre. Domstolen är ingen festlokal där man klär sig minimalt i syfte att få uppmärksamhet.
Citera
2025-08-14, 13:49
Medlem
Tycker Bianca (och alla kvinnor i liknande situationer) är grym. Jag liksom många andra funderar på klädvalet. Jag tänker såhär, om jag visste att mina bilder kommer få den typ av spridning/ uppmärksamhet som det ju får för henne just nu hade jag velat ta på mig kläder som får mig att känna mig fin. Jag hade inte klätt upp mig för honom eller för att demonstrera makt (kanske lite). Men mest för att jag vill se snygg ut på Aftonbladet haha. Är det så fel att tycka så?
Citera
2025-08-14, 13:49
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Om Bianca bara låg med honom ett par ggr skulle han kanske tappa intresset och det skulle inte va så laddat.

Läste du inte Fup? Han skulle ju knulla henne i flera timmar skrev han det var kanske då hon backade ur?
Citera
2025-08-14, 13:53
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Klädsel talar om vem man är och man kan visa anständighet i tingsrätten. Finns tusen andra tillfällen att klä av sig

Kan bara hålla med här men nu pratar vi om en "influencer" som med stor sannolikhet inte förstår att klädseln sänder ut signaler. Man klär sig efter situationen.

Hon vill helt uppenbart ha uppmärksamhet men samtidigt vill hon inte ha uppmärksamhet från ett visst specifikt håll.

Det blir ungefär som att hälla mer bränsle på elden när man istället vill släcka brasan. Nu tror väl den misstänkte stalkern att hon "klädde upp sig" för hans skull.
Citera
2025-08-14, 13:53
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nasjeh
Tycker Bianca (och alla kvinnor i liknande situationer) är grym. Jag liksom många andra funderar på klädvalet. Jag tänker såhär, om jag visste att mina bilder kommer få den typ av spridning/ uppmärksamhet som det ju får för henne just nu hade jag velat ta på mig kläder som får mig att känna mig fin. Jag hade inte klätt upp mig för honom eller för att demonstrera makt (kanske lite). Men mest för att jag vill se snygg ut på Aftonbladet haha. Är det så fel att tycka så?

När hon kom första dagen var hon klädd mer formellt.

https://www.dn.se/direkt/2025-08-12/bianca-ingrosso-moter-sin-stalker-i-ratten/
Citera
2025-08-14, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
När hon kom första dagen var hon klädd mer formellt.

https://www.dn.se/direkt/2025-08-12/bianca-ingrosso-moter-sin-stalker-i-ratten/

Jo jag vet men sen kanske hon såg all media och tänkte ”klart jag ska vara fin”. Liksom vem hade inte 😅
Citera
2025-08-14, 14:10
Medlem
RobertoSavianos avatar
Fattar inte folk som skriver att han ser bra ut. Han är direkt ful, faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in