Citat:
Fast hon har ju karisma och utstrålning. Det är ju därför hon har blivit så populär. Utseendemässigt ser hon ju väldigt bra ut, men det finns ju många tjejer som ser ännu bättre ut, så det handlar inte bara om hennes utseende, utan även personligheten som gjort henne så framgångsrik.
Skulle säga att hennes styrka är att hon inte har någon dryg och provocerande attityd, utan att hon är så alldaglig, "girl-next-door" och har varit öppen med sina osäkerheter. Säkert därför många tjejer kan identifiera sig med henne.
Det som är fascinerande är att så många blir provocerade av henne när hon inte alls har den utstrålningen, utan mest är glad, charmig och harmlös. Det handlar bara om jantelagen och avundsjuka.
Skulle säga att hennes styrka är att hon inte har någon dryg och provocerande attityd, utan att hon är så alldaglig, "girl-next-door" och har varit öppen med sina osäkerheter. Säkert därför många tjejer kan identifiera sig med henne.
Det som är fascinerande är att så många blir provocerade av henne när hon inte alls har den utstrålningen, utan mest är glad, charmig och harmlös. Det handlar bara om jantelagen och avundsjuka.
Du tycker att hon har karisma och utstrålning, jag tycker det inte. Kanske svårt att avgöra vem av oss som har rätt. Jag kommer ändå aldrig ge mig på det att man kan bli väldigt framgångsrik bara genom att vara snygg, ha kända släktingar samt en förmåga att förvalta dessa saker på ett företagarsätt.
Visst är det sedan så att enbart att man är tjej, snygg och framgångsrik retar upp folk å det grövsta. Något som f ö är bra för affärerna det också. Och har man sedan mage att vara kändisbarn sticker det ännu mer i ögonen. Men jag som då har dålig koll har fått uppfattningen att hon är bortskämd, dryg samt att hon gjort en hel del småpuckade saker. Varför har jag fått den uppfattningen?