2025-06-28, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggan08
Jag sa aldrig att han sitter, men han är den andra tillsammans med 5iftyy som blivit begärd för utlämning från Tunisien.
De har inte blivit, men de kommer antagligen begäras utlämnade.
Citera
2025-07-06, 19:38
Medlem
Kan Jordgubbens ev gripande påverka dessa grabbar. Har för mig ngn skrev ngt i stil med att jordgubben betalar för att hålla dem kvar i öken?
Citera
2025-07-08, 19:44
Medlem
Tror jag inte då deras omhäktning eller vad man ska kalla det verkar ha kommit till innan de grep gubben.
Citera
2025-07-18, 23:12
Medlem
Soon soon soon?
Citera
2025-07-25, 17:57
Medlem
Några uppdateringar om vad som händer med dem? Har de ens ställts inför rätta i Tunisien? Och har någon listat ut vem den femte personen som greps med dem var?
Citera
2025-08-14, 10:08
Avstängd
De har suttit helt rökta där i ökning i 2 år. Tror de längtar hem till botoxvakterna på häktet som de kan försöka förföra

Såg en bild på denna Fifty och snubben ser ut att komma från föräldrar som inavlats i generationer.
Citera
2025-08-14, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
De har suttit helt rökta där i ökning i 2 år. Tror de längtar hem till botoxvakterna på häktet som de kan försöka förföra

Såg en bild på denna Fifty och snubben ser ut att komma från föräldrar som inavlats i generationer.

De där som i början av tråden påstod att de snart skulle komma ut, kommenterar inte alla längre……

Jag tycker att de gott kan sitta där en ca 30-40 år till, om Tunisien orkar och vill. Sverige kan väl överföra någon miljon om året så länge de behåller dem? Billigare än att ha dem hemma.
Citera
2025-08-14, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BruceWayne89
Kan Jordgubbens ev gripande påverka dessa grabbar. Har för mig ngn skrev ngt i stil med att jordgubben betalar för att hålla dem kvar i öken?
varför skulle han göra det? hade han fått välja hade han nog betalat ut dom så han kan köra mot dom
Citera
2025-08-17, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g11
varför skulle han göra det? hade han fått välja hade han nog betalat ut dom så han kan köra mot dom

Aa vad vet jag. Är bara en nobody utan som helst insyn i sånt här. Det kanske är så man hellre har motståndaren ute så man kan plocka den hellre än att veta att de lider i öken finkan.
Citera
2025-08-18, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g11
Varför skulle han göra det? De värsta han kunde göra mot dom är att lägga de i tunisiens värsta fängelse. Skojar du? De lider så mycket de bara kan lida där inne. Får nog ingen mat och kuk i sig dagligen. Han kunde döda de men då lider dem inte. Detta njuter han av varje dag att veta att dem lider. Du vet fängelset dem är i är ingen lek. Det är ett riktigt straff för de dom gjorde mot hans mamma. Det är nog enklare att hålla dem i fängelse än att be regeringen döda dom. Då kan regeringen få större problem. Nu har de planterat terrorist stämplar på dem istället ingen kan göra något åt saken
Citera
2025-08-18, 14:22
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
De har inte blivit, men de kommer antagligen begäras utlämnade.
Vi har inget utlämningsavtal med Tunisien.
Regeringen har heller ingen brådska med att få hem slödder.
Citera
2025-08-20, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Varför skulle han göra det? De värsta han kunde göra mot dom är att lägga de i tunisiens värsta fängelse. Skojar du? De lider så mycket de bara kan lida där inne. Får nog ingen mat och kuk i sig dagligen. Han kunde döda de men då lider dem inte. Detta njuter han av varje dag att veta att dem lider. Du vet fängelset dem är i är ingen lek. Det är ett riktigt straff för de dom gjorde mot hans mamma. Det är nog enklare att hålla dem i fängelse än att be regeringen döda dom. Då kan regeringen få större problem. Nu har de planterat terrorist stämplar på dem istället ingen kan göra något åt saken
absolut e det enklare att ha dom där än att be regeringen döda dom, men oavsett hur mycket dom lider tror jag fortfarande han hade betalat ut dom och dödat dom om han hade den möjligheten.
dom är fortfarande vid liv vilket hans mamma tragiskt nog inte är pga dom svinen.
btw så är dom inte längre misstänkta för terrorbrott
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in