2025-08-14, 04:46
Medlem
mirandakerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoneUtroparen
Den mannen verkar galen, men Bianca förtjänar det.

Ett sånt prostituerad luder som tror hon är något och skor sig på småflickor som blir helt utseendefixerade av dessa helt orealistiska skönhetsideal.

Hon förstör samhället i stort med hennes inflytande och svagbegåvade hjärna.
Förr såg folk upp till människor som hade spektakulära talanger. Nu är det bara dekadens som gäller.
Folk har sett upp till kvinnor bara för att dom är snygga genom alla tider. Marilyn Monroe, Victoria Silverstedt, vilken tjej som helst som vunnit skönhetstävlingen Miss Sverige eller Miss Universe, önskar du Miss Universe tjejerna samma missöde som Bianca? Förtjänar dom också en psyksjuk stalker?

Det är bekvämt för dig att klanka ned på Bianca, men du skulle aldrig kunna bygga ett varumärke så som hon gjort.
Citera
2025-08-14, 05:16
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoneUtroparen
Den mannen verkar galen, men Bianca förtjänar det.

[...]

Fullständigt idiotiskt uttalande. Om du verkligen tycker det, så är du lika galen som Fabian.
Citera
2025-08-14, 05:54
Medlem
fulsomdus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Snälla starta en tråd om honom i kriminalhistoria. Det finns många duktiga grävare i det forumet.

Tyvärr går inte morddomen att få ut utan målnummer.

Abbas Soltani finns på svenskagravar. Dödsdatum 2024-01-02.

Dog pappan alltså i fängelse? Riktig livstid isåfall. Han begravdes i Kumla.
Alltid antagit att Soltani hade en egen tråd. Stor miss av f8 att inte fått med det uppmärksammade mordet, mycket märkligt.

Räcker det inte med att med någon har tillgång till kl krimfuo eller Lexbase, sökning på Soltani borde räcka.
Länka eller p.m ett kort på sonen.

Ja han satt tiden ut tack och lov, han skulle ha dödat igen 100%. Trodde att han skulle mörda igen innanför murarna.

Bästa för samhället är nog rättspsyk för g.m. Svårt att tro att Bianca kommer få problem igen med honom, det lär nog bli någon annan nästa gång.

Tragiskt för alla inblandade.
Citera
2025-08-14, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaffetSpillt
Det är ju precis karisma hon har. Det räcker med dina lönlösa kommentarer nu, tack.

Nej, hon saknar karisma.

Att män gillar henne beror på att de vill knulla henne. Att tjejer gillar henne beror på att de vill leva det liv hon lever.

Notera också att inga människor över 40 ens vet vem människan är. De som har karisma fascinerar människor i alla åldrar. Ibland utan att de som blir fascinerade ens vet varför.

Bianca och hela hennes familj saknar karisma. Hennes mormor var/är en bra skådespelare och hennes mamma har en fantastiskt bra röst. Sedan har hon en musikalisk bror som der bra ut om han inte visar sin håriga kropp. Men direkt karisma har ingen av dem.
Citera
2025-08-14, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fulsomdu
Alltid antagit att Soltani hade en egen tråd. Stor miss av f8 att inte fått med det uppmärksammade mordet, mycket märkligt.

Räcker det inte med att med någon har tillgång till kl krimfuo eller Lexbase, sökning på Soltani borde räcka.
Länka eller p.m ett kort på sonen.

Ja han satt tiden ut tack och lov, han skulle ha dödat igen 100%. Trodde att han skulle mörda igen innanför murarna.

Bästa för samhället är nog rättspsyk för g.m. Svårt att tro att Bianca kommer få problem igen med honom, det lär nog bli någon annan nästa gång.

Tragiskt för alla inblandade.
Räcker det imte med att med någon
Citera
2025-08-14, 06:50
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Det syntes att den perversa iranierns advokat skämdes över att behöva återge sin klients billiga lögner. Hon ville sjunka genom golvet av skam. Jag förstår henne.
Citera
2025-08-14, 06:55
Medlem
mirandakerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Notera också att inga människor över 40 ens vet vem människan är. De som har karisma fascinerar människor i alla åldrar. Ibland utan att de som blir fascinerade ens vet varför.

Mina föräldrar är långt över 40 och vet båda vem Bianca är efter att ha läst om henne och hennes företag i Dagens Industri för några år sedan. Det tillhör allmänbildning att iaf ha ett hum om vem hon är, precis som Kardashians går hon inte att undgå om man inte är blind, saknar läsförmåga eller saknar internet.

Människor över 40 har också oftast barn eller flickor i yngre tonåren och då kan jag garantera att dom vet vem Bianca är då det är dessa 40 åringar som tvingas stå i kö med sina ungar när hennes nya CAIA butik öppnar. De tvingas också se på diverse tv-program Bianca medverkar i och hostar. Mot bakgrund av detta anser jag att du har fel. Folk över 40, ja, t.o.m folk över 70 vet vem Bianca är så länge de inte bor under sten.
Citera
2025-08-14, 06:59
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirandakerr
Mina föräldrar är långt över 40 och vet båda vem Bianca är efter att ha läst om henne och hennes företag i Dagens Industri för några år sedan. Det tillhör allmänbildning att iaf ha ett hum om vem hon är, precis som Kardashians går hon inte att undgå om man inte är blind, saknar läsförmåga eller saknar internet.

Människor över 40 har också oftast barn eller flickor i yngre tonåren och då kan jag garantera att dom vet vem Bianca är då det är dessa 40 åringar som tvingas stå i kö med sina ungar när hennes nya CAIA butik öppnar. De tvingas också se på diverse tv-program Bianca medverkar i och hostar. Mot bakgrund av detta anser jag att du har fel. Folk över 40, ja, t.o.m folk över 70 vet vem Bianca är så länge de inte bor under sten.

Bianca har bland landets bästa renommé som ung entreprenör, hon är känd för sin förmögenhet hon skapat helt själv och idag är hon god för nästan 1 miljard SEK. Således är hon känd av snudd på alla svenskar inte minst alla de som avundas henne.

Jag läste nånstans att hon nyligen rankats som den svenska unga tjej som flest hjon är avundsjuka på i hela Sverige
Citera
2025-08-14, 07:05
Medlem
Någon som kan lägga upp fupen igen?
Citera
2025-08-14, 07:14
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Trist men tyvärr dras perversa incels som flugor till framgångsrika, vackra, långbenta blondiner som Bianca. Hon är stenrik och snygg, har en stor våning på Östermalm som hon betalat för sin egna pengar som hon har tjänat på sin skickliga entreprenörskap. Det sticker i ögonen på perversa incels som iranska apan som nu åker i fängelse för sin äcklighet.

Hoppas nu att vår vackra tös med sina fina slanka muskler och långa ben kan koppla av all stress som detta drevet orsakat henne. Det är hon värd, allas vår älskade sweet heart Bianca.
Citera
2025-08-14, 07:18
Medlem
mirandakerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Bianca har bland landets bästa renommé som ung entreprenör, hon är känd för sin förmögenhet hon skapat helt själv och idag är hon god för nästan 1 miljard SEK. Således är hon känd av snudd på alla svenskar inte minst alla de som avundas henne.

Jag läste nånstans att hon nyligen rankats som den svenska unga tjej som flest hjon är avundsjuka på i hela Sverige

Precis! Något jag verkligen unnar henne då andra kändisbarn inte kommit i närheten av att bygga upp något liknande. Att inte veta vem Bianca Ingrosso är, är ingen flex, då är man snarare bakom flötet.
Citera
2025-08-14, 07:22
Medlem
Mummuts avatar
Vill nån snäll själ lägga upp fup:en igen? Har skrollat o sökt men inte hittat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in