2025-08-14, 00:49
  #9901
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirandakerr
Bianca har inte läst för att hon är intresserad, Bianca har läst för att samla bevis på att han trakasserar henne.


Inte alla kvinnor.
De kvinnorna som suktar efter denna 40 åriga losern och uppskattar hans beteende är bara wt-tjejer. Ingen normal kvinna vill ha en kille som Fabian som beter sig som en tredje förälder. Fabian är tanig som en pinne, han skulle inte kunna sparka ned ens ett barn.

Aldrig sagt att det måste vara en normal kvinna men tro mig hela landet är fullt av kvinnor nu som suktar efter honom och hans beteende.
Citera
2025-08-14, 00:52
  #9902
Medlem
mirandakerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coffeez
Aldrig sagt att det måste vara en normal kvinna men tro mig hela landet är fullt av kvinnor nu som suktar efter honom och hans beteende.

Nej, iof. Hursom så kommer Fabian inte intressera sig för dessa kvinnorna som skriver till honom då hela hans attraktion till någon bygger på att han måste jaga och trakassera personen så som han trakasserat Bianca.
Citera
2025-08-14, 00:56
  #9903
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coffeez
Aldrig sagt att det måste vara en normal kvinna men tro mig hela landet är fullt av kvinnor nu som suktar efter honom och hans beteende.
Naw.. Fast nu har ju flera kvinnor i tråden förklarat varför han inte är attraktiv (Vilket är jävligt synd för han förtjänar att smaka på sin egen medicin.) :

A. Psykfall B. Stalker C. Narcissist. D. Mindrevärdeskomplex. E. Självhävdelsebehov. Vi lägger till F. också (för att söka upp folk, knacka dem på axeln och viska creepy våldsnegationer i örat).

Den här killen kan inte ens skilja på vad som är verkligheten (det han förnekar) och hittepå (det han påstår).
__________________
Senast redigerad av Xedome 2025-08-14 kl. 00:59.
Citera
2025-08-14, 00:59
  #9904
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Bianca ser rätt bra ut om man bortser från kroppen men det är en stor och viktig sak som hon saknar och det är KARISMA. Hon är som iskall snögubbe personligt av det man ser av henne på Youtube och andra ställen . Hon kommer få svårt att träffa den äkta och genuina kärleken .

Det är ju precis karisma hon har. Det räcker med dina lönlösa kommentarer nu, tack.
Citera
2025-08-14, 01:00
  #9905
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirandakerr
Det är ju det han vill? Han vill ju att hon ska vara rädd. Om hon visar att hon är rädd så vinner han. Jag hade precis som Bianca vägrat låta något psykfall kontrollera mitt liv eller min klädsel. I slutändan är han bara tuff på internet, inte i verkligheten. Bianca har inget att skämmas för, det är han som ska vara rädd. Lägg skammen där den här hemma, vilket är hos honom, inte hos henne.
Men han kan ju faktiskt vara farlig och att då reta honom med den där minimala klänningen är ju inte så smart.
Citera
2025-08-14, 01:00
  #9906
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Naw.. Fast nu har ju flera kvinnor i tråden förklarat varför han inte är attraktiv (Vilket är jävligt synd för han förtjänar att smaka på sin egen medicin.) :

A. Psykfall B. Stalker C. Narcissist. D. Mindrevärdeskomplex. E. Självhävdelsebehov. Vi lägger till F. också (för att söka upp folk, knacka dem på axeln och viska creepy våldsnegationer i örat).

Den här killen kan inte ens skilja på vad som är verkligheten (det han förnekar) och hittepå (det han påstår).

Många kvinnor älskar sånt. Se bara på alla kärleksbrev männen får i fängelset, då pratar vi massmördare som Breivik och liknande. Alltså grövre än F*bian som ev tar sig förbi med blommor och en klapp på axeln. Men i övrigt gör han allt för att få ses.
Citera
2025-08-14, 01:03
  #9907
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coffeez
Många kvinnor älskar sånt. Se bara på alla kärleksbrev männen får i fängelset, då pratar vi massmördare som Breivik och liknande. Alltså grövre än F*bian som ev tar sig förbi med blommor och en klapp på axeln. Men i övrigt gör han allt för att få ses.
Nej. Många kvinnor älskar inte sånt. * Men det hör hit lika lite som att det vore ballt att se Bianca gå in naken i rättssalen och slå ner honom.

För att få ses? Ja, det är väl ett rätt duktigt understatement.

* När det gäller Breivik får han inte brevväxla under sin tid i förvaring. Skälet till det är ,(vilket blev tydligt under rättegången) - att han bland annat har en särskild begåvning för uppvigling.
__________________
Senast redigerad av Xedome 2025-08-14 kl. 01:14.
Citera
2025-08-14, 01:06
  #9908
Medlem
mirandakerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Men han kan ju faktiskt vara farlig och att då reta honom med den där minimala klänningen är ju inte så smart.

Hahaha, och hade han varit pyroman så skulle hon istället inte burit fleece för det är ju lättantändligt och det hade retat honom också.

Det är inte hennes kläder som retar honom. Hon hade kunnat ha på sig burka och då hade han klagat för att hon skyler sig för mycket eller så hade han hittat på andra saker som retar honom istället.
Citera
2025-08-14, 01:23
  #9909
Medlem
Jofs avatar
Det finns anledning att göra en ny psykbedömning. Jämför Breivik fallet. Där man gjorde så.
Han kanske inte vara helt psykotisk, men verkar ha brister i realitetstestning. Och vissa vanföreställningar.
Nu är det här inget mordfall så man tycker kanske inte att det finns anledning att göra detta (ny psykbedömning).
Störd är killen, det är uppenbart, men galen?
Citera
2025-08-14, 01:33
  #9910
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Det finns anledning att göra en ny psykbedömning. Jämför Breivik fallet. Där man gjorde så.
Han kanske inte vara helt psykotisk, men verkar ha brister i realitetstestning. Och vissa vanföreställningar.
Nu är det här inget mordfall så man tycker kanske inte att det finns anledning att göra detta (ny psykbedömning).
Störd är killen, det är uppenbart, men galen?
Ja, instämmer. Märkligt att han ska vara/ ha varit vd på ett fastighetsföretag (googlade & det kom upp) - men inte klarar att begripa att han själv (enligt vittnen) hittat på att de träffats, umgåtts, pratat via zoom (se fup).

Och hans historia.
Såvitt jag förstått från pressen , har hans pappa knivmördat hans mamma, något han ska ha bevittnat som trettonåring. (källa Aftonbladet). Enligt samma tidning ska han redan tidigare ha varit dömd ett antal gånger (för vad, undrar man).

Frågan om arv eller miljö gör sig påmind. Kanske är det så som de säger i vilda västern: ” - Heritage loads the gun, environment pulls the trigger.”

Får lite Son of Sam-vibbar. Mycket bullshit-svar i förhören.
__________________
Senast redigerad av Xedome 2025-08-14 kl. 01:44.
Citera
2025-08-14, 01:49
  #9911
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirandakerr
Hahaha, och hade han varit pyroman så skulle hon istället inte burit fleece för det är ju lättantändligt och det hade retat honom också.

Det är inte hennes kläder som retar honom. Hon hade kunnat ha på sig burka och då hade han klagat för att hon skyler sig för mycket eller så hade han hittat på andra saker som retar honom istället.
Den minimala klädseln har inte med stalkern att göra utan att man ska uppföra sig anständigt.
Man går ju inte på en begravning och klär sig som ett escortluder.
Citera
2025-08-14, 01:51
  #9912
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Ja, instämmer. Märkligt att han ska vara/ ha varit vd på ett fastighetsföretag (googlade & det kom upp) - men inte klarar att begripa att han själv (enligt vittnen) hittat på att de träffats, umgåtts, pratat via zoom (se fup).

Och hans historia.
Såvitt jag förstått från pressen , har hans pappa knivmördat hans mamma, något han ska ha bevittnat som trettonåring. (källa Aftonbladet). Enligt samma tidning ska han redan tidigare ha varit dömd ett antal gånger (för vad, undrar man).

Frågan om arv eller miljö gör sig påmind. Kanske är det så som de säger i vilda västern: ” - Heritage loads the gun, environment pulls the trigger.”

Får lite Son of Sam-vibbar. Mycket bullshit-svar i förhören.

Han var VD vid sitt eget bolag.
Det pressen skrivit om att han bevittnat sin mors död stämmer inte. Han var familjehemsplacerad då, det var hans två yngre syskon.
Han är bland annat dömd för olaga hot, misshandel, våld mot tjänsteman, ekobrott, rattfylla och har dessutom två tidigare fall av besöksförbud.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in