Alltså jag är ingen följare av Bianca, däremot av brott och kriminalfall, därav aktivitet i den här tråd. Jag var dock tvungen att gå in på hennes Instagram nu och kolla om hon kommenterat rättegången och det har hon.
Hon hade 3 min hemma så hon hade inte tid att hitta några byxor står det till en bild på hennes story med dagens byxlösa outfit (kortkort).
Hon skriver även "fuck with my peace and i'll take you to court" . Alltså what the fuck.

men jag kan inte ta människan seriöst. Dessa texter, särskilt den senare, visar ju tydligt att hon inte är rädd.