2025-08-13, 20:10
Medlem
henkesss avatar
Hon verkar tro hon är på en catwalk.
Citera
2025-08-13, 20:17
Medlem
rubbergirls avatar
Är inte så insatt & skummade lite av hans meddelanden. Han har ju uppenbart ngn kluster b störning.

Vad jag inte fattar är varför Biancas konto öppnat snaps, kollat stories, meddelanden osv & även svarat honom samt gillat ngt meddelande.
Det triggar bara en sådan person att fortsätta.

Likadant att Fabian tolkar allt hon gör är riktat mot honom. Då dyker hon upp i minimal klänning i rätten.
Så himla klantigt skött alltihop.
Citera
2025-08-13, 20:19
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftighaka
Är det här någon sorts feministisk masspsykos det här? Fab*an menar ju att hon varit ganska efterhängsen

Ja man kan fundera lite över detta, samtidigt verkar hon vilja ha uppmärksamhet eftersom hon är klädd som för att gå på fest trots att det handlar om en rättegång mot en misstänkt stalker. Hennes mor hade dock en lite mer diskret enkel klädsel.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/b...egang-avslutad

Och i TV4-nyheterna igår så log hon brett i samband med dag nummer ett i rättegången. Fråga mig inte varför.
Citera
2025-08-13, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Är inte så insatt & skummade lite av hans meddelanden. Han har ju uppenbart ngn kluster b störning.

Vad jag inte fattar är varför Biancas konto öppnat snaps, kollat stories, meddelanden osv & även svarat honom samt gillat ngt meddelande.
Det triggar bara en sådan person att fortsätta.

Likadant att Fabian tolkar allt hon gör är riktat mot honom. Då dyker hon upp i minimal klänning i rätten.
Så himla klantigt skött alltihop.

Tänkte exakt så. Just den dagen när hon satt framför honom så ska det vara minimala kläder. Hur tänker människan. Hon verkar ju inte förstå att han är sjuk och kommer tro att det var för honom hon var lättklädd.
Citera
2025-08-13, 20:20
Medlem
Ducadreams avatar
Två sekunder med honom och jag skulle utan tvekan veta att något inte stämmer med honom. Titta på hans ögon! 😧😧

https://www.instagram.com/p/DJ_dvMqMj0s/?img_index=2
Citera
2025-08-13, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
https://www.instagram.com/fabianskoldhamn/

Han kommunicerar med skrivad citrusfrukt där...
Han ser ju väldigt bra ut.
Citera
2025-08-13, 20:21
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Nu ska jag inte säga att Bianca ljuger men jag är vän till F*bians f.d vänner så en del saker vet jag om honom.
Jag har personligen aldrig träffat en annan människa som är så otroligt duktig att manipulera en annan kvinna och få henne exakt vart han vill.
Ja det verkar ju gå bra.

Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Nej han har ju varit snäll kommit med blommor och grejer och hon har skickat apelsin-smileys och grejer till honom . Det betyder att man är lite intresserad

Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Han har varit kär i henne det är väl mänskligt att bli kär i någon oavsett om det är en kändis eller inte?
Hur lyckades du smuggla in en mobil i häktet?

Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Hon verkar tro hon är på en catwalk.
Var hon än går och vad hon än har på sig blir det en catwalk. Hon behöver inte ursäkta sig.
Citera
2025-08-13, 20:24
Medlem
Angeliqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet

Medlemmar här har skrivit liknande ända sedan hans identitet blev känd i tråden, dvs innan media började rapportera. Själv förstår jag inte vad med honom som skulle se bra ut. Jag ser bara en ynklig förlorare.
Citera
2025-08-13, 20:24
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coffeez
Tänkte exakt så. Just den dagen när hon satt framför honom så ska det vara minimala kläder. Hur tänker människan. Hon verkar ju inte förstå att han är sjuk och kommer tro att det var för honom hon var lättklädd.

Ja. Och han kommer inte sluta efter rättegången. Det byter bara skepnad.
Vill man bli av med en stalker så ignorerar man allt. Man tittar inte ens på fanskapet & med is i magen så tröttnar de till slut & hittar ngn annan att trakassera.
Citera
2025-08-13, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet

Ja jag tror han kommer få mycket damer efter det här faktiskt. Jag tror att en del upplever att han ser helt okej ut? Och hans dedikerade kärleksförklaringar kan dra mycket kvinnofolk. Många gillar nog det ihärdiga beteendet. Problemet är väl att han inte enbart jagar en kvinna utan flera läste jag tidigare i tråden. Kanske mindre uppskattat.
Citera
2025-08-13, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Ja. Och han kommer inte sluta efter rättegången. Det byter bara skepnad.
Vill man bli av med en stalker så ignorerar man allt. Man tittar inte ens på fanskapet & med is i magen så tröttnar de till slut & hittar ngn annan att trakassera.

Tror du verkligen att de tröttnar?
Citera
2025-08-13, 20:28
Avstängd
Dumdrygs avatar
Bianca var ju jättesnygg idag i sin korta svarta klänning. Kul att se hur hon driver med stalkern.

Igår vittnade hon och då var hon propert klädd i kavaj.

Idag var det hans tur att bli hörd och hon var åhörare och hade klätt upp sig för att psyka honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in