2025-08-13, 19:16
Medlem
Säkert en kärleks krank stackare. Han har
väl egentligen inte gjort så mycket, mera än
att vara konstig.
Citera
2025-08-13, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Nu ska jag inte säga att Bianca ljuger men jag är vän till F*bians f.d vänner så en del saker vet jag om honom.
Jag har personligen aldrig träffat en annan människa som är så otroligt duktig att manipulera en annan kvinna och få henne exakt vart han vill.
Lyssnade nyss på poddavsnittet som Babians fd flickvän spelat in och han verkar ju skrämmande manipulativ och våldsam.
Citera
2025-08-13, 19:19
Medlem
Xedomes avatar
Hade varit kul att stalka den här snubben istället, men hittar inget telefonnummer. ”- Fabian för helvete, jag sitter här utanför Sturegallerian och har tutat i över en timme. Vad fan är det med dig som inte kommer ut? Jag vet att du är här. Nånstans. Vad fan , Har du en egen fri vilja som människa?? ”

Det jag kunde hitta är att han skulle vara vd på M2 Sverige. Verkar ju otroligt med tanke på hur psykiskt sjuk han uppenbarligen är. Men som sagt, borde göra det enkelt att störa honom lika mycket som han stör andra.

För att använda understatement för vad den sjuke Fabian håller på med. Suttit inne för misshandel med? Fräscht. Försökte ladda ner fupen men nej. Hade varit intressant att se hur galningen uppför sig.

Ser ut som en liten prinskorv.
Citera
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Säkert en kärleks krank stackare. Han har
väl egentligen inte gjort så mycket, mera än
att vara konstig.

Nej han har ju varit snäll kommit med blommor och grejer och hon har skickat apelsin-smileys och grejer till honom . Det betyder att man är lite intresserad
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moneyberry
Lyssnade nyss på poddavsnittet som Babians fd flickvän spelat in och han verkar ju skrämmande manipulativ och våldsam.
Ja, han är kapabel till allt.
Citera
2025-08-13, 19:23
Medlem
trillians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Äsch trams ! Lipa för att Bianca dejtat en snubbe ? Herregud vart är världen på väg?

Njae, du har uppenbarligen inte läst FUP:en.
Han har ju terroriserat henne?

Dom har ingen relation. Han är en stalker som är tokig. Läs FUP:en så förstår du. Detta handlar inte så mycket om Bianca, hon har mest haft otur som hamnat i hans väg.
Citera
2025-08-13, 19:24
Medlem
Emilio är ett riktig skithög
Hotade o slog familjemedlemmar utan att det någonsin ens heller kommit fram nån anledning till varför….
Obegripligt

Förstår att Bianca ändå har velat visa viss form av sympati för sin pappa iaf dock
Hade det väl inte så lätt med Pernillas kändisliv..

Ja kanske överdriver
Sen träffade hon Joakim
Lennholt iaf
Citera
2025-08-13, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Hans ser ut som Patrick Bateman… klart man blir nervös som tjej. Hoppas han får ett rejält straff.

Så nervös att man väljer att gå dit i urringat linne och minimal kjol den dagen man ska sitta framför honom medan man väljer att bära en maskulin oversize kavaj första dagen (när man inte vågar vara i samma rum, så man får sitta i ett annat rum). Så nervös blir man såklart.
Citera
2025-08-13, 19:26
Medlem
lunarluddes avatar
Sjukt att killen ska dömas till fängelse då vem som helst ser att han behöver dömas till rättspsykiatrisk vård med en rejäl uppföljning med medicinering och en långsiktig plan.. Känns inte som att det här är det sista vi hör om detta..

Vad kommer 4 månader på kåken göra liksom? känns som att han kommer bli ännu mer förbannad och bli ännu mer galnare i sin förföljelse av Ingrosso. Efter att ha läst FUP så har jag jäkligt svårt att tro att det hela upphör efter hans vistelse på kåken.

MOD: Varför är det ingen separat tråd om det här fallet?
Senast redigerad av lunarludde 2025-08-13 kl. 19:37.
Citera
2025-08-13, 19:28
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coffeez
Så nervös att man väljer att gå dit i urringat linne och minimal kjol den dagen man ska sitta framför honom medan man väljer att bära en maskulin oversize kavaj första dagen (när man inte vågar vara i samma rum, så man får sitta i ett annat rum). Så nervös blir man såklart.

Vad spelar klädseln för roll? En tjej skall väl kunna klä sig fritt om hon så tycker.
Citera
2025-08-13, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coffeez
Hon hade kunnat gå in där naken efter ett 30-årigt äktenskap - hans beteende är ändå sjukt och olagligt.

Alla medborgare har samma skydd av lagen oavsett klädstil eller personlighet
Citera
2025-08-13, 19:29
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Bianca har ju tagit emot blommor av honom det var tydligen välkommet .

Babian Sköldpadda hade köpt blommor åt Bianca. Han väntade utanför hennes port i 6 timmar, när Bianca kom ut gick hon förbi honom snabbt utan att ens se åt hans håll.

Han tolkade det som att hon tog emot blommorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in