2025-08-13, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Vilket klokt inlägg av dig.

Chrippa kom med krav på krav på krav tillslut ledsnade både Jocke & Victor men det kändes ju inte oväntat direkt.

Den videon kommer nog slå något rekord på svensk YouTube om live chatten är igång kommer mod få jobba hårt 😅

Talar ändå emot vissa teorier om att Chrippa gör allt för fame, han ställer ändå hårda krav och struntar i att vara med i en rekord video.
Citera
2025-08-13, 19:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av paperface
Jag såg att Jocke ska vara med o dialogiskt på torsdag.

Den videon kommer välta hela jävla svenska YT. Den kommer ju nå en miljon views på ett dygn.

Min personliga åsikt om chrippa och Jocke läggs åt sidan nu.

Jag fattar verkligen inte varför chrippa inte skulle vara med i dialogiskt. Om man nu ska dentil vad för saker han postat.
Alla järnverk hur det kommer bli nu.
Jocke kommer vara med i dialogiskt. Han kommer säga X Y Z. Chrippa kommer säga det är inte sant.
Sedan efter det kommer chrippa göra massa videos för han varken säger bu eller bä men ha titlar som ”blir svettigt nu Jocke”

Såhär va. Till chrippa eller Jocke om ni båda är här. Låt varandra vara bara i en månad så kommer ni se att livet blir så mkt enklare. Hur ni båda orkar hålla på är fan helt sjukt.

Jocke. Du behöver inte ha rätt hela tiden. Och sluta hetsa folk.

Chrippa. Du behöver inte ha rätt hela tiden heller.

sidovinst. Seriöst chrippa. Sök hjälp. Du har ju ngt odiagnostiserat som du måste ha hjälp med. Livet är inte så komplicerat som du gör det.
Herregud. Gör ngt
Med livet och alla dina pengar som du säger att du har… gör ngt vettigt.

Chrippa har något ännu viktigare att tänka på, som kommer ge mer visningar, och framför allt större reaktioner. Tro mig
Citera
2025-08-13, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Chrippa har något ännu viktigare att tänka på, som kommer ge mer visningar, och framför allt större reaktioner. Tro mig

Ska han tala sanning? Det skulle ge mest reaktioner.
Citera
2025-08-13, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Talar ändå emot vissa teorier om att Chrippa gör allt för fame, han ställer ändå hårda krav och struntar i att vara med i en rekord video.

Eller så vet han att han kommer få en tuff debatt.
Citera
2025-08-13, 20:05
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:

Det är hans bror för helvete.

Och det handlar om saker som egentligen är privata. Nu är det inte privat utan offentligt, kan du verkligen förebrå honom?

Gör du det, så vet du inte hur det är att ha en bror.
Citera
2025-08-13, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Det är hans bror för helvete.

Och det handlar om saker som egentligen är privata. Nu är det inte privat utan offentligt, kan du verkligen förebrå honom?

Gör du det, så vet du inte hur det är att ha en bror.

Ja han frågade ju om Jocke var en man eller mus och var jäkligt kaxig och sen bangar han själv.
Citera
2025-08-13, 20:10
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ja han frågade ju om Jocke var en man eller mus och var jäkligt kaxig och sen bangar han själv.

Jag skiter väl i om det var Chrippa eller Jocke, som banga. De är bröder med varandra. Om någon av dem bangar, så betyder det ingenting.
Citera
2025-08-13, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Jag skiter väl i om det var Chrippa eller Jocke, som banga. De är bröder med varandra. Om någon av dem bangar, så betyder det ingenting.

Jocke tillhör ju inte familjen säger dom så det borde ju inte vara något problem.
Citera
2025-08-13, 20:14
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:

Jag tror han blivit avrådd att delta och att hela hans familj skrikit Nej. Alla VET att Jocke hade slaktat honom i en debatt. Men det hade nog slutat med att Victor slängt ut Chrippa och hans okontrollerade ilska ändå.
Citera
2025-08-13, 20:20
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ett objektivt faktum är också att den som hatar kan inte se klart på något. Du kvalar in där eftersom du hatar samma personer som Chrippa och hans tre närmaste hatar dvs du låter deras hat tränga in i dig. Osunt.
Är man logisk så tänker man förbi sånt
Citera
2025-08-13, 20:31
Medlem
Citat:

Han säger ju själv att han inte har någon chans alls i debatten. Ställer krav, hårda krav som inte någon vill göra backar inte och ställer inte upp.
Citera
2025-08-13, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie

När kommer detta ? Tänker lite på hur länge jag skall tro på dig ?
Hur länge jag skall vänta ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in