2025-08-13, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det är så hela tiden. Efterkonstruktioner från Chrippa & co.

Det är som när han lade ut foton på Jocke när han var liten som skulle krossa Jocke. Han glömde dock att det fanns datum på de gamla fotona. Tönt.

Ok, och det är inte efterhandskonstruktion från Jocke att sitta och skriva till folk att han både innehar och har sett en film som han uppenbarligen inte har?!

Att sitta och säga att han tar tillbaka anmälan mot Chrippa om han bara slutar trakassera honom, och sen spela som att han bryr sig om Anjo och ser honom som en god vän? Vem fan mörkar att någon hotat att döda sin väns barn ”bara för att” den misstänkte slutar trakassera en själv?
För exakt så står det i chattloggarna mellan Jocke och Jacke, ännu sjukare att badbollen Anjo sitter och visar upp det på sin YouTube utan att fatta hur jävla utnyttjad och förd bakom ljuset han är?
Jocke skulle hugga vem som helst i ryggen för sin egen vinning och bryr sig bara om sig själv.
Varför tror du han inte kan vara vän med någon mer än några år som högst?
För att alla inser till slut vilken jävla skit han är.
Citera
2025-08-13, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja det tycker jag också ska bli riktigt intressant, det kommer nog dra extremt mycket tittare tror jag.

Det kommer nog ut en del inlägg skulle jag tro, undra när bangern kommer ut som lovades?

Den sk. ”bangern” existerar bara i deras fantasivärld.
Citera
2025-08-13, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gangstaistrash
Ok, och det är inte efterhandskonstruktion från Jocke att sitta och skriva till folk att han både innehar och har sett en film som han uppenbarligen inte har?!

Att sitta och säga att han tar tillbaka anmälan mot Chrippa om han bara slutar trakassera honom, och sen spela som att han bryr sig om Anjo och ser honom som en god vän? Vem fan mörkar att någon hotat att döda sin väns barn ”bara för att” den misstänkte slutar trakassera en själv?
För exakt så står det i chattloggarna mellan Jocke och Jacke, ännu sjukare att badbollen Anjo sitter och visar upp det på sin YouTube utan att fatta hur jävla utnyttjad och förd bakom ljuset han är?
Jocke skulle hugga vem som helst i ryggen för sin egen vinning och bryr sig bara om sig själv.
Varför tror du han inte kan vara vän med någon mer än några år som högst?
För att alla inser till slut vilken jävla skit han är.

Fast det är ju 2 olika anmälningar det pratas om. Den som Jocke säger att han ska dra tillbaka är ju den som han upprättat mot Chrippa med Jacke som vittne. Den som Jacke inte ville va vittne i nu i senare tid.
Anmälan där det står typ, inte exakt men nästan, "jag har kriminella kontakter som bara kan trycka på en knapp så dör någon"

För Jocke kan inte dra tillbaka en anmälan Anjo har upprättat.
Citera
2025-08-13, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl

Den kom väl ut häromdagen till ingen nytta alls?
Alla Chrippas banger är bara hans sätt att locka tittare. Det kommer inget men många tittar och hoppas för att bli besvikna. Han har vunnit eftersom han lockade dit folk som ger visningar.
Citera
2025-08-13, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knowson
Fast det är ju 2 olika anmälningar det pratas om. Den som Jocke säger att han ska dra tillbaka är ju den som han upprättat mot Chrippa med Jacke som vittne. Den som Jacke inte ville va vittne i nu i senare tid.
Anmälan där det står typ, inte exakt men nästan, "jag har kriminella kontakter som bara kan trycka på en knapp så dör någon"

För Jocke kan inte dra tillbaka en anmälan Anjo har upprättat.

Jag tycker att flera behöver läsa det jag fetade.
Citera
2025-08-13, 16:42
Citat:
Utan tvekan är Chrippa den fega musen. Öga mot öga är inte lika roligt som bakom en skärm.

Säger du som krigat för Jocke här med ett anonymt konto i evigheter?
Chrippa vågar alldeles säkert, varför skulle han inte? Det var Jocke som gömde sig bakom buskarna när Chrippa gick fram till Olof K och El Lobo
Senast redigerad av Goldentie 2025-08-13 kl. 16:44.
Citera
2025-08-13, 17:23
Medlem
Citat:
Utan tvekan är Chrippa den fega musen. Öga mot öga är inte lika roligt som bakom en skärm.

Jag tror han vet att det inte finns så mycket att komma med.
Citera
2025-08-13, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Säger du som krigat för Jocke här med ett anonymt konto i evigheter?
Chrippa vågar alldeles säkert, varför skulle han inte? Det var Jocke som gömde sig bakom buskarna när Chrippa gick fram till Olof K och El Lobo

Jag har aldrig krigat för någon. Jag skriver för att jag tycker att Chrippa är otroligt blåst och ni tror på allt han säger. Det är huvudanledningen.

Chrippa vågar inte. Punkt. Han är en sk syltrygg.
Citera
2025-08-13, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag tror han vet att det inte finns så mycket att komma med.

Det tror jag också.
Citera
2025-08-13, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl

Ja så är det säkert som vanligt med andra ord.
Citera
2025-08-13, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Gör du ingenting annat än att skriva här inne? Din patetiska jävel.

Jodå, massor. Måste du vara så arg?

Har du något att tillägga ang Chrippas feghet eller ville du bara återigen berätta att jag är patetisk och massa annat du har kallat mig? Ett litet tips: jag skiter fullständigt i vad du tycker om mig.

Jag är mer intresserad av vad du har att säga om att Chrippa hela tiden blir överbevisad? Nyss kom ett par länkar ut som efterfrågades. Tankar kring det?
Citera
2025-08-13, 18:39
Medlem
paperfaces avatar
Jag såg att Jocke ska vara med o dialogiskt på torsdag.

Den videon kommer välta hela jävla svenska YT. Den kommer ju nå en miljon views på ett dygn.

Min personliga åsikt om chrippa och Jocke läggs åt sidan nu.

Jag fattar verkligen inte varför chrippa inte skulle vara med i dialogiskt. Om man nu ska dentil vad för saker han postat.
Alla järnverk hur det kommer bli nu.
Jocke kommer vara med i dialogiskt. Han kommer säga X Y Z. Chrippa kommer säga det är inte sant.
Sedan efter det kommer chrippa göra massa videos för han varken säger bu eller bä men ha titlar som ”blir svettigt nu Jocke”

Såhär va. Till chrippa eller Jocke om ni båda är här. Låt varandra vara bara i en månad så kommer ni se att livet blir så mkt enklare. Hur ni båda orkar hålla på är fan helt sjukt.

Jocke. Du behöver inte ha rätt hela tiden. Och sluta hetsa folk.

Chrippa. Du behöver inte ha rätt hela tiden heller.

sidovinst. Seriöst chrippa. Sök hjälp. Du har ju ngt odiagnostiserat som du måste ha hjälp med. Livet är inte så komplicerat som du gör det.
Herregud. Gör ngt
Med livet och alla dina pengar som du säger att du har… gör ngt vettigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in