2025-08-13, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Envar.Evige
Ja. Skicka alla kärringar som bitchar och gnäller om "Putler" så slipper jag höra om skiten mer. Skiter I om de lyckas via ryssen vart skåpet ska eller om ryssen gör köttfärs även av dem. Skicka även det politiska etablissemanget så blir det perfekt, en ny chans att etablera ett Sverige utan efterblivna mongon som vrålar Ukraina från deras tangentbord samtidigt som allt annat i Sverige långsamt förvandlas till skit.
Först ska vi ha ut er Putain fanatiker, sen kan vi åka till Ukraina när Zelensky ber om det
Citera
2025-08-13, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RusskiFob
Först ska vi ha ut er Putain fanatiker, sen kan vi åka till Ukraina när Zelensky ber om det

Åk nu din jävla fegis, han har begärt hjälp i flera år. Men här sitter du, bekväm bakom din skärm och gormar om att skicka ivöäg svenskar för att dö för en landplätt i forna Sovjet. Jag vill se ansiktet på er horungar som vill skicka svenskar till köttkvarnen, något säger mig att ni inte enbart sitter på svenska pass.
Citera
2025-08-13, 18:54
Medlem
Citat:
Åk nu din jävla fegis, han har begärt hjälp i flera år. Men här sitter du, bekväm bakom din skärm och gormar om att skicka ivöäg svenskar för att dö för en landplätt i forna Sovjet. Jag vill se ansiktet på er horungar som vill skicka svenskar till köttkvarnen, något säger mig att ni inte enbart sitter på svenska pass.
Har du länk på det?
Han vill bara ha hjälp med vapen och amunitation vad jag hört
Du får se mitt enda pass när jag passerar tullkontrollen,
Vika av oss har sagt att vi vill skicka någon ÄKTA Svensk ill Rysslands köttkvarn?
Citera
2025-08-13, 18:57
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Åk nu din jävla fegis, Jag vill se ansiktet på er horungar som vill skicka svenskar till köttkvarnen, något säger mig att ni inte enbart sitter på svenska pass.
Fakta är ju exakt tvärtom vilket syns ex. på facebook.
I alla trådar om Ukraina är alla kommentarer som är positiva till putin och spyr på Ukraina
undertecknades av utländska namn, det är såklart samma här.
98% av alla putlerfans är inte svenskar.
Citera
2025-08-13, 19:00
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Inte samma sak, sluta göra dig till ett åtlöje.
Jo det är precis samma problem.
Citera
2025-08-13, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
I alla trådar om Ukraina är alla kommentarer som är positiva till putin och spyr på Ukraina

Tragiskt att svartskallar har ett bättre grepp om den geopolitiska verkligheten än svenskar om det nu är så, håller inte till i boomerhålor som Facebook.

Vart är jag positiv till Putin? Nu får du lugna ner dig din dementa floskelmaskin.
Senast redigerad av Envar.Evige 2025-08-13 kl. 19:25.
Citera
2025-08-13, 19:23
Medlem
psychicsailors avatar
Citat:

Väldigt många invandrare i Sverige har en kunskap som många svenskar saknar. Den egna eller förra generationen har levt i krig och samtidigt konsumerat medier. De må ha många andra problem med sin samhällssyn, men man ska inte undervärdera den kunskapen.
Citera
2025-08-13, 19:30
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychicsailor
Väldigt många invandrare i Sverige har en kunskap som många svenskar saknar. Den egna eller förra generationen har levt i krig och samtidigt konsumerat medier. De må ha många andra problem med sin samhällssyn, men man ska inte undervärdera den kunskapen.
Haha.... jag känner 100-tals invandrare från Finland Danmark Tyskland Polen Baltikum England, ingen av dom slickar putins röv
Vilka invandrare pratar DU om,,,?

Alla vet ju vart dom kommer ifrån.
Citera
2025-08-13, 19:36
Medlem
psychicsailors avatar
Citat:
Haha.... jag känner 100-tals invandrare från Finland Danmark Tyskland Polen Baltikum England, ingen av dom slickar putins röv
Vilka invandrare pratar DU om,,,?

Alla vet ju vart dom kommer ifrån.

Invandrare som inte kommer från de länderna som du räknar upp förstås. Jag har sett i andra trådar att du har lite svårt att skilja på de som är Ukrainastöds-skeptiker och på de som rent faktiskt är Putinister. Så på grund av de inläggen blir det lite svårt att veta vad du menar med att "slicka Putins röv".
Citera
2025-08-13, 19:37
Medlem
Citat:
Känner många invandrare både från Europa och föredetta invaderade länder.
En del av dem lider av förtrycket från forna hemlandet, kristna och muslimer, men samtliga anser att Putain är ett jävla svin och inte hör hemma i denna världen.
Så de invandrare som sitter här och beklagar sig över oss svenskar och våran syn på Putains fullskaliga anfal mot Ukraina bör åka hem till sitt hemland igen om vi är så hemska
Citera
2025-08-13, 19:39
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
. Så på grund av de inläggen blir det lite svårt att veta vad du menar med att "slicka Putins röv".
Det är vad du och blattar gör dagligen.

Ni påstår att många svenskar är emot stöd till Ukraina, det är desinformation.
Senast redigerad av GustavAnder 2025-08-13 kl. 19:51.
Citera
2025-08-13, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RusskiFob
Känner många invandrare både från Europa och föredetta invaderade länder.
En del av dem lider av förtrycket från forna hemlandet, kristna och muslimer, men samtliga anser att Putain är ett jävla svin och inte hör hemma i denna världen.
Så de invandrare som sitter här och beklagar sig över oss svenskar och våran syn på Putains fullskaliga anfal mot Ukraina bör åka hem till sitt hemland igen om vi är så hemska

Oroa dig inte, med den politiska riktningen som råder idag där alla inhemska problem sopas under mattan och alla broar till nationer som inte är västliga bränns och det enda som existerar är Ukraina så är det bara en tidsfråga tills det blir så fattigt här så de drar, hoppas de tar alla Ukraina-"förstare" med sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in