Citat:
Ursprungligen postat av
katperlom
Sida 12: Någon jag antar är en familjehemsmamma säger att de två äldsta pojkarna, FS och hans bror, har bott hos henne sedan december 1994.
Hon säger att barnen sedan händelsen tagit en förnekande position och inte velat börja bearbeta vad som hänt. Äldre brodern säger att han inte bryr sig för att han inte kände sin mamma. FS däremot söker mer närhet och har sedan tidigare varit rädd för sin pappa.
Äntligen har vi fakta. Som jag trodde var Fabian och helsyskonet, de två barn som är födda i Teheran, redan placerade vid mordet.
Ingrossotråden är sinnes. Jag lade ut en personutredning där Fabian uppger att han vuxit upp i Hudiksvall. Det bemöts med "fel! Han växte upp i Märsta" utan att personen kan presentera en källa. Jag länkade till detta mord och bemöttes av "Fel mord" utan att nästa person kunde utveckla. Det stod glasklart från början att det är rätt mord och sammanblandning av barnen. Aftonbladet hade inte fått en lika smaskig rubrik med "Ingrossos stalkers halvsyskon bevittnade mordet på sin mamma". Jag hoppas barnen anmäler Aftonbladets artikel till mediagranskning.
Jag efterfrågar också en bild på Farideh, som blir som en parentes när det är hon som borde vara huvudpersonen.
Hur har det gått för Fabians syskon? I synnerhet de två som bevittnade mordet på mamman.