Flashback bygger pepparkakshus!
2025-08-13, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NobelPrizeWinner
Ukraina är inte mitt krig och inte Sveriges krig heller.
Vi skulle aldrig ha lagt oss i. Ett fatalt misstag av våra inkompetenta politiker. Inte första ggr de skiter i det blå skåpet istället för att ta hand om Sverige.
Men psykotiska rysshatare vill gärna blanda sig i till varje pris. Det är väl en ventil för något skumt.

Rysshatet är synnerligen befogat. Ryssjävlarna har dessutom hotat Sverige åtskilliga gånger. Synd att Sverigehatare som du inte fattar detta enkla faktum.
Citera
2025-08-13, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Rysshatet är synnerligen befogat. Ryssjävlarna har dessutom hotat Sverige åtskilliga gånger. Synd att Sverigehatare som du inte fattar detta enkla faktum.
Aftonbladet hittar på rubriker och du sväljer skiten.
Jag ser till Sveriges bästa emedan du tillhör de som vill dra oss i fördärvet.
Se på hur det ser ut idag i Sverige! En konsekvens av idioter av din kaliber.
För övrigt har jag inget emot att vi skickar trupper dit eftersom jag tror det kommer att bli lärorikt på många olika plan.
Senast redigerad av NobelPrizeWinner 2025-08-13 kl. 16:22.
Citera
2025-08-13, 16:20
Medlem
Giant Squids avatar
Det är väl bara om någon som vill frivilligt åka dit att åka dit
Ska det börjas tvingas dit ungdomar så kommer det möta på problem
Citera
2025-08-13, 16:21
Medlem
Citat:
Aftonbladet hittar på rubriker och du sväljer skiten.
Jag ser till Sveriges bästa emedan du tillhör de som vill dra oss i fördärvet.
Se på hur det ser ut idag i Sverige! En konsekvens av idioter av din kaliber.

Aftonbladet? Vad dilllar du om? Att Ryssland hotat Europa regelbundet har rapporterats av varenda jävla tidning i väst.

Du ser till Rysslands bästa. Ingenting annat, din patetiska rysshora.
Citera
2025-08-13, 16:26
Medlem
Citat:
Aftonbladet? Vad dilllar du om? Att Ryssland hotat Europa regelbundet har rapporterats av varenda jävla tidning i väst.

Du ser till Rysslands bästa. Ingenting annat, din patetiska rysshora.
Du är patetisk hjärntvättad idiot som ständigt spammar på FB om Ukraina sedan åratal och har fortfarande inte lärt dig någonting om sakernas tillstånd.
Jag upprepar att jag inte har något emot att vår inkompetenta regering skickar alla trupper vi har till fronten därnere . Det kommer att bli lärorikt på så många olika plan.
Hoppas att du åker som frivillig. Fattar inte varför du inte redan gjort det.
Citera
2025-08-13, 16:26
Medlem
Citat:
Tvärtom faktiskt
Israel var i princip chanslösa mot missilanfallen från Iran.
Det var därför Trump var tvungen att gå in och stoppa det hela.
Iran köper inte vapen av tredje världen - trodde du verkligen det?
Du borde kolla upp fakta innan du tramsar i tråden.

Iran och Ryssland är 3e världen. Kom med matchen nu.
Citera
2025-08-13, 16:28
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Snacka om att vara naiv, sverige skulle bli sönderbombad. Du verkar vilja ha världskrig dessutom!

Trams. Vi har ett luftvärn som är värt namnet till skillnad mot den skiten som ryssarna har presterat. Vi har plåtkoll på var vi ska sätta in våra robotattacker med kirurgisk precision. Som Israel - perfekta kirurgiska insatser.
Citera
2025-08-13, 16:28
Avstängd
Citat:
Ukraina är inte mitt krig och inte Sveriges krig heller.
Vi skulle aldrig ha lagt oss i. Ett fatalt misstag av våra inkompetenta politiker. Inte första ggr de skiter i det blå skåpet istället för att ta hand om Sverige.
Men psykotiska rysshatare vill gärna blanda sig i till varje pris. Det är väl en ventil för något skumt.
Nej, förra gången dom tog beslut ovanför våra huvuden ramlade 2 miljoner babbar in här för även den gången skulle vi vara godhjärtade och "hjälpa" till, men babbarna och Ukraina är likadana korrupta och skitet helt i oss.
Citera
2025-08-13, 16:29
Avstängd
Citat:
De tog ju till och med ifrån oss Finland 1809.
Ryssland har inte gjort annat än ställt till problem för sina grannar genom århundradena.
Citera
2025-08-13, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Iran och Ryssland är 3e världen. Kom med matchen nu.
Du borde gå om grundskolan.
Föreslår att du anmäler dig som frivillig till fronten i Ukraina. De behöver all kanonmat de kan få och du kommer inte att vara en förlust för Sverige.
Det är ju bara tredje världen där nere.
Citera
2025-08-13, 16:31
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crwnThyFrnicatr
Angående ditt sista argument där. Om du tycker annorlunda än mig kan du ju alltid anmäla intresse att redan nu åka ner och slåss mot Ryssland. Låter det lockande?

Eftersom jag inte uttryckt att svenskar ska ner och slåss i Ukraina så ser jag inte hur ditt fåniga försök att vända steken är tänkt att fungera

Antar att det var det bästa du hade.
Citera
2025-08-13, 16:32
Medlem
Citat:
Du är patetisk hjärntvättad idiot som ständigt spammar på FB om Ukraina sedan åratal och har fortfarande inte lärt dig någonting om sakernas tillstånd.
Jag upprepar att jag inte har något emot att vår inkompetenta regering skickar alla trupper vi har till fronten därnere . Det kommer att bli lärorikt på så många olika plan.
Hoppas att du åker som frivillig. Fattar inte varför du inte redan gjort det.

Ett typiskt kännetecken hos er patetiska ryssråttor är att ni alltid föreslår en resa till fronten. Det är snarare ryssjävlarna som behöver hjälp. Seså, åk till fronten och hjälp husse Putina nu😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in