Citat:
Ursprungligen postat av
mrsharpangel2
Ja han nämde även Bianca Svan hon måste ha kalla kårar nu
Salming syftar du på.
Bra att han är offentlig nu. Kommer säkert ändra namn igen, men verkar vara narcissist så svårt att se han skulle gå off grid när han kommer ut. Han kommer försöka rida på den här storyn och försöka utnyttja uppmärksamheten.
Som nån sa, garanterat inte det sista vi hört om honom.