Flashback bygger pepparkakshus!
2025-08-13, 14:11
Medlem
Jag har aldrig gillat Bianca men nu blir jag faktiskt orolig för hennes skull.
Citera
2025-08-13, 14:11
Citat:
Ursprungligen postat av Sveaswe
Ja altså ingen har sagt att snubben är trög. Tydligen har han årsinkomst på över 4-500.000 skrev någon tidigare i tråden. Och han har haft ett driv med jobb. Osäker men läste det tidigare. Det hade kunnat bli bra uttav honom om han hade sluppit se sin mamma bli knivmördad av sin egna psyk farsa. Nu har han tatt efter pappans stalkande beteende. Många barn har bevittnat hemsk våld men alla blir ju inte stalkers. Jag tror han lever i ett obearbetat trauma som får igång han så här . Han har erkänt att han
Är ren från droger så misstänker han också tar sån skit i samband med sitt stalkande. Tragisk bakgrund men oavsett han måste låsas in på obestämd tid utan internet.

Är väl snarare definitionen av att vara trög om man kastar bort en tidigare ekonomiskt stabil tillvaro på att bete sig så. Enligt senaste deklaration var inkomsten -24 bara 150k typ.
Citera
2025-08-13, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snyggastefittan
Jag har domen från maj 2000. Kan lägga upp den ikv när kommit hem

Redogör gärna varför du i hela friden sitter på den domen. What the fock
Citera
2025-08-13, 14:17
Medlem
Angeliqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snyggastefittan
Jag har domen från maj 2000. Kan lägga upp den ikv när kommit hem

Tusen tack!

Citat:
Ursprungligen postat av frokenfras
Är väl snarare definitionen av att vara trög om man kastar bort en tidigare ekonomiskt stabil tillvaro på att bete sig så. Enligt senaste deklaration var inkomsten -24 bara 150k typ.

Bara det att anmäla BI, och alla runt henne, för ekonomisk brottslighet, reklamfel etc när han själv dömts för ekobrott. Men han snöade väl in på det då. Slottskogsgatan bodde han på då. Domen:

https://gofile.io/d/OUsXL6
Senast redigerad av Angeliqa 2025-08-13 kl. 14:22.
Citera
2025-08-13, 14:18
Medlem
Giant Squids avatar
Hon hade ju kunnat klätt sig lite mer anständigt i rätten.
Citera
2025-08-13, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [Strange Days]
110% att detta inte är det sista vi hör om honom. Även ganska övertygad om att hans framtida brott kommer bli ännu grövre, kanske till och med sluta med mord eller mordförsök. Gissar på att han får mellan 1 och 2 år för detta, sen kommer han sätta igång med sitt beteende igen direkt när han kommer ut.
Ja det kommer han antagligen släpper idioten aldrig deta och det kan bli värre bura in idioten på livstid han ska inte vara ute bland folk
Citera
2025-08-13, 14:21
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Jag tror inte dessa enskilda händelser behöver bevisas för att stärka caset. Det finns tillräckligt med videobevis, bildbevis och så vidare för att det ska räcka. Att sitta och larva sig över sånna här småsaker, som hans advokat gör, blir endast löjligt. Speciellt då det i många fall varit tydligt att han ljuger om flertalet saker genomgående.

Word.Om det där är allt försvaret har att komma med känns det bara löjligt.

Finns ju massor av filmer där han snackar rakt in i kameran, på en står han med hennes hus i bakgrunden… Vad har försvaret för invändningar mot dem?

https://tv.aftonbladet.se/video/3880...l-share-button

Senast redigerad av frokenfras 2025-08-13 kl. 14:24.
Citera
2025-08-13, 14:23
Medlem
Angeliqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid

Det gjorde hon igår. Kanske vill visa upp ätstörningen som hon igår sa hade triggats igång igen av stalkingen.

Men morsan då. Slitna jeans!
Citera
2025-08-13, 14:25
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsharpangel2
Ja det kommer han antagligen släpper idioten aldrig deta och det kan bli värre bura in idioten på livstid han ska inte vara ute bland folk

Hans kvinnliga försvarsadvokat ligger säkert riskzonen.
Citera
2025-08-13, 14:29
Medlem
BrunkeMundts avatar
Psykopatfittan Fabian Sköldhamn borde låsas in per omgående. Hans benägenhet att skada människor fysiskt ska inte underskattas. Går väl annars i arv från hans horunge till farsa
Citera
2025-08-13, 14:29
Medlem
Tjalle1s avatar
Rätthaverist? Orkar inte lyssna:

Kod:
På bordet - juridikpodd
Fabian Skoeldhamn (Author)
About the podcast
Syftet i första hand är att dela med mig om erfarenheter där myndigheter agerat mycket anmärkningsvärt, men även att lyfta fram andra fall som väcker känslor, lyfta fram felaktig myndighetshantering och upplysa inom området juridik. 
Citera
2025-08-13, 14:30
Medlem
larkascendings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid

Bisarrt är bara förnamnet.

Här har hon världens chans att kamma hem sympatipoäng och hon väljer att dyka upp klädd som? Hon negligerar allvaret i brottet samt visar respektlöshet mot tingsrätten.

De kanske fått tillstånd att filma för framtida Wahlgrens värld och det är därför hon går och åmar sig som en Kardashian?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in