2025-08-13, 14:17
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Chrippas chattar finns i fuppen som Julia skickat till Jocke. Självklart vill Jocke inte skicka sitt, det skulle ju göra att han plötsligt måste stå till svars
Precis det jag känner.
Chrippa verkar ju vilja vara öppen med allt, det betyder att Victor även kommer kunna peka ut Chrippas lögner och Jockes lögner.
Men Jocke verkar inte vilja vara öppen med allt, troligen för att Jocke inte vill att hans lögner ska bli offentliga.

Intervjun med Jocke hos dialogiskt kommer ju nu tyvärr bara bli Jocke offerkofta, och ingen sanning eller vettigt kommer komma fram.
Men vem vet, Jocke kanske överraskar och bevisar några av sina påståenden hos dialogiskt.
Citera
2025-08-13, 14:23
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Precis det jag känner.
Chrippa verkar ju vilja vara öppen med allt, det betyder att Victor även kommer kunna peka ut Chrippas lögner och Jockes lögner.
Men Jocke verkar inte vilja vara öppen med allt, troligen för att Jocke inte vill att hans lögner ska bli offentliga.

Intervjun med Jocke hos dialogiskt kommer ju nu tyvärr bara bli Jocke offerkofta, och ingen sanning eller vettigt kommer komma fram.
Men vem vet, Jocke kanske överraskar och bevisar några av sina påståenden hos dialogiskt.

Allt går på repeat när det gäller Jocke. Jag kommer inte hålla andan i väntan på att Jocke skall komma med bevis, och jag är övertygad om att Chrippa tänker likadant
Jacke gästar skilleras ikväll så då kanske det ändå kommer något, eftersom Jocke och Anjo har satt honom som drevmål nu
Citera
2025-08-13, 14:24
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knowson
Ingen aning om vem som vittnat, det vet vi inte.
Så det enda som är problem är att dom säger att det finns en video men dom inte kan visa den. Då ljuger dom? Jag vet varken eller.

Jag tror inte dom alltid talar sanning men dom står för vad dom säger och ändrar sig inte.
Chrippa däremot säger en sak, står fast vid det och dom sakerna kommer även från andra håll, sen säger han att han ljög om allt.
Det är det som gör det så himla svårt att tro på något Chrippa säger. Varför skulle det han säger nu va mer sanning än det innan?
Jag tror den gången Chrippa talade sanning är hans första video när han kom ut i Anjos studio.
Han sa samma saker som Anjo sa i videona när Chrippa satt inne.
Men detta har ältats många ggr och vi är många som är oense om detta.

Man får tro vad man vill
Du skrev ju
"Inte att det uppenbarligen föregick hot på plats med ganska många vittnen?"
Du vet att det förekom hot, men du vet inte vem som vittnade om vad?
Tänk om social handläggarna vittnade om att chrippa inte dödshotade Anjos barn?

Det verkar dock som om du tror att Jocke och Anjo alltid talar sanning. Och att chrippa alltid ljuger. Även fast ingen visar bevis.
Chrippa har aldrig ändrat sig gällande dödshoten mot Anjos barn, chrippa har alltid sagt att det aldrig hänt, Jocke och Anjo säger att det har hänt. Och du väljer att tro på Jocke och Anjos ord, helt utan bevis.

Anjo har aldrig bevisat något av det han påstår. Det har t.o.m bevisats att Anjo ljugit flera gånger.
Att folk fortfarande väljer att ta Jockes och Anjos ord som sanning, utan bevis, det är konstigt enligt mig.
Citera
2025-08-13, 14:29
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Chrippa vill.
Du tror inte Jocke vill samma sak?
Varför riktas det hela tiden åt vad Chrippa vill?

Om det blir som du säger att dom bollar så, då kan ju Jocke hosta fram DET beviset dom bråkar om.
Varför ska han ge ALLT?
OCH göra en video om det innan?
Plocka ut ur kontext och göra gud vet vad alla gör med dessa chatloggar.
Eftersom Jocke är den som inte vill skicka sina chattar till Victor.

Jag har aldrig sagt att Jocke ska ge allt till chrippa. Så du kan sluta tjata om det och börja läsa vad jag skriver.
Jag har aldrig sagt att chrippa ska få allt så han kan göra en video om det innan debatten. Så du kan sluta tjata om det och börja läsa vad jag skriver.

Kan du visa chatten där chrippa säger att han vill ha alla Jockes loggar så han kan göra en video innan debatten?
Citera
2025-08-13, 14:38
Medlem
Citat:
Eftersom Jocke är den som inte vill skicka sina chattar till Victor.

Jag har aldrig sagt att Jocke ska ge allt till chrippa. Så du kan sluta tjata om det och börja läsa vad jag skriver.
Jag har aldrig sagt att chrippa ska få allt så han kan göra en video om det innan debatten. Så du kan sluta tjata om det och börja läsa vad jag skriver.

Kan du visa chatten där chrippa säger att han vill ha alla Jockes loggar så han kan göra en video innan debatten?

https://imgur.com/a/AIyCQLF
Citera
2025-08-13, 14:38
Medlem
Citat:
Du skrev ju
"Inte att det uppenbarligen föregick hot på plats med ganska många vittnen?"
Du vet att det förekom hot, men du vet inte vem som vittnade om vad?
Tänk om social handläggarna vittnade om att chrippa inte dödshotade Anjos barn?

Det verkar dock som om du tror att Jocke och Anjo alltid talar sanning. Och att chrippa alltid ljuger. Även fast ingen visar bevis.
Chrippa har aldrig ändrat sig gällande dödshoten mot Anjos barn, chrippa har alltid sagt att det aldrig hänt, Jocke och Anjo säger att det har hänt. Och du väljer att tro på Jocke och Anjos ord, helt utan bevis.

Anjo har aldrig bevisat något av det han påstår. Det har t.o.m bevisats att Anjo ljugit flera gånger.
Att folk fortfarande väljer att ta Jockes och Anjos ord som sanning, utan bevis, det är konstigt enligt mig.

Ja uppenbarligen för det gjordes en anmälan.
Citera
2025-08-13, 15:15
Medlem
Haha, det är så jävla kul att t o m Rask får fler views än Lundströms storslagna comeback!

- Rasks senaste dramavideo för 18 timmar sen: 15700 views
- Lundströms senaste dramavideo för 20 timmar sen: 13400 views
Citera
2025-08-13, 15:19
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
https://imgur.com/a/AIyCQLF

Knowson knows some! Blir svaret nu att det är fake? 😂
Citera
2025-08-13, 15:22
Medlem
Citat:
När sa Victor att chrippa ville ha chattarna för att göra en video innan debatten? Den chatten måste jag ha missat.

Eller så ger Jocke Victor allt, så som chrippa förslog, så kan Victor agera bevis för när någon av dem ljuger under debatten.

Jag förstår att chrippa inte ser någon poäng att läsa Jockes chattar innan, eftersom Jocke kan då fortfarande ljuga under debatten.

Det är ju ingen mening att ha en debatt som låter
Chrippa: Jocke skrev ....
Jocke: nej det skrev jag inte
Chrippa: Jo det gjorde du
Jocke: nej det gjorde jag inte
Osv

Om däremot Victor hade allt kunde han ta upp det och säga "nej chrippa du har fel, Jocke skrev faktiskt... . Jocke vad menade du med det meddelandet?"
Då hade det kunnat bli en väldigt intressant debatt.
Både chrippa och Jocke ljuger konstant, så en debatt med deras lögner utan bevis skulle inte leda till någonting annat än bråk.

Här:

https://imgur.com/a/g3GRBmw

Den ena bilden är en konversation som Jocke & Wempa har om händelsen på soc samt ang videos Chrippa vill göra innan debatten.

Varför inte ha en debatt utan loggar? i mina ögon är det C som bangat det är han som ifrågasatt Jocke om han är man eller mus och vågar ställa upp Jocke går med på kraven men då kommer nya krav.
Senast redigerad av mutemute123 2025-08-13 kl. 15:24.
Citera
2025-08-13, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Här:

https://imgur.com/a/g3GRBmw

Den ena bilden är en konversation som Jocke & Wempa har om händelsen på soc samt ang videos Chrippa vill göra innan debatten.

Varför inte ha en debatt utan loggar? i mina ögon är det C som bangat det är han som ifrågasatt Jocke om han är man eller mus och vågar ställa upp Jocke går med på kraven men då kommer nya krav.

Kommer bli jätteintressant att höra Dialogiskt tankar och åsikter om allt i morgon!

Och så räknar vi ner till hur länge det tar innan Chrippa, Linnea, Jacke och Sofia kräks ut på sociala medier att han är en tönt, idiot, ointressant och Jockes knähund..... ;-)
Citera
2025-08-13, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Kommer bli jätteintressant att höra Dialogiskt tankar och åsikter om allt i morgon!

Och så räknar vi ner till hur länge det tar innan Chrippa, Linnea, Jacke och Sofia kräks ut på sociala medier att han är en tönt, idiot, ointressant och Jockes knähund..... ;-)

Ja det tycker jag också ska bli riktigt intressant, det kommer nog dra extremt mycket tittare tror jag.

Det kommer nog ut en del inlägg skulle jag tro, undra när bangern kommer ut som lovades?
Citera
2025-08-13, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Haha, det är så jävla kul att t o m Rask får fler views än Lundströms storslagna comeback!

- Rasks senaste dramavideo för 18 timmar sen: 15700 views
- Lundströms senaste dramavideo för 20 timmar sen: 13400 views

Haha ja det är faktiskt ganska roligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in