Citat:
Ursprungligen postat av
Knowson
Ingen aning om vem som vittnat, det vet vi inte.
Så det enda som är problem är att dom säger att det finns en video men dom inte kan visa den. Då ljuger dom? Jag vet varken eller.
Jag tror inte dom alltid talar sanning men dom står för vad dom säger och ändrar sig inte.
Chrippa däremot säger en sak, står fast vid det och dom sakerna kommer även från andra håll, sen säger han att han ljög om allt.
Det är det som gör det så himla svårt att tro på något Chrippa säger. Varför skulle det han säger nu va mer sanning än det innan?
Jag tror den gången Chrippa talade sanning är hans första video när han kom ut i Anjos studio.
Han sa samma saker som Anjo sa i videona när Chrippa satt inne.
Men detta har ältats många ggr och vi är många som är oense om detta.
Man får tro vad man vill

Du skrev ju
"Inte att det uppenbarligen föregick hot på plats med ganska många vittnen?"
Du vet att det förekom hot, men du vet inte vem som vittnade om vad?
Tänk om social handläggarna vittnade om att chrippa inte dödshotade Anjos barn?
Det verkar dock som om du tror att Jocke och Anjo alltid talar sanning. Och att chrippa alltid ljuger. Även fast ingen visar bevis.
Chrippa har aldrig ändrat sig gällande dödshoten mot Anjos barn, chrippa har alltid sagt att det aldrig hänt, Jocke och Anjo säger att det har hänt. Och du väljer att tro på Jocke och Anjos ord, helt utan bevis.
Anjo har aldrig bevisat något av det han påstår. Det har t.o.m bevisats att Anjo ljugit flera gånger.
Att folk fortfarande väljer att ta Jockes och Anjos ord som sanning, utan bevis, det är konstigt enligt mig.