Citat:
Jocke var ju dock inte den som skulle betala chrippa, så det var inget Jocke behövde godkänna. Eller behöver Jocke kontrollerar vad andra människor gör?
Citat:
Enligt kommunikationen med Viktor på dialogiskt så var det Viktor som skulle få Jockes chattar, troligen för att han skulle kunna veta vad som skrivits, så man slapp bråk om vem som sa vad, men Jocke gick inte med på detta.
han skulle få se chattar så, sen ville han göra videos om det innan han skulle sätta sig hos dialogiskt.
Och om han krävde chattloggar av Jocke så är det väl ganska rimligt att även Jocke får se Chrippas loggar eller?
Och om han krävde chattloggar av Jocke så är det väl ganska rimligt att även Jocke får se Chrippas loggar eller?
Jocke gick med på att chrippa skulle få läsa chattarna innan debatten, men att läsa hindrar ju inte Jocke ifrån att förneka och ljuga under debatten.
Citat:
Det är inte konstigt om du faktiskt läser konversationen.
Sen tycker jag meddelandet är konstigt som skrivs mellan Chrippa & Victor är det inte Victor? för jag tycker det ser ut att vara en tredje person eftersom han skriver ”Victor har gett Jocke möjligheten”
Eller kom det fram något om det i videon?
Någon som har tidstämpel på smset?
Eller kom det fram något om det i videon?
Någon som har tidstämpel på smset?
Chrippa säger att han kommer gå ut och försvara sig mot Jockes lögner, Viktor skriver vad han vill att chrippa ska säga ifrån honom, hans "statement" kan man säga.
Chrippa: jag kommer gå ut och försvara mig
Viktor: jag förstår det, du kan skriva att jag sa detta "Viktor sa..."
Det är inte alls konstigt eftersom Viktor vill nog inte bli indragen i detta kaos och fel citerad, så han skriver ordagrant vad chrippa ska säga att han (Viktor) sagt