• 1
  • 2
2025-08-13, 12:45
Medlem
Jag är nyfiken. Jag har själv aldrig haft ett konto på någon porrsida och kan således inte kommentera men man kan ju oftast läsa. Skriver ni kommentarer på porrklipp? Varför?
Citera
2025-08-13, 12:58
Medlem
hennevilljagknullas avatar
haha, nej, och jag hatar att det ens går.

När jag ser nån snygg tjej som endast jag tror att jag tycker är snygg och sen ser man 300 kommentarer av andra män som tycker hon är det snyggaste på jorden och hur dom vill knulla henne i alla hål, då vill jag sluta leva faktiskt.
Citera
2025-08-13, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
haha, nej, och jag hatar att det ens går.

När jag ser nån snygg tjej som endast jag tror att jag tycker är snygg och sen ser man 300 kommentarer av andra män som tycker hon är det snyggaste på jorden och hur dom vill knulla henne i alla hål, då vill jag sluta leva faktiskt.
Utveckla, är du osäker på din läggning eller rädd att du kanske tänder på män i den bemärkelse att du är bög?
Citera
2025-08-13, 13:42
Avstängd
glockenreins avatar
Hahahah nej, vem fan gör ens en sån sak? Finns ju även porrvideos när nån indier gjort en voice over som om nån skulle vilja lyssna på en indisk snubbe när den kollar porr.
Citera
2025-08-13, 13:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Techbilly
Jag är nyfiken. Jag har själv aldrig haft ett konto på någon porrsida och kan således inte kommentera men man kan ju oftast läsa. Skriver ni kommentarer på porrklipp? Varför?

Nej, varför skulle jag göra det!
Citera
2025-08-13, 14:12
Medlem
attack-titans avatar
Nej, praktiskt taget aldrig. För mycket strul.
Citera
2025-08-13, 14:30
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2024-06-22
Utveckla, är du osäker på din läggning eller rädd att du kanske tänder på män i den bemärkelse att du är bög?

Nej, jag gillar kvinnor men det är avtändande när jag vet att andra män gillar samma sak.
Tex så var jag intresserad av en tjej i skolan men när jag hörde att andra killar snackade om henne och att dom tyckte hon var jävligt snygg så kände jag mig äcklad typ.
Citera
2025-08-13, 15:29
Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein
Hahahah nej, vem fan gör ens en sån sak? Finns ju även porrvideos när nån indier gjort en voice over som om nån skulle vilja lyssna på en indisk snubbe när den kollar porr.

Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Nej, varför skulle jag göra det!
Ibland ser man på vissa videoklipp man googlar fram att folk undrar vem porrskådisen är. Kan väl vara användbart att då svara så andra vet.
Citera
2025-08-13, 22:12
Moderator
Protons avatar
Nä, känns inte som om det är mödan värt att skapa ett konto nånstans bara för att få kommentera nåt porrklipp. Det finns ju oändligt med porrsidor på nätet och det känns inte som om jag har nån större lust att delge nån av dem nån mailadress, fan vet hur den kommer hanteras sen och framförallt hur pass skyddad den kommer vara.

Siter som borde ha betydligt högre säkerhet än så har ju hackats liksom.
Citera
2025-08-14, 17:16
Moderator
Neksnors avatar
Rent tekniskt så tror jag att jag bör svara JA på frågan i rubriken. Men det handlar inte om vanliga porrsidor utan om diverse klipp som passerat mitt "flöde" och då har det handlat om svar på frågor om vem damen kan tänkas vara (se kommentarerna!) eller om det är något komiskt/groteskt/bisarrt.
Citera
2025-08-14, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Nej, jag gillar kvinnor men det är avtändande när jag vet att andra män gillar samma sak.
Tex så var jag intresserad av en tjej i skolan men när jag hörde att andra killar snackade om henne och att dom tyckte hon var jävligt snygg så kände jag mig äcklad typ.

Citat:
Ursprungligen postat av BOMB-CP
Du är bög du, det hör jag.

Är väl snarare att bögar, mig inkluderad, har noll ego kring vem någon ska "tillhöra" eller är så känsliga över att någon gillar "samma sak". Kommentarsfälten för bögporr är i en helt annan liga än de för straightporr. Till skillnad från straightporren, där folk i kommentarsfälten låter som en blandning av heta linjen och Min Stora Dag, är bögarna skoningslösa - och har som grädde på moset bättre servicekänsla än systembolaget. I ett obskyrt klipp på någon tysk snubbe som körde loss för sig själv i sin bil hörde man, knappt urskiljningsbart, någon gammal tysk dänga på radion i bakgrunden. Någon frågade vad det var för låt, någon annan svarade blixtsnabbt att han legat med killen i filmen och redogjorde glatt för både vilka könssjukdomar killen hade och vilken låten var, inklusive länk till både spotify och apple music. Har aldrig behövt kommentera eftersom alla andra ligger så jävla långt före.

Älskar att vara bög. Får namn, instagram, och en mindre bakgrundskontroll av samtliga folk i filmerna i kommentarsfälten, plus skitgo gammal tysk musik. Allt ni verkar få är ångest över att någon annan också hade den unika preferensen "naken brud", eller att någon annan har legat med någon brud som gör porr före ni hann. Kan fan inte vara lätt.
Citera
2025-08-16, 09:15
Medlem
BOMB-CPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyanCat
Är väl snarare att bögar, mig inkluderad, har noll ego kring vem någon ska "tillhöra" eller är så känsliga över att någon gillar "samma sak". Kommentarsfälten för bögporr är i en helt annan liga än de för straightporr. Till skillnad från straightporren, där folk i kommentarsfälten låter som en blandning av heta linjen och Min Stora Dag, är bögarna skoningslösa - och har som grädde på moset bättre servicekänsla än systembolaget. I ett obskyrt klipp på någon tysk snubbe som körde loss för sig själv i sin bil hörde man, knappt urskiljningsbart, någon gammal tysk dänga på radion i bakgrunden. Någon frågade vad det var för låt, någon annan svarade blixtsnabbt att han legat med killen i filmen och redogjorde glatt för både vilka könssjukdomar killen hade och vilken låten var, inklusive länk till både spotify och apple music. Har aldrig behövt kommentera eftersom alla andra ligger så jävla långt före.

Älskar att vara bög. Får namn, instagram, och en mindre bakgrundskontroll av samtliga folk i filmerna i kommentarsfälten, plus skitgo gammal tysk musik. Allt ni verkar få är ångest över att någon annan också hade den unika preferensen "naken brud", eller att någon annan har legat med någon brud som gör porr före ni hann. Kan fan inte vara lätt.

Weird skryt, "Jag är felkopplad i hjärnan och jag älskar det. ... "
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in