Citat:
Ursprungligen postat av
111-111
Hundra procent ja. Gör man något som vänder sig till tex unga människor är det ju dessa som gillar det han gör.
Välkommen in i skrivandet igen. Du har säkert varit saknad av några.
Ok, så med detta menar du att Joakim vänder sig till unga människor. Har fått uppfattningen av att de som har Joakim och Jonna som idoler (här på FB) vill få andra att tro att parets följare/fans/målgrupp är betydligt äldre än 16-20 år. Rätta mig gärna om jag har fel.
Man får väl hoppas att paret informerar sina eventuella samarbetspartners att deras målgrupp inte är köpstarka vuxna utan barn/ungdomar.
Tack, förstår dock inte varför jag skulle vara saknad av någon. Ingår inte i någon grupp/sekt/klan, man kan faktiskt ha åsikter utan att välja någons sida. Ärligt talat så tycker jag det är lite töntigt med det här bjäfsandet som en del håller på med, mycket fokusförflyttande också, endast i syfte att beskydda sina stora idoler.
Har haft en FB-fri tid och det har faktiskt varit skönt. Faktiskt något som jag rekommenderar, speciellt till de personer som inte klarar av att vara avstängda en period utan måste skriva från alternativa konton.
Önskar dig en trevlig eftermiddag/kväll.