2025-08-12, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Med lite kreativitet hittar du väldigt enkelt det här perversa träsktrollet #655.

Hinta eller länk något som går söka på?
Citera
2025-08-12, 23:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Det finns en radiointervju med #655 på P4 Östergötland från den 9 juli 2021 för den som orkar leta reda på den!

Em i 3D skytte ja. Han hade kul så länge det varade.
Citera
2025-08-12, 23:15
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
På tal om bågskytte så är det nog lite spänt hemma nu hos Casanovan med rövspringa 🤣

"Det är skönare lyss till en sträng som brast än att aldrig spänna en båge".

Verner Von Heidenstam
Jag skulle nog säja att "det är skönare lyss till en sträng, som brast, än att spänna på ett barn" om man nu ska travestera våra gamla skalder. Han borde begrundat detta, träsktrollet #655.
Citera
2025-08-12, 23:20
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan111
Hinta eller länk något som går söka på?
Du har PM.
Citera
2025-08-12, 23:20
Avslutad
Citat:
Jag skulle nog säja att "det är skönare lyss till en sträng, som brast, än att spänna på ett barn" om man nu ska travestera våra gamla skalder. Han borde begrundat detta, träsktrollet #655.

Ja herregud... Han kan varken ha en spegel eller en våg hemma. Och för den delen hur snygg, vältränad, rik ? och känd ? 54 årig man vara för att en 14 årig tjej ska tycka han är intressant att sexchatta med. Än mindre träffa för sex ? Det brinner fullständigt i skallen på dom när dom tror att det vankas fjortisfitta
Citera
2025-08-12, 23:27
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
På tal om bågskytte så är det nog lite spänt hemma nu hos Casanovan med rövspringa 🤣

"Det är skönare lyss till en sträng som brast än att aldrig spänna en båge".

Verner Von Heidenstam

Det där är ingen rövspringa, skulle tro att Instabox är sugna på att leverera hela paket dit😂

Hur fan kan han tro att en ung snygg tjej är sugen på ett avdankat fetto? Även om frun är i klimakteriet och vaginan slutat fungera.
Nån sorts bild av sig själv borde man väl ha eller tar kukens lust bort allt sånt?
Citera
2025-08-12, 23:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Det där är ingen rövspringa, skulle tro att Instabox är sugna på att leverera hela paket dit😂

Hur fan kan han tro att en ung snygg tjej är sugen på ett avdankat fetto? Även om frun är i klimakteriet och vaginan slutat fungera.
Nån sorts bild av sig själv borde man väl ha eller tar kukens lust bort allt sånt?

Whahahaha. Ja du... Jag är väldigt förvånad att han ens orkar tänka på sex med den fysik han har och nyligen haft blodpropp och depression..
Citera
2025-08-12, 23:39
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Ja herregud... Han kan varken ha en spegel eller en våg hemma. Och för den delen hur snygg, vältränad, rik ? och känd ? 54 årig man vara för att en 14 årig tjej ska tycka han är intressant att sexchatta med. Än mindre träffa för sex ? Det brinner fullständigt i skallen på dom när dom tror att det vankas fjortisfitta
Ja, eller hur?! När jag var och handlade idag så gick jag precis bakom två tjejer i affären som jag uppskattade till sisådär 13-14 och kom av den anledningen att tänka på alla dessa slemmiga jävla stolpskott som dreglar efter tjejer i den åldern. För mej är det så totalt obegripligt att vuxna män kan sukta efter så unga tjejer. Dom är faktiskt barn, även om tjejerna själva kanske inte riktigt uppfattar sej som sådana. Att det brinner i skallen på gäddorna är en grov underdrift. Total härdsmälta är nog närmare sanningen.
Citera
2025-08-12, 23:47
Avslutad
Citat:
Ja, eller hur?! När jag var och handlade idag så gick jag precis bakom två tjejer i affären som jag uppskattade till sisådär 13-14 och kom av den anledningen att tänka på alla dessa slemmiga jävla stolpskott som dreglar efter tjejer i den åldern. För mej är det så totalt obegripligt att vuxna män kan sukta efter så unga tjejer. Dom är faktiskt barn, även om tjejerna själva kanske inte riktigt uppfattar sej som sådana. Att det brinner i skallen på gäddorna är en grov underdrift. Total härdsmälta är nog närmare sanningen.

Ja det är sjukt och ofattbart och vi kommer nog aldrig att kunna förstå hur de "fungerar". Innan näten och alla möjligheter att grooma där så glodde och dregglade de bara på stan. Det var nog väldigt få som försökte sig på mer och ens trodde de hade någon chans. Men nu... Ja det är ett fenomen som borde forskas i haha.
Citera
2025-08-12, 23:54
Avstängd
Storanglarens avatar
Satan vad mobiltelefonnummer som #655 har.
Han har sju nummer reggad på sig. Många telefoner han kan alternera mellan...
Citera
2025-08-13, 00:08
Avstängd
Storanglarens avatar
#655 var ju med och tävlade i SM i långbåge så sent som 3 augusti, där han kom tvåa. Han tävlar för Stenbro Bågskyttesällskap. Eller snarare tävlade för. Blir nog svårt för honom att vara kvar där efter att representanter för den klubben nu blivit kontaktade om att de har en pedofil i sitt sällskap.
Citera
2025-08-13, 01:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Satan vad mobiltelefonnummer som #655 har.
Han har sju nummer reggad på sig. Många telefoner han kan alternera mellan...

Casanova Rövspringa.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in