2025-08-12, 22:06
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Har svårt att se fettet som haft en blodpropp i ena benet fara omkring och klättra som Rambo.

Citat:
Ursprungligen postat av zoddie
Jaså? Jag kan verkligen föreställa mig honom slänga sig åt sidan, göra en kullerbytta och sen resa sig upp med en dösblick och pilbågen i spänn likt rambo!

Han är en fyrkant. Lika bred som lång. Och tyvärr inte bara muskler 🤣 3a blev han. Vann inte. Såg fel.
Citera
2025-08-12, 22:12
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Det är en riktig Rambo vi har att göra med alltså
Jag skulle nog snarare likna honom vid Klot-Johan. #655
Citera
2025-08-12, 22:14
Avstängd
HajPaDigs avatar
På tal om bågskytte så är det nog lite spänt hemma nu hos Casanovan med rövspringa 🤣

"Det är skönare lyss till en sträng som brast än att aldrig spänna en båge".

Verner Von Heidenstam
Citera
2025-08-12, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
På tal om bågskytte så är det nog lite spänt hemma nu hos Casanovan med rövspringa 🤣

"Det är skönare lyss till en sträng som brast än att aldrig spänna en båge".

Verner Von Heidenstam
Verkar inte så spänt hemma hos honom, han håller ju på att välkomna nya medlemmar till hans fb sida (efternamn bows).
Han verkar helt uppe i det blå tbh x)
Citera
2025-08-12, 22:34
Avslutad
Citat:
Verkar inte så spänt hemma hos honom, han håller ju på att välkomna nya medlemmar till hans fb sida (efternamn bows).

Jasså ? Måste kollas. Kanske kan få bli medlem
Citera
2025-08-12, 22:38
Avslutad
Citat:

Kollade in sidan nu. Det går att kommentera där. Det kommer nog att utnyttjas Verkligheten kommer snart ikapp honom. Nyligen haft blodpropp i benet, depression och utbrändhet står det på hans sida. Det blir bra det där.
Citera
2025-08-12, 22:39
Medlem
Jag har inte hängt här i tråden på ett bra tag. Varför skrivs inte rebusar ut längre? 🤔
Citera
2025-08-12, 22:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Badou
Jag har inte hängt här i tråden på ett bra tag. Varför skrivs inte rebusar ut längre? 🤔

Det är Aja Baja. Nya regler.
Citera
2025-08-12, 22:47
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Kollade in sidan nu. Det går att kommentera där. Det kommer nog att utnyttjas Verkligheten kommer snart ikapp honom. Nyligen haft blodpropp i benet, depression och utbrändhet står det på hans sida. Det blir bra det där.
Efter att den lille Klot-Johan #655 avslöjats på Dumpen blir det kanske blodpropp och depression igen. Men det unnar vi ju honom såklart. Alla gäddor är i sin fulla rätt att må piss.
Citera
2025-08-12, 22:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Efter att den lille Klot-Johan #655 avslöjats på Dumpen blir det kanske blodpropp och depression igen. Men det unnar vi ju honom såklart. Alla gäddor är i sin fulla rätt att må piss.

Depression lär det bli men blodpropp... Jag vet inte. Det finns tyvärr fina mediciner som sänker blodtrycket och tunnar ut blodet nu för tiden. Jag önskar inte livet ur honom men visst fan är det en motbjudande människa. Det blir ett hårt straff när det här nu kommit ut.
Citera
2025-08-12, 22:57
Medlem
Det finns en radiointervju med #655 på P4 Östergötland från den 9 juli 2021 för den som orkar leta reda på den!
Citera
2025-08-12, 23:08
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badou
Med lite kreativitet hittar du väldigt enkelt det här perversa träsktrollet #655.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in