2025-08-12, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matadhamster
Jag har bara läst några av snap meddelanden och det står antisocial personlighetsstörning i tidningen men sannolikt är det också något mer såsom narcissistiskt raseri pga borderline.

Dvs det med att han sett mamman mördas av pappan har skapat svårare anknytningsproblem i kombination med uppväxt och trauman.

Jag går alltid in på djupet med onödigt skit. Kort och gott. Snubben är sannolikt mycket farlig och behöver tvångsmedicineras med stämningsstabiliserande.

Han är däremot antagligen inte psykiskt sjuk. Dvs otillräknelig eller psykotisk.

Jag vet inte hur det funkar med stalkers som tror att de har relationer men det är inte "psykisk sjukdom" utan någon slags störning hos dem.

Iallafall så är hans problem mycket troligt antisocial personlighetsstörning och borderline samt ptsd. Extremt farlig och kommer kunna döda någon till slut om han inte tvingas in inom vården för han kommer knappast sluta på egen hand med vanföreställningarna drivande i någon borderline-verklighet.

Killgissar löst på diagnoser baserat på de snap jag läste. Så det är inte någon 100% sanning utan gissningar.
Mycket sannolikt. Han är farligt lever i en helt annan värld.
Citera
2025-08-12, 21:55
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missouri
Enbart för att Kanal5 gjorde en fejkdoku om hennes mamma. Bianca har ingen förmåga att göra nåt själv. Bianca bör buga för kanal 5 varje dag, i annat fall hade hon såklart landat som hemlös, det förstår väl även du?

Det fullkomligt skriker avundsjuka om dig. Det blöder avund ur dina öron ju.

Avundsjuka kommer ur en känsla av att känna sig underlägsen och sen försöker man kompensera den känslan genom att nedvärdera avundsobjektet.

Känner du dig underlägsen och mindre värd än Bianca?
Citera
2025-08-12, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
Och vad fan vet du? Ingenting. Du är bara en avundsjuk liten skit.
Oj!! stackars liten, blev du kränkt? Jodå sanningen kan svida ibland.
Citera
2025-08-12, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg

Avundsjuka kommer ur en känsla av att känna sig underlägsen och sen försöker man kompensera den känslan genom att nedvärdera avundsobjektet.

Han är mindre värd än Bianca. Syns direkt i plånboken
Citera
2025-08-12, 21:57
Medlem
Citat:
Pappa Abbas Soltani högg ihjäl mamman på vårdcentralen i Märsta inför barnen. Mamman hade skyddat boende tydligen.
Är du säker på det här? Jag minns det mordet, att jag tyckte så synd om barnen. Är det verkligen F's pappa?
Citera
2025-08-12, 21:58
Medlem
Taebbans avatar
Bor 100 meter från snubben och tränar tydligen på samma gym. Får se om man träffar på han!
Citera
2025-08-12, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taebban
Bor 100 meter från snubben och tränar tydligen på samma gym. Får se om man träffar på han!
Förmodligen träffar du inte honom på några år i alla fall! Hoppas han blir av med lägenheten när han sitter inne.
Citera
2025-08-12, 22:00
Medlem
Citat:

Oj, haha, du är kränkt alltså,
du har ingen aning och gör verkligen skäl för din profil "Dumdryg" hihi, mest dum.
Citera
2025-08-12, 22:01
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Är du säker på det här? Jag minns det mordet, att jag tyckte så synd om barnen. Är det verkligen F's pappa?

Ja det nämns tidigare i tråden och i Aftonbladet att stalkern såg sin pappa mörda mamman.
Citera
2025-08-12, 22:01
Avstängd
Matadhamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsharpangel2
Mycket sannolikt. Han är farligt lever i en helt annan värld.

Otroligt konstigt att galna män ska vara intresserade av kampsporter men det visar på att aggressivitet ökar av aggressiva tankar och beteenden.

Kan man läsa allt någonstans eller är det bara de ur FUP som fanns några sidor bakåt?

Förhoppningsvis får han fängelse eller fotboja.
Senast redigerad av Matadhamster 2025-08-12 kl. 22:04.
Citera
2025-08-12, 22:03
Medlem
Sveppss avatar
Varifrån får han lön, anställd hos någon?
Citera
2025-08-12, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moneyberry
Förmodligen träffar du inte honom på några år i alla fall! Hoppas han blir av med lägenheten när han sitter inne.
Tror inte han kommer få några år faktist tiden han sitter häktad kommer räknas bort från straffet med antingen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in