2025-01-11, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Jag tror att, ve å fasa, ämnen kring henne faktiskt börjar ta slut. Vad vet vi INTE om henne (och hennes familj?).
Hon har gjort lite sång å dans, hon är influerare om mode, mens, sex, analkramp ätstörningar och smink. Hon har visat sitt humör på hela skalan, hon äger bostäder både i Svedala och i utomlandet, hon gör tv och har skrivet bok om (gissa vad?) sig själv. Hon har en lika känd familj där hon själv är den som jobbar minst men är rikast, hennes idol är (gissa vem?) Kim Kardashian och vi ser alla att hon efterliknar henne och att hela den fam kopierar deras pr-trick.

Jag tror att hon blir ett mindre och mindre intressant samtalsämne eftersom hon har tömt sig själv, hon har ju fullständigt vrängt ut- och in på hela hennes personlighet, känsloliv, psykiska hälsa och de mest intima parametrar en människa kan ha. Hon har inget som längre är bara sitt eget för hon delar allt, ALLT med hela Sverige. Detta måste kännas väldigt naket och sårbart?
Säg, vad kan hon göra mer? En film kanske…, om vaddå? Jaa, säg det…?

Hon borde flytta till ett annat land ett tag, för att vila, stanna upp ett tag. Reflektera.
Vad vill hon göra med sitt liv? Hon är ju ung fortfarande.
Jag är rädd att denna tillvaron som hon är i nu, kommer att göra henne väldigt illa och vad händer med henne när alla kakorna i burken tar slut? För det lär de göra snart.
Men bara för att flashbackare inte har något (elakt?) att skriva om henne, så innebär det knappast att hon är slut för det.
Bianca har jobb så det räcker och blir över och dör den här tråden ut, så drabbar det knappast Bianca negativt - tvärtom.
Citera
2025-01-11, 10:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Men bara för att flashbackare inte har något (elakt?) att skriva om henne, så innebär det knappast att hon är slut för det.
Bianca har jobb så det räcker och blir över och dör den här tråden ut, så drabbar det knappast Bianca negativt - tvärtom.

Vi behöver inte skriva så elaka saker, hon är ungefär som det måste ha varit att ha Stalins porträtt överallt under 50-talet i Sovjet, det är ett självspelande piano det där.
Citera
2025-01-11, 11:43
Medlem
Hon satt precis i soffan på Nyhetsmorgon. Och berättar att hon träffar någon. Någon som vet mer??
Citera
2025-01-11, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoldemortZelenskyj
Bianca är ett föredöme på många vis. En äkta feminist. Nej, hon har ingen ätstörning. Hon vårdar sin kropp och hälsa, och fettskammar med rätta dem som inte gör likadant.

Enda anledningen att hon lyckats är ju att hon har en känd familj. Ingen hade brytt sig om henne annars. I min värld är hon inget föredöme och skulle hon vara det för de yngre handlar det till stor del om att fylla sin egen stora börs. Själv har jag varnat mina vänners barn och de har förstått att de inte skall ge henne sina pengar.
Citera
2025-01-11, 19:17
Medlem
En bodycount på "cirka 15" för Bianca får nog anses vara REJÄLT i underkant. Saken är den att det är väl ungefär där anständighetens gräns går för typ alla. Om Bianca hade sagt att hon legat med 20 eller 45 så hade hon fått en omedelbar slynstämpel. 15 är en "socialt accepterad" gräns för folk i hennes ålder och uppåt, men knappast 20. Och även om man HAR legat med fler så bör man givetvis inte skylta med det.
Citera
2025-01-11, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sydsten
En bodycount på "cirka 15" för Bianca får nog anses vara REJÄLT i underkant. Saken är den att det är väl ungefär där anständighetens gräns går för typ alla. Om Bianca hade sagt att hon legat med 20 eller 45 så hade hon fått en omedelbar slynstämpel. 15 är en "socialt accepterad" gräns för folk i hennes ålder och uppåt, men knappast 20. Och även om man HAR legat med fler så bör man givetvis inte skylta med det.

Rejält i underkant för henne? Vad vet du om det?
Citera
2025-01-11, 21:23
Medlem
Jag gissar och anar. Hon är utomordentligt snygg, vacker, sexig, kropp som en gudinna - samt att hon är stenrik.

Hon kan få vilken man som helst för en natt bara genom att vinka med fingret.

Så sannolikheten att hon inte har legat med massor av killar/män är minimal. Men hade hon erkänt öppet att hon legat med fler än 15 så skulle hon till 100% slamp- och slynstämplas och hängas ut för det i alla medier. Så oavsett om hon har knullat mer än 1000 så kan hon bara säga 15.
Citera
2025-01-13, 14:29
Medlem
Arne Bajses avatar
Tjejan sitter i soffan hos tv4 $ekten och blir intervjuad av hästansiktet.

Det första som slår mig att den nyblivna 30 åringen alltmer börjar likna Michael Jackson.
Citera
2025-01-13, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sydsten
Jag gissar och anar. Hon är utomordentligt snygg, vacker, sexig, kropp som en gudinna - samt att hon är stenrik.

Hon kan få vilken man som helst för en natt bara genom att vinka med fingret.

Så sannolikheten att hon inte har legat med massor av killar/män är minimal. Men hade hon erkänt öppet att hon legat med fler än 15 så skulle hon till 100% slamp- och slynstämplas och hängas ut för det i alla medier. Så oavsett om hon har knullat mer än 1000 så kan hon bara säga 15.

Hon har varit i förhållande större delen av sin unga år och hon har väl som alla andra vissa krav. Du har absolut ingen aning.
Citera
2025-01-13, 18:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Hon har varit i förhållande större delen av sin unga år och hon har väl som alla andra vissa krav. Du har absolut ingen aning.

Hon har enligt hon själv knullat runt så..
Varför tror du hon inte vill svara på hur många hon har legat med?
För att hon skäms.
Samtidigt som hon förespråkar att unga kvinnor ska bete sig som horor.
Citera
2025-01-13, 18:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TimelineTourist
Bodycount på "nästan 15" vid trettio som Sveriges mest kända umgmö.

Äntligen får man lite att gå på. Jag vill ha hela listan och betyg.

Det var Felix body count, inte hennes.
Citera
2025-01-13, 19:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Det var Felix body count, inte hennes.

Det är ju ganska spännande. Vem hade störst då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in