2025-08-08, 20:28
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DSJ95
Poängen var väl snarare att en knegare normalt inte kan ta 6 v semester snarare än att det skulle vara särskilt dyrt 😅

Vad vet du om deras äktenskap just nu?
Tycker dom verkar lyckliga. 3 fina barn också.

Hoppas Anjo gör horhus och går hårt åt alla på andra sidan fortsatt!
och fortsätter inkassera på detta 🤩

Vi har väntat länge på Anjos horhus.
Citera
2025-08-08, 20:30
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Har du rätt är det sjukare än jag har föreställt mig, ingen människa som mår bra beter sig som Anjo. Så jag vidhåller min uppfattning om att Anjo mår totalt skit och vet inte vad han vill i livet och söker vänner fast han förstår inte att hans beteende gör att ingen vill vara i närheten av han.

Du har rätt.

Hans forcerade beteende och framtvingade skratt med tom blick avslöjar honom.
Citera
2025-08-08, 20:33
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Exakt normala knegare har 4 veckors semester och tar ut 1 vecka vid jul typ.

Normala knegare har 6-7 veckors semester och åker utomlands minst en gång om året med familjen + någon vecka i fjällen under vintern.

Anjo och Lisen har tur som bor gratis i Spanien.
Citera
2025-08-08, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Det heter Loser 😉

Men visst GBP efter biggest loser och viktuppgång tyder inte på bra psykiskt mående.

Antidepressiva kommer inte bli en mirakelkur.

Anjo behöver ändra sitt liv helt!
GBP? Menar du på fullaste allvar att Anjo gjort en gastric bypass? Eftersom han är väldigt överviktig så har han tänjt ut magsäcken efter operationen vilket endast ett fåtal personer helt utan karaktär lyckats med.
Jag ställer mig tveksam till händelsen med tanke på människans extrema övervikt.
Citera
2025-08-08, 20:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Ska det inte bli spännande när Axel ska gå igenom Anjo och Lisens inkomster för de senaste tio åren?
😂😂

Äsch vem bryr sig det är gammalt som vissa brukar säga.
Citera
2025-08-08, 20:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Ska det inte bli spännande när Axel ska gå igenom Anjo och Lisens inkomster för de senaste tio åren?
😂😂

Nä sjukt ointressant. Det är väl kommande inkomster som är intressanta... De har ju bevisligen överlevt och har ett bra liv nu.
Har glömt. När ska man kolla bakåt och älta saker som hänt och när ska man fokusera på nuet?
Citera
2025-08-08, 20:40
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
GBP? Menar du på fullaste allvar att Anjo gjort en gastric bypass? Eftersom han är väldigt överviktig så har han tänjt ut magsäcken efter operationen vilket endast ett fåtal personer helt utan karaktär lyckats med.
Jag ställer mig tveksam till händelsen med tanke på människans extrema övervikt.

Rätt säker på att det stämmer. Någon annan vet bättre.
Citera
2025-08-08, 20:42
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Nä sjukt ointressant. Det är väl kommande inkomster som är intressanta... De har ju bevisligen överlevt och har ett bra liv nu.
Har glömt. När ska man kolla bakåt och älta saker som hänt och när ska man fokusera på nuet?

Lisen mår nog inte särskilt bra om Anjo skrivit äktenskapsförord ( dock överkurs för honom )

Hon kommer gå med noll pesetas.

Och 100% att Anjo låter henne veta det isf.

Att lämna nu är bäst.
Citera
2025-08-08, 20:43
Avslutad
Helvete vad det krigas i denna tråd plötsligt? Nåt speciellt som hänt?
Men ser fram emot Anjos nästa video, är rätt säker på att han kommer med full ammunition :-)
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Rätt säker på att det stämmer. Någon annan vet bättre.

Enligt Anjo själv har båda genomgått operationen. Han sa också att dom hade intyg på specialmat, eller va fan han sa, vilket skorrar med tanke på hans Donkeninvesteringar
Citera
Avstängd
vichy6s avatar
Om du läser här Anjo.

Jag är inte anonym i ditt liv.
Citera
2025-08-08, 20:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DSJ95
Är väl först på senare år Anjo och Jocke blivit riktigt goda vänner. Anjo levde på YT innan dess och har väldigt väldigt många videos med väldigt fina siffror som inte handlar om Chrippa.

Du tillhör väl dom som likt Chrippa tänker att det är pga honom som person Anjo fått massa visningar?
knappast.

Räcker att kolla siffrorna på Kräftans egna kanal.
Han är totalt ointressant som person.

Folk vill se Anjo slakta honom./ Utdragen tågkrasch kalla det vad du vill.

Den som definitivt inte hade varit någon utan Jocke är ju Chrippa.

Mest känd som "Joakim Lundells bror" 😅😅

När Anjo gör en röstning till sina följare om vad videon ska innehålla så blir det alltid Chrippa dom väljer många vill inte ens se Axel men stöttar ändå Anjos kanal.

Anjo har bra mycket mer visningar än Chrippa hans kanal verkar inte gå så bra nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in