2025-03-02, 15:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av macranna
Jag har sett början av filmen. Jag uppfattar att Antonio lider av intellektuell funktionsnedsättning . Är detta en officiell diagnos som han har? Lite OT, kanske. Får också intrycket av att Antonio är oskyldig.. Ser fram emot Axel Öhmans tolkning senare ikväll

Du har sett början av filmen och får uppfattningen av att Antonio är oskyldig? Har du läst fup och dom?
Med risk för att låta som Anjo men du borde nog SE FILMEN FÖRST
Citera
2025-03-02, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dotrust
Kritiken haglade in på anjos bild på Instagram om dokumentären till den grad han tog bort den 🤣

Det här är beviset på narcissisten Anjos sköra ego.

Han bad ju att alla skulle se filmen först och så kunde han ta en diskussion om den efteråt.

Men nej, han förväntade sig hyllningar så därför tog han bort den enda möjlighet till att rikta kritik som återstod.

Vilken jävla pajas han är.
Citera
2025-03-02, 15:30
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Fanns fler vittnen men det utelämnar Anjo eftersom det inte passar in i den bild han försöker måla upp.

https://imgur.com/a/till-anjo-NfSPhui
Är det från någon FUP eller vart kommer det ifrån? För jag ser det inte här i:
https://www.bortgjord.nu/wp-content/uploads/2017/07/Solna-TR-B-6020-16-Dom-2017-06-09.pdf

Och vem är det som har markerat texten? Anna Book?
Citera
2025-03-02, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag tycker han är spännande i beteendeforskningssynpunkt. Simon påstår sig kunna inte bara få fram IP-adresser ur ett bankutdrag utan dessutom därmed få reda på exakt location på luren, vilken modell på den samma och givetvis namn och adress till ägaren. Han är dessutom en person som med ett enkelt telefonsamtal kan få fram uppgifter på vem som har vilket bankkonto osv
Egentligen påminner han lite om den där killen i femman som hade svårt för att få kompisar och ljög som fan, utan att fatta att det var pga av sina lögner han inte fick några vänner. Undra vad han hette? Kan det ha varit Simon?
Det här låter som guld var kan man se när han säger det?
Citera
2025-03-02, 15:35
Medlem
Anna Book m familj var på Jocke o Jonnas babyshower igår, var Anjo m familj där också? 🤣
Citera
2025-03-02, 15:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sumuk20
Det här låter som guld var kan man se när han säger det?

Om jag inte missminner mig var det någon reaktionsvideo gällande en tiktokare som tigger och säljer mysterybox (?)
Citera
2025-03-02, 15:43
Medlem
hans pissfilm finns på imdb för den som vill ratea
Citera
2025-03-02, 15:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Om jag inte missminner mig var det någon reaktionsvideo gällande en tiktokare som tigger och säljer mysterybox (?)

En del kan ha kommit från tiktok-klipp jag fått till mig, men det bör finnas på yt. Ingen jag följer slaviskt
Citera
2025-03-02, 15:47
Avslutad
Till nästa dokumentär borde Anjo granska Vadärproblemet’s bror som kallblodigt mördade en man med funktionsnedsättningar på öppen gata.

Han gillar ju att föröka lösa saker åt vänner, och de måste finnas massa smaskigt i den domen att prata om.
Citera
2025-03-02, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliasknight
hans pissfilm finns på imdb för den som vill ratea
1.7=kalkon
Citera
2025-03-02, 16:04
Avslutad
Antonio gillar alltså dokumentärer om våldtäkter?
Han tror verkligen att Anjos film kommer ge honom någon form av upprättelse, fy fan - det känns som om denna Söndag kommer ge honom en värre baksmälla än någon tidigare

https://www.youtube.com/watch?v=cSZbGot1r2E&list=WL&index=6&ab_channel=NE

Lyssna på det här. Han erkänner till och med att han har smygfilmat under rättegången
Senast redigerad av Goldentie 2025-03-02 kl. 16:34.
Citera
2025-03-02, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H.Marin
Anna Book m familj var på Jocke o Jonnas babyshower igår, var Anjo m familj där också? 🤣

Hans fru var där iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in