Citat:
Ursprungligen postat av
Ajogen
Allt det jag sa stämde.
Allt du sade stämde? DU sitter och hasplar ur dig skit och lögner i parti och minut utatt ha ens så mycket som ett uns av grund.
- Ingen har blivit inlåst i sina hem (enligt rykten pågick det i någon stad i Kina, men där bor inte du eller jag eller någon annan i västvärlden)
- Ingen har blivit tvingad till någonting
- Ingen ljuger om några skador
- Ingen ljuger om något ursprunget
Citat:
Ursprungligen postat av
Ajogen
Lockdowns, man påstod att det var säkert och effektivt men folk fick blodpropp, myokardit och kraftiga mensbesvär (du är en av dem har jag förstått), man fick inte jobba utan vaccinet bl.a., man ljög om att det inte kom från Wuhan labbet.
Det är inga alternativa teorier. Detta är vedertaget.
"buuuhhhhuuu....uuu....äääähhhh......bbbuuuuuuuhhh hhh".
Nej, din dumma patetiska antivaxxar-gås, en lockdown betyder inte att man är inlåst i sitt hem.
Nej, din dumma patetiska antivaxxar-gås, säkert och effektivt betyder inte att det inte finns risk för biverkingar
Nej, din dumma patetiska antivaxxar-gås, en dags förlängd menstruation under en mens-cykel är inte "kraftiga mensstörningar".
Nej, din dumma patetiska antivaxxar-gås, ingen har blivit förhindrad att jobba utan vaccin
Nej, din dumma patetiska antivaxxar-gås, man har inte ljugit om att viruset "kom från Wuhan-labbet"
Herregud...