2025-07-20, 10:28
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
19 milj i jackpot på Lotto 1 idag.
3st vann 6,5 milj var.

Är väl oftast flera vinnare.
Vid lite större jackpott i detta lotteri 🤔
Citera
2025-07-22, 16:44
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Dock bra ändå med 6,5 miljoner. Värre när det var 3 som skulle dela på en miljon på Lotto 2. F-n att få 7 rätt och bara några hundratusen i vinst.

Inte några. 166k. Jag menar ingen skulle ju tacka nej till det. Men har man 7 rätt på Lotto så förväntar man ju sig mer.

Det är ju ett bevis på att det nog blivit sämre med folk som spelar Lotto. Leder ju också att nog många bara väljer att spela Lotto 1. Är ju inget vidare att med samma insats som Lotto 1 så max kan du vinna knappt två hundratusen.
Citera
2025-07-22, 16:51
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Inte några. 166k. Jag menar ingen skulle ju tacka nej till det. Men har man 7 rätt på Lotto så förväntar man ju sig mer.

Det är ju ett bevis på att det nog blivit sämre med folk som spelar Lotto. Leder ju också att nog många bara väljer att spela Lotto 1. Är ju inget vidare att med samma insats som Lotto 1 så max kan du vinna knappt två hundratusen.
Fick 6+1 för många år sedan, tyvärr så va det på lotto 2. Fick 29k, på lotto 1 gav det 82k.
Citera
2025-07-26, 22:05
Medlem
Undra vem som vann 160 mille idag. Var?
Citera
2025-07-30, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakeldaniel123
Undra vem som vann 160 mille idag. Var?

Någon hallänning.

Nya förändringar på lotto från den 3 september.
Nuvarande belopp på drömvinsten kommer att stå kvar tills nästa person tar hem drömvinsten.
Sen kommer drömvinsten alltid att ligga på endast 25 miljoner kronor.
Dock räcker det med att ha två nummer i rad på jokerraden. Inte som nu när det är i början eller slutet.
Samt så kommer varje rad bli en krona dyrare.
Senast redigerad av EnLitenkille 2025-07-30 kl. 10:42.
Citera
2025-07-30, 10:34
Medlem
Nestor Xs avatar
Priset för en lottorad höjs med en krona per rad till fyra kronor. Svenska spel torgför det som förbättringar men vinsten per spelad krona blir inte högre. Funderar på att lägga ner mitt regelbundna lottospel efter detta.
Citera
2025-07-31, 11:44
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nestor X
Priset för en lottorad höjs med en krona per rad till fyra kronor. Svenska spel torgför det som förbättringar men vinsten per spelad krona blir inte högre. Funderar på att lägga ner mitt regelbundna lottospel efter detta.

Det blir Keno 2,0 av det hela
Citera
2025-08-02, 20:31
Medlem
NickeNicknames avatar
31 andra veckan i år med 2*8 rader +5*2 normala rader i år
3 vinster +a 21 kr
Är för mig lite utanför rangen av sannolikhet
Har Svenska fulspel ändrat något?
Citera
2025-08-06, 20:29
Medlem
Grattis till lotto 1 vinnaren med 7 rätt, 7 milj i vinst.
Jag fick 5 rätt och blev riktigt nervös när de 5 första numrena stämde överens. Sedan kom besvikelsen.
Jaja, 91 kr är bättre än ingenting.
Citera
2025-08-07, 09:39
Medlem
Cindells avatar
Citat:
Jag fick 5 rätt och blev riktigt nervös när de 5 första numrena stämde överens. Sedan kom besvikelsen.

Ja, allt annat än 7 rätt ger ju skräp. Eller ja, 6+1 ger ju några slantar, men i övrigt... blech!
Senast redigerad av Cindell 2025-08-07 kl. 09:55.
Citera
2025-08-07, 11:24
Medlem
Citat:
Rätt sjukt att vinsten är rent skräp när man får 5 rätt, är bra jäkla svårt att bara pricka in så många nummer.

Har inte spelat på lotto på evigheter, vinsterna är helt värdelösa jämfört mot Eurojackpott där man träffar 2+1 rätt hyfsat ofta ändå och får runt hundringen.
Citera
2025-08-07, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMan
Rätt sjukt att vinsten är rent skräp när man får 5 rätt, är bra jäkla svårt att bara pricka in så många nummer.

Har inte spelat på lotto på evigheter, vinsterna är helt värdelösa jämfört mot Eurojackpott där man träffar 2+1 rätt hyfsat ofta ändå och får runt hundringen.
Jo, det är usla vinster förutom på 7 rätt. Det är såklart färre nummer att välja emellan jämfört med euro jackpot, så det är lite enklare att träffa rätt, men svårt ändå.
Jag betalade bara 45 kr för 15 rader, á 3 kr raden (enbart lotto 1) så jag tycker helt klart det är mer värt än euro jackpot. Det är ändå maxvinsten man vill åt och på lotto är det lättare att nå den än på euro jackpot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in