Citat:
Vi får väl se, i och med Vrana in så ska även polaren Bäckman provträna med laget närmsta veckan. Får se vad det innebär för backsidan, men blir inte förvånad om även han kritar kontrakt framöver.
Det runda är lättare att jobba med, enklare att använda med typsnitt och färger vid merch osv.
Är uppskattad och supportrar har otaliga gånger lyft frågan om att gå tillbaka till gamla klubbmärket, nu får medlemmarna rösta om det.
Känslan är att den stora massan faktiskt vill återgå till det klassiska lejonet med den runda skölden och lämna det “NHL inspirerande” lejonet, ser absolut inget fel i det och det är absolut inte den sämsta vägen av två möjliga val. Tror vi kommer öka försäljning av merch i och med att man går tillbaka till rötterna i en betydligt större utsträckning, även om det redan förekommer prylar med gamla klubbmärket.
Det runda är lättare att jobba med, enklare att använda med typsnitt och färger vid merch osv.
Är uppskattad och supportrar har otaliga gånger lyft frågan om att gå tillbaka till gamla klubbmärket, nu får medlemmarna rösta om det.
Känslan är att den stora massan faktiskt vill återgå till det klassiska lejonet med den runda skölden och lämna det “NHL inspirerande” lejonet, ser absolut inget fel i det och det är absolut inte den sämsta vägen av två möjliga val. Tror vi kommer öka försäljning av merch i och med att man går tillbaka till rötterna i en betydligt större utsträckning, även om det redan förekommer prylar med gamla klubbmärket.
Håller inte med, retromärket är objektivt fult, tråkig och rörig. Endast de som har en melankolisk koppling uppskattar den loggan.
Som konsument tänker jag inte köpa något som är fult. Den enda merchen jag köper är med den moderna loggan. Jag hoppas innerligen att nästa år, när den fula tröjan ska börja säljas, att den blir svårsåld.
Det är ändå en ytterst liten minoritet av alla tusentals som följer laget som tagit ett marknadsmässigt osmakligt beslut. Ett beslut som inte ens borde ligga hos medlemmar utan förnuft och smak. Vad ska medlemmar få rösta om härnäst, hur tränarna ska göra sitt arbete? Det skulle väl alla fetknoppar älska att få göra.