2025-08-06, 19:44
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Vad tror du Aioli-Kräftan lider av?

Storhetsvansinne - megalomani
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-08-06 kl. 19:46.
Citera
2025-08-06, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Han skulle ju få material. Men backade ändå. Eller rättare sagt Dialogiskt fick nog.
Vad för material gäller det då? Är det chattloggarna han vill se så tror jag inte han skulle backa.
Citera
2025-08-06, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Jaha så Chrippa bestämmer vem Jocke får ta med sig? Men Chrippa får bestämmer själv? 🙄
Det var ett förslag om jocke inte ville gå själv eftersom chrippa ville gå med linnea.
Citera
2025-08-06, 19:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Vad för material gäller det då? Är det chattloggarna han vill se så tror jag inte han skulle backa.

Du får väl läsa Dialogiskt instastories, finns i tråden. Samt kolla Chrippas vlogg. Tyvärr tog han bort Jockes kommentar, men annars har du lite kött på benen där. Do your homework.
Eller så får du väl fråga Chrippa. Jocke var beredd att ge honom det han ville ha.
Men Chrippa är en liten, feg mus.
Citera
2025-08-06, 19:52
Avslutad
Citat:
Det var ett förslag om jocke inte ville gå själv eftersom chrippa ville gå med linnea.

Varför föreslog han inte Jonna? Eller ännu bättre, hans poddkompis Jonas. DET hade jag velat se
Han är smart. Och verbal.
Citera
2025-08-06, 19:53
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Eftersom han vägrar ställa upp i en diskussion hos dialogiskt så kommer jag vara hans största fiende och hater från och med nu. #biggestpussyalive
Citera
2025-08-06, 19:55
Medlem
micke_mans avatar
Citat:
jocke har två gånger i veckan i flera års tid förökt hjälpa chrippa med att börja betala skatt och ordna upp sitt liv,sen har jocke sms på att ett halvår innan chrippa blev häktad så skrev han med jocke om att han vill lämna linne men han vågar inte för att då skulle hon anklaga honom för våldtäckt och att han skulle bli av med sin dotter.Ett noll till linnea,han har inte längre vårdnaden om henne.
Citera
2025-08-06, 19:55
Medlem
Citat:
Du får väl läsa Dialogiskt instastories, finns i tråden. Samt kolla Chrippas vlogg. Tyvärr tog han bort Jockes kommentar, men annars har du lite kött på benen där. Do your homework.
Eller så får du väl fråga Chrippa. Jocke var beredd att ge honom det han ville ha.
Men Chrippa är en liten, feg mus.
Så jocke skulle visa ALLA sina meddelanden i alla chattar han är med i? Väldigt svårt att tro det då jocke förstör hela sin image av att inte vill vara delaktig i dramat. Är jocke så dum menar du?
Citera
2025-08-06, 19:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
De skriver ju som kråkor, är det någon som kan summera vad som hänt angående denna debatt och varför det verkar som att C bangat.

C ville ha Jockes alla chattloggar på en fil och Jocke skulle skicka det till honom då sa Chrippa något om att han vill göra videos om det innan debatten.
Dialogiskt ledsnade och sa ifrån att det var inte det dom kom överens om från början.
Chrippa tyckte att han vann för att han inte fick göra videos innan men då sa dialogiskt att han förlorade.

Men det var ju väntat att han skulle hitta på en anledning att inte komma, det visar bara på att Jocke är den som sitter på fakta.
Citera
2025-08-06, 19:56
Medlem
Citat:
Varför föreslog han inte Jonna? Eller ännu bättre, hans poddkompis Jonas. DET hade jag velat se
För att jonna inte är insatt och inblandad i dramat på samma sätt anjo är, skulle jonna ens ställa upp på detta menar du? Meningen är ju att både chrippa och linnea ska debattera inte bara vara där för stödet.
Citera
2025-08-06, 19:59
Avslutad
Citat:
Så jocke skulle visa ALLA sina meddelanden i alla chattar han är med i? Väldigt svårt att tro det då jocke förstör hela sin image av att inte vill vara delaktig i dramat. Är jocke så dum menar du?

Åter igen. Fråga Chrippa. Eller läs på. Varför frågar du mig?
Citera
2025-08-06, 19:59
Avslutad
Citat:

Jonna hade knäckt dom på 2 röda, men Jonas hade fasiken varit grym där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in