2025-08-06, 10:09
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Det är en välkänd taktik bland säljare att fejkade intressen från andra ska få folk att tro att huset verkligen är värt det pris som anges.

Att Jocke och Jonna säger något är ju inte något bevis. Vid de flesta fastighetsaffärer finns det en mäklare och en sida där man kan följa buden. Jag gissar att Jocke saknar en sådan sida? Om han ens har en mäklare?

Missade din kommentar! Exakt såhär är det. Du är helt med på noterna! Oss lurar han inte minsann 😂
Citera
2025-08-06, 10:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Är den skit podden gratis så hade jag eventuellt kunnat bemöda mig med att lyssna. Vad är du för super sjukt fan egentligen som betalar för att höra hans gamröst? Aldrig i livet!
J&J är två superstora lögnare, jocki är välkänd som den största mytomanen så nej tack han är alldeles svart i munnen av lögner.
Du har inte kunnat visa nått bud eller sann information överhuvudtaget. Riktigt löjligt det håller jag med om, klipp till dig.

En väldigt underhållande podd måste jag säga Jonas gör det jättebra i podden
Det kostar den finns på Podme.
Ja ja men då får jag väl ljuga men om jag har rätt kommer du kunna be mig om ursäkt då för att ha anklagat mig för att ljuga?
Citera
2025-08-06, 10:12
Avslutad
Citat:
Vart är annonsen? Visa mig den om du vågar Jag sålde min bostad för några veckor sedan och när jag fick ett skambud så visade vi det inte men då står det alltid ”budgivning pågår” vettu för att locka in fler bud, för att stressa andra intresserade. Och när vi fick rimliga bud så gjorde vi summan synlig.
Du är alldeles svart i munnen av allt ditt ljugande. Skäms du inte?

Inte ett dugg faktiskt för jag vet att det är sanningen så jag har inget att skämmas för.
Citera
2025-08-06, 10:24
Avstängd
GreenBatterys avatar
Nästan 150000kr i driftskostnad per år?! Har inte hus själv men är det inte lite väl dyrt?!

Priset står inte utan ”kommande”.
Citera
2025-08-06, 10:31
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Nästan 150000kr i driftskostnad per år?! Har inte hus själv men är det inte lite väl dyrt?!

Priset står inte utan ”kommande”.

Länka! Är bostaden som kommande så finns det inga legitima bud överhuvudtaget. Hade min bostad som kommande först och det är helt gratis, inget pris står då utsatt på bostaden. Kunder ringer in till min mäklare och säger vad dom vill betala och dom ”buden” når inte ens nånstans för det är för lågt det är lixom inte ett bud, bara tomma verbala ord utan bindelse. Skulle inte förvåna mig om han anlitar bulvan
Citera
2025-08-06, 10:39
Avslutad
Citat:
Vart är annonsen? Visa mig den om du vågar Jag sålde min bostad för några veckor sedan och när jag fick ett skambud så visade vi det inte men då står det alltid ”budgivning pågår” vettu för att locka in fler bud, för att stressa andra intresserade. Och när vi fick rimliga bud så gjorde vi summan synlig.
Du är alldeles svart i munnen av allt ditt ljugande. Skäms du inte?

Kåken ligger ute som kommande på Hemnet men inget pris är angivet. Därför kan man lugnt säga att ingen budgivning pågår heller. Mäklare är Husman Hagberg, och dom fuskar inte med sånt som att mygla med en försäljning utan offentliga siffror

https://www.hemnet.se/bostad/villa-7rum-lindo-norrkopings-kommun-yrvadersgatan-11-21583480
Citera
2025-08-06, 10:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Kåken ligger ute som kommande på Hemnet men inget pris är angivet. Därför kan man lugnt säga att ingen budgivning pågår heller. Mäklare är Husman Hagberg, och dom fuskar inte med sånt som att mygla med en försäljning utan offentliga siffror

https://www.hemnet.se/bostad/villa-7rum-lindo-norrkopings-kommun-yrvadersgatan-11-21583480

Han har fått olika bud men inte det han vill ha, J & J har rätten att inte visa budgivning offentligt dessutom kan mäklaren få bud trots att huset ligger ute som kommande.

Berätta mer om vad grannarna säger du svarade aldrig på det igår.
Citera
2025-08-06, 10:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Han har fått olika bud men inte det han vill ha, J & J har rätten att inte visa budgivning offentligt dessutom kan mäklaren få bud trots att huset ligger ute som kommande.

Berätta mer om vad grannarna säger du svarade aldrig på det igår.

Du skulle ju prata med grannarna idag, eller har du ångrat dig?
Jocke flyttar, grannarna jublar, inga konstigheter
Citera
2025-08-06, 10:57
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Det finns bud på huset har du missat det? du kanske inte har så stor koll ändå.
Jag behöver inte trakassera dom lille vän.
Jag undrar vilka det är som kommer med lögner i tråden

Inbilla dig inte för en sekund att grannarna skulle öppna upp sig för dig angående vad de anser om paret Lundell.
Citera
2025-08-06, 11:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Du skulle ju prata med grannarna idag, eller har du ångrat dig?
Jocke flyttar, grannarna jublar, inga konstigheter

Jag ville ge dig chansen att förklara vad dom sagt och det var just det jag vet att du ljuger riktigt lögnaktigt är du 🤥 riktigt lågt att skapa såna rykten.
Han har inget otalt med sina grannar.
Citera
2025-08-06, 11:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Inbilla dig inte för en sekund att grannarna skulle öppna upp sig för dig angående vad de anser om paret Lundell.

Det kan skrivas vad som helst men fakta kvarstår att det är lögner Goldie gjorde bort sig rejält.
Citera
2025-08-06, 11:12
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Det kan skrivas vad som helst men fakta kvarstår att det är lögner Goldie gjorde bort sig rejält.

Goldentie har inte gjort bort sig.

Du vet att grannarna tycker att det ska bli skönt att bli av med dramaparet då de vill ha grannar med normalt folkvett istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in