2025-08-06, 06:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Chrippa och Jacke började öppna dammportarna lite smått igår, men det är inte rent vatten som kommer överskölja Jocke, det är grisskit och slam. Jocke har alldeles för länge styrt och ställt över allt och alla. Allt ifrån familj till följare skall lyda hans minsta vink, för denna lilla pojke har ett trauma från barndomen och måste behandlas som skört porslin. Chrippa och Jacke vet en hel del som Jocke inte vill skall komma ut. Anjo slickar röv på Jocke, men Jocke slickar också röv på Anjo väl medveten om att Anjo kan knuffa honom över stupet. Chrippa och Jacke är trött på brorsans diktatur men dom skulle inte vilja honom lika ont som Anjo, om Jocke vände Anjo ryggen. Där är Anjo värst

Hur var det med grannarna nu talade du sanning?
Hur vet du att Chrippa & Jacke vet saker om om Jocke som han inte vill ska komma ut?
Citera
2025-08-06, 06:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Det finns inga bud alls på huset, vad är detta för skitsnack egentligen? Så extremt mycket lögner från dig.
Och vadå ”detta skall kollas upp imorgon” ang osämjan med grannarna?? Hur ska du kolla upp det? Ska du trakassera grannarna?

Det finns bud på huset har du missat det? du kanske inte har så stor koll ändå.
Jag behöver inte trakassera dom lille vän.
Jag undrar vilka det är som kommer med lögner i tråden
Citera
2025-08-06, 08:45
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det finns bud på huset har du missat det? du kanske inte har så stor koll ändå.
Jag behöver inte trakassera dom lille vän.
Jag undrar vilka det är som kommer med lögner i tråden

Jag frågar om underlag och du kan fortfarande inte bevisa något bud eller hur du ska ta reda på grannsämjan. Låter ju riktigt oseriöst. Men fortsätt hitta på du, det kanske blir sanning om du tror tillräckligt hårt
Citera
2025-08-06, 08:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Jag frågar om underlag och du kan fortfarande inte bevisa något bud eller hur du ska ta reda på grannsämjan. Låter ju riktigt oseriöst. Men fortsätt hitta på du, det kanske blir sanning om du tror tillräckligt hårt

Till och börja med kan du lyssna på deras podd där dom pratar om det, nästa steg är att du frågar J & J så får du svaret.
Vet du vart jag bor och vilka jag känner i området? det börjar bli extremt löjligt med dessa lögner.
Citera
2025-08-06, 09:21
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Anledningen dom säljer är att dom inte har råd att bo där.

Enligt jocki har dom renoverat för 40 miljoner.. nöjda om dom får 15 vid försäljning..

Jag uppskattar hus med en trädgård, gräsmatta(ej plast) och utsikt.
De har inte gjort några renoveringar för 40 miljoner.
Jocke har gått omkring och sagt att de har renoverat för 40 miljoner, men nu när det är dags att sälja och revisorn har granskat så hamnar det närmare 10 miljoner som de lagt ner på renoveringarna.
Jocke "räknade" 30 miljoner fel
Citera
2025-08-06, 09:28
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Till och börja med kan du lyssna på deras podd där dom pratar om det, nästa steg är att du frågar J & J så får du svaret.
Vet du vart jag bor och vilka jag känner i området? det börjar bli extremt löjligt med dessa lögner.
Det är en välkänd taktik bland säljare att fejkade intressen från andra ska få folk att tro att huset verkligen är värt det pris som anges.

Att Jocke och Jonna säger något är ju inte något bevis. Vid de flesta fastighetsaffärer finns det en mäklare och en sida där man kan följa buden. Jag gissar att Jocke saknar en sådan sida? Om han ens har en mäklare?
Citera
2025-08-06, 09:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Det är en välkänd taktik bland säljare att fejkade intressen från andra ska få folk att tro att huset verkligen är värt det pris som anges.

Att Jocke och Jonna säger något är ju inte något bevis. Vid de flesta fastighetsaffärer finns det en mäklare och en sida där man kan följa buden. Jag gissar att Jocke saknar en sådan sida? Om han ens har en mäklare?

Han har en mäklare som tagit emot buden ja.

Att visa buden är något man kommer överens med mäklaren om vissa säljare vill absolut inte det av olika orsaker.
Citera
2025-08-06, 09:53
Avstängd
GreenBatterys avatar
Citat:

Att visa buden är något man kommer överens med mäklaren om vissa säljare vill absolut inte det av olika orsaker.
Toppen! Då kommer huset inom kort vara sålt då! Skönt för familjen Lundell då jag tror att det varit ett ok att bära med tanke på all historik!
Citera
2025-08-06, 09:59
Medlem
Citat från Kräftan i sin video igår :

"Jag är inte lika stor som Jocke på sociala medier.
.... Eller hrn lika stor är jag. Men jag har inte samma följarskara, det har jag inte".

Killen tänker verkligen med lilltån.
Citera
2025-08-06, 10:01
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:

Är den skit podden gratis så hade jag eventuellt kunnat bemöda mig med att lyssna. Vad är du för super sjukt fan egentligen som betalar för att höra hans gamröst? Aldrig i livet!
J&J är två superstora lögnare, jocki är välkänd som den största mytomanen så nej tack han är alldeles svart i munnen av lögner.
Du har inte kunnat visa nått bud eller sann information överhuvudtaget. Riktigt löjligt det håller jag med om, klipp till dig.
Citera
2025-08-06, 10:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Toppen! Då kommer huset inom kort vara sålt då! Skönt för familjen Lundell då jag tror att det varit ett ok att bära med tanke på all historik!

Det kommer nog bli sålt så fort dom får det pris dom vill ha men det närmar sig.
Citera
2025-08-06, 10:06
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:

Vart är annonsen? Visa mig den om du vågar Jag sålde min bostad för några veckor sedan och när jag fick ett skambud så visade vi det inte men då står det alltid ”budgivning pågår” vettu för att locka in fler bud, för att stressa andra intresserade. Och när vi fick rimliga bud så gjorde vi summan synlig.
Du är alldeles svart i munnen av allt ditt ljugande. Skäms du inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in