2025-08-05, 16:20
Medlem
Angeliqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JormaKotter
Henr*k L*ndfors (l*ngon83 fb url) har skrivit på facebook i ett av hans inlägg att det är en N*clas A*dersson men hittar inget om vem de kan va

Han hävdar att NA "kanske försökte döda Bett*n med". Oklart om han menar vid samma tillfälle som P*a, eller tidigare. De inblandade verkar ha många problem. Det är väl det enda som verkar klarlagt.
Citera
2025-08-05, 18:24
Medlem
Han har printscreenat från någon skärm som verkar vara P*a:s, någon som förstår vad det handlar om?

Under inlägget har en A.E skrivit, är han inblandad?
Himla slirig kille det där, man kan inte lita på något som han bedyrar.
Citera
2025-08-05, 18:34
Medlem
Angeliqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Googleroid
Han har printscreenat från någon skärm som verkar vara P*a:s, någon som förstår vad det handlar om?

Under inlägget har en A.E skrivit, är han inblandad?
Himla slirig kille det där, man kan inte lita på något som han bedyrar.

Om skärmens Pia är samma Pia som dött ser det illa ut att samma dag hon dog skriva "asså duuu, ska vi döda dig?" Pundarbråk där kvinnan blivit sårad, eller har det samband med hotelltvisten? Omöjligt för utomstående att tyda.
Citera
2025-08-05, 20:37
Medlem
Han kommer kallas på förhör så skumma inlägg som han gör. Han har postat en adress, en timme efter att han skrev att han kommer sakna P*a, som är i samma håla som han själv bor i. Villan på den angivna adressen verkar vara obebodd.
Citera
2025-08-06, 01:00
Medlem
skillemandinkis avatar
Vet vi ingenting om branden? Hur? Varför? Vem?

Detektiver i Hultsfred / Vena kom igen NÅT vet ni

Fridens Liljor
Citera
2025-08-06, 01:03
Medlem
skillemandinkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snamubla
Den avlidna hette Pi* C*rmström *=a och var inte skriven på adressen, utan bodde cirka 500m därifrån.

Vad vet du mer? Har du varit där efter de lyckades släcka?
Vilka hängde P med?

Ha en fin kväll
Fridens Liljor
Citera
2025-08-06, 04:12
Medlem
Det finns en 50-årig Nicl*s And*rsson, som är 50 år och bor i Hulsfred. Enligt hitta.se bodde han fram till för 34 veckor sedan i grannhuset till P*a och har liksom P*a tidigare bott i Virserum. Så inte helt orimligt att de kände varandra. Han verkar ha flyttat runt en del.
Citera
2025-08-06, 08:37
Medlem
Det finns 2 i Hultsfred med namnet. En av dessa (oklart vem) Finns på LinkedIn. Personen har ett vettigt arbete, har flertalet tatueringar, varav en tår under ena ögat, ser dock lite ung ut för att vara 50.

Citat:
Ursprungligen postat av dalia83
Det finns en 50-årig Nicl*s And*rsson, som är 50 år och bor i Hulsfred. Enligt hitta.se bodde han fram till för 34 veckor sedan i grannhuset till P*a och har liksom P*a tidigare bott i Virserum. Så inte helt orimligt att de kände varandra. Han verkar ha flyttat runt en del.
Citera
2025-08-06, 09:09
Medlem
Panoramataks avatar
Hej hopp!
Jag är den Niclas Andersson du hittat på LinkedIn och tack för att jag ej ser ut som 50 😂
Det är dock ingen tår under ögat utan ett fyrklöver 🍀
Skulle vara uppskattat om jag slapp bli ihopblandad med den andra stollen här i byn som också heter Niclas Andersson 😊🤜🏼🤛🏼
Peace!

Citat:
Ursprungligen postat av LittleDevil3
Det finns 2 i Hultsfred med namnet. En av dessa (oklart vem) Finns på LinkedIn. Personen har ett vettigt arbete, har flertalet tatueringar, varav en tår under ena ögat, ser dock lite ung ut för att vara 50.
Citera
2025-08-06, 09:37
Medlem
Sorry för detta 😂

Nu letar vi ju halmstrån och du råkade ha samma namn, men du såg som sagt var lite för ung ut och konstruktörer är sällan strulpellar! Du som bor i byn, vad vet du om den andra herren?

Citat:
Ursprungligen postat av Panoramatak
Hej hopp!
Jag är den Niclas Andersson du hittat på LinkedIn och tack för att jag ej ser ut som 50 😂
Det är dock ingen tår under ögat utan ett fyrklöver 🍀
Skulle vara uppskattat om jag slapp bli ihopblandad med den andra stollen här i byn som också heter Niclas Andersson 😊🤜🏼🤛🏼
Peace!
Citera
2025-08-06, 11:19
Medlem
Citat:
Polisen efterfrågar vitten efter branden i Hultsfred: "Har ökat vår polisiära närvaro".

Polishuset hålls öppet och polisen uppmanar alla med information om händelsen att ta kontakt.

- Vi håller extraöppet idag på polishuset mellan klockan 9-15. Det finns personal på plats. Vi vill uppmana allmänheten att sitter man med tips eller iakttagelser så är man varmt välkommen att komma till oss och berätta om det, säger Ulrika Fagerlind vid polisen.

Jag antar att polisen läser Flashback, det har de gjort vid andra kriminalfall, då borde skärmdumparna på Pias SMS vara högrelevanta.
Citera
2025-08-06, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snamubla
Henr*k L*ndfors som det också skrivs om är en riktig sopa som åker runt på sin elsparkcykel och pundar i Hultsfred. Huruvida dom ska ha drivit hotellet i Virserum har jag ingen inblick i.
Aaa den jävla idioten, tror han är smart och snygg. Fan yra han om nått jävla gravitationsfenomen med interferens i omloppsmekanik som ingen sett innan, jävla mupp den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in