• 1
  • 2
2024-04-04, 18:35
Medlem
Mindecembers avatar
jag har sett att denna nu finns i sortiment hos en inrikes säljare. Vad tror flashback om den? den var lite dyr så vill inte chansa och köpa skräp men om den ens liknar metadon är jag såld!
Citera
2024-04-05, 08:05
Medlem
Kantarellgudens avatar
Är väl denna? https://en.wikipedia.org/wiki/IC-26
Citera
2024-04-06, 14:41
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Sällan det kommer några opioider. Den senaste jag testade var u-47700 för flera år sedan. Trevlig.

Och den här säljs... På darknet eller vadå?
Citera
2024-04-06, 15:05
Medlem
Kalle-Dussin-XIIs avatar
Jag skulle aldrig våga ta en Rc-opioid 😅
Citera
2024-07-17, 17:00
Medlem
Mindecembers avatar
kan rapportera att om man går på höga doser nitazener har denna, precis som vanlig meta ingen som helst effekt förutom att man blir frisk på äckligt höga doser.
Citera
2024-07-21, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindecember
jag har sett att denna nu finns i sortiment hos en inrikes säljare. Vad tror flashback om den? den var lite dyr så vill inte chansa och köpa skräp men om den ens liknar metadon är jag såld!

Tror denna är bra och ska vara samma doser och effekt som vanligt metadon.
Ska inhandla denna själv fast var finns den inrikes jag har kollat och finner inte
Citera
2024-07-21, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindecember

Hittade sidan men de har tagit bilden från annan vendor det är misstänksamt så får se om den blir något att ha
Citera
2024-07-26, 16:38
Medlem
Verkar vara slutsåld eller är jag på fel shop?
Citera
2025-08-04, 11:40
Medlem
Någon som provat denna? Såg den finns (utrikes) till salu och vore ju intressant å höra om någon provat. Dos för en van (mkt van hehe) opiatare? Tog lätt 40-60mg oxy när jag var nollad, utan några dåliga effekter.
Citera
2025-08-04, 20:04
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joponen
Någon som provat denna? Såg den finns (utrikes) till salu och vore ju intressant å höra om någon provat. Dos för en van (mkt van hehe) opiatare? Tog lätt 40-60mg oxy när jag var nollad, utan några dåliga effekter.

Bara testat 10 och 20mg hittills, blir mest seg och får klåda. Ingen direkt eufori. På vanligt metadon blir jag pigg på en tia och skön på en tjuga utan tolerans.

Doseringen ska ju enligt studierna kunna skilja sig ganska rejält på individnivå, så ska man testa bör man börja lågt och ta den långa stegringen i beaktning. Tar ett par-tre timmar för full effekt...

Jaja, jag får se när jag orkar mig på en lite högre dosering.
Citera
2025-08-21, 14:48
Medlem
youlaugh.s avatar
Någon som vet om den metaboliseras till samma ämne som vanligt metadon och därmed även ger utslag på EDDP?
Citera
2025-08-25, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sten-Ulph
Sällan det kommer några opioider. Den senaste jag testade var u-47700 för flera år sedan. Trevlig.

Och den här säljs... På darknet eller vadå?

Haha ja de var inte igår u47700 fanns på marknaden hehe... Har för mig det var den som var så himla nice IV.

Ont. Aldrig hört talas om att någon seriöst haft inne methiodon bara scammers överallt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in