2025-08-03, 19:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
hon kommer att dra med dom krypto som finns kvar. det är antagligen noga uträknat redan från början.

Ja det måste nog vara nån slags plan. För jag kan för mitt liv inte begripa vad hon ser hos honom!??? Hon är ju otroligt, om än hjärndöd, så snygg, ung, verbal, driven osv. Vad i hela friden ser hon hos en gapande babian utan hjärnceller? Kan ju bara vara pengarna….?
Citera
2025-08-03, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Ja det måste nog vara nån slags plan. För jag kan för mitt liv inte begripa vad hon ser hos honom!??? Hon är ju otroligt, om än hjärndöd, så snygg, ung, verbal, driven osv. Vad i hela friden ser hon hos en gapande babian utan hjärnceller? Kan ju bara vara pengarna….?

det är mer en transaktion. chrippa känner sig lyckad om han har en yngre tjej. och linnea känner sig lyckad om hon har en man som har pengar. det lär säkert finnas pengar i någon form av krypto, men inte i dom mängder hon tror. linnea vill bara slippa jobba.

vi såg ju tydligt nu med bröllopet att det är skralt i kassan. och hade det funnits så mycket pengar så hade dom väl inte sprungit och hyrt bilar då linnea hade kunnat haft en bil som dom kunnat använda. jag tror inte linnea har fått full insyn i hur mycket krypto som finns. och den dagen hon får veta det så kommer hon bli duktigt besviken.

det är två narcissister (aka. psykopater) så båda har nog en agenda mot varandra är min gissning.
Citera
2025-08-03, 20:18
Avslutad
Citat:
det är mer en transaktion. chrippa känner sig lyckad om han har en yngre tjej. och linnea känner sig lyckad om hon har en man som har pengar. det lär säkert finnas pengar i någon form av krypto, men inte i dom mängder hon tror. linnea vill bara slippa jobba.

vi såg ju tydligt nu med bröllopet att det är skralt i kassan. och hade det funnits så mycket pengar så hade dom väl inte sprungit och hyrt bilar då linnea hade kunnat haft en bil som dom kunnat använda. jag tror inte linnea har fått full insyn i hur mycket krypto som finns. och den dagen hon får veta det så kommer hon bli duktigt besviken.

det är två narcissister (aka. psykopater) så båda har nog en agenda mot varandra är min gissning.

Och en lägenhet borde hon kunna äga om dom hade alla dessa pengar det är ju en jäkla bra investering.
Citera
2025-08-03, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Och en lägenhet borde hon kunna äga om dom hade alla dessa pengar det är ju en jäkla bra investering.

ja, istället för att kånka omkring och bo i 3:e hand.
Citera
2025-08-03, 20:22
Avslutad
Citat:
ja, istället för att kånka omkring och bo i 3:e hand.

So sad….
Citera
2025-08-03, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Men, OM dom nu ville ha detta bröllop på detta vis. Vem är ni att klanka ner då?
Det är skrytet som är själva grejen!!! INTE ATT DOM GIFTE SIG DOM HADE GÄRNA FÅTT GIFTA SIG INNE PÅ ETT UTEDASS!! Det är skrytet det är skrytet om lyx och flärd det är skrytet att det skulle vara extravagant och flashigt
Citera
2025-08-03, 21:12
Medlem
Jacke ska såklart gästa Axel Öhman stream och förklara haveriet med alkoholintaget och körningen.

Vad kommer vi få höra tro?
Citera
2025-08-03, 21:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Det är skrytet som är själva grejen!!! INTE ATT DOM GIFTE SIG DOM HADE GÄRNA FÅTT GIFTA SIG INNE PÅ ETT UTEDASS!! Det är skrytet det är skrytet om lyx och flärd det är skrytet att det skulle vara extravagant och flashigt

Tror de gifte sig på ett kind of a utedass faktiskt 🤔

*edit. Sorry. An utedass.
Citera
2025-08-03, 21:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Jacke ska såklart gästa Axel Öhman stream och förklara haveriet med alkoholintaget och körningen.

🤣🤣🤣 Seriöst!?!!!?? Axel wants clout 😂
Citera
2025-08-03, 21:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt

Uppdatera gärna vägrar besöka hans stream.
Citera
2025-08-03, 21:20
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Julia avslöjar sanningen om Linneas galna beteende!
Citera
2025-08-03, 21:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Uppdatera gärna vägrar besöka hans stream.

Hänger där ibland, av nyfikenhet. He hates me. Men har inte kallat mig horunge än 🤣🤣 Ge han visningar, han lär väl behöva pengarna? Han är väl arbetslös? Och tjock. Som han säger till Anjo. 😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in