2025-08-03, 17:07
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Varför blir han arg och hotfull om han bara driver?
Jag tror precis som det sas för flera flera månader sedan dvs han driver med folk och när han får reaktioner gråter han. Nu menar jag inte gråter/bölar osv som är menat som översittarfasoner utan det framstod som att han blev ledsen på riktigt. Det är ju extremt destruktivt samt en obefintlig förmåga att kunna förutse hur det landar.

Vi måste ha 2 olika tolkningar. Jag uppfattar inte det som han bölar när någon reagerar tillbaka.

Sen att hela han är destruktiv råder det inget tvivel om. Men att fara med rena lögner som dikteras av illa berörda skrivare på detta forum, och hans extremt kränkts halvbror är direkt sjukt av "er"!
Citera
2025-08-03, 17:08
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Ja men va bra du erkänner. Att gömma sig bakom emojis och låta som det inte berör dig, är rätt pinsamt. Då vet vi alla att du är direkt sårad av Chrippa.

På vilket sätt berör det mig? Ja känner inte ens människan.
Jag tycker inte om den sidan han visar upp betyder det då att jag bryr mig?
Eller blir jag avundsjuk då? Ja tro så ni. Han har ingenting som jag vill ha.
Citera
2025-08-03, 17:31
Medlem
En tjej skrev detta om C

Höll på att köra på honom när han körde rakt ut på bilvägen med sitt lilla barn på en elsparkcykel för ett tag sen. Barnet hade otippat nog inte hjälm på huvudet.. 🤷🏼‍♀️
Citera
2025-08-03, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Senast YouTube videon, kul att de köpt botar som lägger kommentarer… genomskinligt som bara den när de skriver på engelska…

Och dessutom har idioten ett klipp med när han kör bil och fibblar med telefonen i handen🤣 den åker direkt till farbror blå
Citera
2025-08-03, 17:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
En tjej skrev detta om C

Höll på att köra på honom när han körde rakt ut på bilvägen med sitt lilla barn på en elsparkcykel för ett tag sen. Barnet hade otippat nog inte hjälm på huvudet.. 🤷🏼‍♀️

Ja jag läste det också. Idiot. Fy fan att vara tvungen att lämna ifrån sig det käraste man har två helger i månaden till detta klappmongo till narcissist.

Och Linneas enda fokus inför bröllopet var vilka kläder och skor lilla C skulle ha. Väsentligare att se till att du är en person som barnet vill vara hos.
Citera
2025-08-03, 18:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Även podden Sanning och konsekvens pratar om bröllopet, tårtan och slipsknuten i senaste avsnittet 😬 De tycker slipsknuten förtjänar ett eget Instagram konto 😂

Jag har lyssnat nu och snacka om att dom prickar rätt i allt det var faktiskt väldigt roligt😂
Citera
2025-08-03, 18:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
En tjej skrev detta om C

Oj ett sånt litet barn utan hjälm hur tänker man då?
Citera
2025-08-03, 18:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag har lyssnat nu och snacka om att dom prickar rätt i allt det var faktiskt väldigt roligt😂

Camilla Gervide ger inte många ören för Chrippa 😂 Hon var ju även med i SvD podden 😬
Citera
2025-08-03, 18:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Oj ett sånt litet barn utan hjälm hur tänker man då?

Definiera tänker 😉
Citera
2025-08-03, 19:15
Avslutad
Citat:
Camilla Gervide ger inte många ören för Chrippa 😂 Hon var ju även med i SvD podden 😬

Nej hon verkar känna som många andra.
Problematiken i det han & L gör inför väldigt många unga personer uppskattas inte av Camilla.
Citera
2025-08-03, 19:16
Avslutad
Citat:
Definiera tänker 😉

Men barn är det finaste man kan ha man måste vara rädd om dom, fattar att Julia blir så orolig.
Citera
2025-08-03, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Blir intressant att se vad som händer om Chrippa åker un på kåken. Kommer Linnea finnas kvar vid han sida när man muckar? Hin drar förmodligen ganska snabbt och slår klorna i något nytt mongo.

hon kommer att dra med dom krypto som finns kvar. det är antagligen noga uträknat redan från början.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in