2025-08-03, 15:12
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Men om nu detta är hans syn på lyx. Vem är ni att säga han har fel?

Förstår du var jag vill komma?

Och hans syn på arbetslösa, studerande, sjukskrivna. Bidragstagare. Hans syn på dom som har skulder. mm etc. - Vem är ni att säga han har fel?
Citera
2025-08-03, 15:14
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Och hans syn på arbetslösa, studerande, sjukskrivna. Bidragstagare. Hans syn på dom som har skulder. mm etc. - Vem är ni att säga han har fel?

Amen vem fan bryr sig vad han säger om dom? Jag tar inte illa upp, utan vet han gör det för provocera.
Citera
2025-08-03, 15:53
Medlem
Citat:
Amen vem fan bryr sig vad han säger om dom? Jag tar inte illa upp, utan vet han gör det för provocera.

Precis, tar någon åt sig så är det nog ganska nära sanningen det han säger.
Jag känner ingen som skulle ta åt sig av hans pladder, och jag känner ändå en del som går på bidrag, är förtidspensionärer, ja fan till och med några som jobbar på Samhall och ingen av dom skulle ta illa upp av något Chrippa kräfta säger 😅😁 har man lite innanför pallet så förstår man att det är ironi.
Citera
2025-08-03, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Blir komiskt när du blir butthurt å Chrippas vägnar och nämner skattebetalare i samma mening 🤣

Tror dock du är mer upprörd än Chrippa, han är nog överlycklig att han nämns öht 👍

Skiter i ifall Chrippa blir överlycklig eller ej, struntar också fullständigt i ifall Chrippa betalar skatt eller om någon annan gör det, en så pass stor verksamhet som Sveriges radio ska vara helt opartisk och inte hålla på som dom gör, dom ska inte hylla gangsterrappare som gör så att unga lyssnar på sån musik som får dom att tro att det är häftigt att skjuta folk och knarka, precis lika lite som dom ska sitta och förnedra svenska medborgare på radio, hade resonerat likadant om det var Jackie Arklöv eller skytten i Örebro dom hånade, det är inte ett forum där dom ska göra det.
Citera
2025-08-03, 16:07
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning

Vem bryr sig om alla lättkränkta fibrokärringar?
Citera
2025-08-03, 16:34
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gangstaistrash
Jag känner ingen som skulle ta åt sig av hans pladder, och jag känner ändå en del som går på bidrag, är förtidspensionärer, ja fan till och med några som jobbar på Samhall och ingen av dom skulle ta illa upp av något Chrippa kräfta säger 😅😁 har man lite innanför pallet så förstår man att det är ironi.

Chrippa är underhållande att titta på.
Men du har rätt. Hans största antagonister i denna tråd, prickar in på varenda av samhällets lägsta avskräde🤣
Citera
2025-08-03, 16:36
Avslutad
Citat:
Fullt möjligt att grupperingen som arbetar med api-bedrägerierna har omsatt dom summorna och man har antagit att Chrippa fortfarande varit delaktig i det då, MEN, Chrippa har inte tjänat mer än 5-8k SEK under den tiden han fick vara med.
Det är exakt det jag menar med att han kommer kunna bevisa sin oskuld i en hel del grejer, det kan med blotta ögat tros att han varit delaktig längre period i vissa saker, men han kommer enligt min tro kunna bevisa sin oskuld genom bevis på chattloggar etc kunna visa att han trädde ur samarbetena väldigt tidigt och inte längre gjorde någon vinning av dom. Han fick helt enkelt inte vara med eftersom dom tyckte han var för jobbig att ha och göra med.

På vilket sätt var han jobbig att ha att göra med? Ville han få in mer pengar?

Jag vet 2 st som var trogna följare på Chrippas stream som blivit lurade nu finns dom hos Anjo och brukar stötta honom dock vet jag inte om det är just Api bedrägerier.
Citera
2025-08-03, 16:38
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Vem bryr sig om alla lättkränkta fibrokärringar?

Jag drog bara en parallell.
Fattar väl jag också att dom driver. Driver gör dom när dom inte lyckas åstadkomma det dom ville.
Då heter det att dom driver.
"Kan du inte övertyga så förvirra"
Citera
2025-08-03, 16:45
Avslutad
Citat:
Även podden Sanning och konsekvens pratar om bröllopet, tårtan och slipsknuten i senaste avsnittet 😬 De tycker slipsknuten förtjänar ett eget Instagram konto 😂

Tack för tipset den ska jag lyssna på.
Haha ja den förtjänar faktiskt det😂
Citera
2025-08-03, 16:48
Medlem
Senast YouTube videon, kul att de köpt botar som lägger kommentarer… genomskinligt som bara den när de skriver på engelska…
Citera
2025-08-03, 16:49
Avslutad
Citat:
Omg. Vilken diss 😂😂

Ja det var inte nådigt 😂 men dom sa ju helt rätt i vad dom säger.
Citera
2025-08-03, 17:03
Avstängd
Citat:
Men lilla tarmstuvning. Jag är rätt säker på han driver med dig och likande, för han tycker det är roligt. Att du sen försöker få det till han driver med er för "övertyga så att dom blir förvirrade " är bara en skadereglering från din sårade själ.

Varför blir han arg och hotfull om han bara driver?
Jag tror precis som det sas för flera flera månader sedan dvs han driver med folk och när han får reaktioner gråter han. Nu menar jag inte gråter/bölar osv som är menat som översittarfasoner utan det framstod som att han blev ledsen på riktigt. Det är ju extremt destruktivt samt en obefintlig förmåga att kunna förutse hur det landar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in