2025-08-03, 09:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gangstaistrash
Absolut, men det ska påpekas att det endast handlar om småpengar i sammanhanget.
Största delen av pengarna i chrippas åtal har han lurat staten på, inte enskilda privatpersoner.

Det kommer ju lite olika uppgifter om summan men det lär vi ju se när Fup kommer vad som stämmer men tycker ändå det är för jäkligt när man lurar andra på pengar oavsett summa.
Citera
2025-08-03, 10:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag vet. Men detta tror jag faktiskt på. Julia såg jättekonstig ut, väldigt obekväm i Cluees "intervju," Och hon erkänner att hon varit extremt illojal mot sin dotter.
Varför skulle hon visa upp det fula hon gjorde om det inte är sant?
Gör det att jag tycker att Julia plötsligt blivit en jättetrovärdig person överlag? Nej.

Jag tror också på Julia i detta hon hade inget val detta var ju på tapeten förut då Felicia som åkte med nämnde detta.
Nu verka ju Julia lyssna på flickan om att hon inte ville åka till bröllopet osv förhoppningsvis börjar Julia förstå att hon måste lyssna på vad dottern säger sen hoppas jag att Julia tar hjälp av socialtjänsten så kanske hon slipper allt bråk.
Citera
2025-08-03, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
När Cluee och Rask hade sitt samtal saknade jag precis detta. Ingen har ifrågasatt Cluee om detta.
Jag hoppas innerligt att Cluee inte hade en susning om att Chrippa och Linnéa tvingade Julia att säga att Linnéa inte har misshandlat barnet genom att inte lämna ut flickans pass.
Om han inte hade det har Chrippa och Linnéa utnyttjat inte bara Julia utan även Cluee.

Cluee borde ställas till svars för detta då han kräver ursäkter från andra till höger och vänster och vill att de offentligt erkänner lögner. Gör detsamma Cluee!
Citera
2025-08-03, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Men du måste ha fått en stroke. Dom bar på en restaurang och åt och drack. Vad är det för fel med det?

Det var jävligt fattigt för en sådan börskung som Chrippa är.
Citera
2025-08-03, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Nej det gjorde Jacke inte. Du kan omöjligen veta hur hög alkoholkoncentration i blodet Jacke hade under Chrippa och Linneas bröllopsdag. Alldeles oavsett hur många foton du publicerar. Det du gör nu i tråden är att förtala Jacke.

Du är, enligt mig, en jävla skräpmänniska och en helt jävla värdelös och debil apa. Din juridiska inkompetens lyser igenom.

Men jag gillar att du uppmanar folk i tråden att anmäla Jacke för det påhittade "rattfylleriet" till polisen, ty då blir deras anmälan en offentlig handling.

Han smällde i sig åtminstone 4 öl innan han framförde fordonet, självklart är det rattfylla.
Citera
2025-08-03, 11:25
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Det var jävligt fattigt för en sådan börskung som Chrippa är.

Mindre fattigt än lokal och catering.
Citera
2025-08-03, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Mindre fattigt än lokal och catering.
Det finns grader i helvetet.

När man skryter som apan gör att det ska bli något storslaget som knappt världen skådat innan. Då förväntar man sig något mer än en tacobar och bröllopstårta gjord av en förskoleklass.

Annars inget fel på det, inget fel på lokal och catering heller. Man gör det man vill och har råd med helt enkelt.
Citera
2025-08-03, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason

När man skryter som apan gör att det ska bli något storslaget som knappt världen skådat innan. Då förväntar man sig något mer än en tacobar och bröllopstårta gjord av en förskoleklass.

Annars inget fel på det, inget fel på lokal och catering heller. Man gör det man vill och har råd med helt enkelt.

Är lite som Rask, man skryter om AMG sittandes i en päls och ser storslagen ut. Sen visar det sig att pälsen är från Temu och bilen inte är en AMG. Ger man fan i att spela storslagen så slipper man få skit sen när man kommer med budgetvarianter.
Citera
2025-08-03, 11:47
Avslutad
Citat:

Han går ju på en nit när han säger att det ska bli så storslaget men sen blev det en middag på tacobar och inte ens fri bar.

Såg att morgonpasset diskuterade tårtan det var lite roligt

Edit: Detta var igår dom tog upp tårtan.
Citera
2025-08-03, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Är lite som Rask, man skryter om AMG sittandes i en päls och ser storslagen ut. Sen visar det sig att pälsen är från Temu och bilen inte är en AMG. Ger man fan i att spela storslagen så slipper man få skit sen när man kommer med budgetvarianter.
Han erkände sen till slut ändå sitt misstag. 🤣

Något apan aldrig kommer göra som den narcissist han är, ända in i kaklet.
Citera
2025-08-03, 11:55
Medlem
Citat:
Han erkände sen till slut ändå sitt misstag. 🤣

Något apan aldrig kommer göra som den narcissist han är, ända in i kaklet.

Erkände🤣🤣🤣🤣 Han åkte dit för 7 fall av grovt förtal och pratade med Jesus sedan gick han ut med att han var en dålig person på den tiden. Vilket han är nu med.

Så tiden får utvisa om Chrippa blir dömd för några grova eko brott tex, då kanske han enligt ditt sätt att se det erkänner sina ”misstag” med.

Rask åkte med änna in kaklet, så kommer säkert Chrippa göra med.
Citera
2025-08-03, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Erkände🤣🤣🤣🤣 Han åkte dit för 7 fall av grovt förtal och pratade med Jesus sedan gick han ut med att han var en dålig person på den tiden. Vilket han är nu med.

Så tiden får utvisa om Chrippa blir dömd för några grova eko brott tex, då kanske han enligt ditt sätt att se det erkänner sina ”misstag” med.

Rask åkte med änna in kaklet, så kommer säkert Chrippa göra med.
Menade om dom två sakerna som nämndes, resten kan du diskutera i hans tråd om du känner det nödvändigt att göra, antar du hänger där med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in